Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jälkimmäinen kuulostaa helpommalta ja stressittömämmältä (onpas hassu sana). Sterssihän on aika iso vaikuttaja kaikkeen mahdolliseen. Mutta kai todella tiukkaa ja kurinalaista elämää voi elää stressivapaastikin?Mitäs Mike oot mieltä, kummalla tavalla pääsee parempiin tuloksiin bodauksessa:
Tekee kaiken viimesen päälle, syö grammalleen ja noudattaa täysin kurinalasta elämää, ei lipsu treeneistä
Vai
Syö välillä vähän vapaammin, ei ota treenikiertoja viimesen päälle ja välillä nollailee mutta tekee suurimmalti osalti hommat oikein
[/QUOTE sanoi:2. Suositteletko hierojalla käymistä, eli onko siitä oikeasti hyötyä treenin kannalta? Olen nyt treenaillut 3½ vuotta enkä kertaakaan hierojalla käynyt.

Millos tulee maikilta setup-videoo? Olis ihan kiva nähdä, että kuinka siisti se sun työasema on, kun sinne on tainnut muutama markka upota.Sit just tänään kosahti raidi pakasta kovo. Mut samalla tota päivittää sitten 8 teran thunderbolttiin, joten tilasin semmoisen. Onneksi raidasin aikanaan.
Jälkimmäinen kuulostaa helpommalta ja stressittömämmältä (onpas hassu sana). Sterssihän on aika iso vaikuttaja kaikkeen mahdolliseen. Mutta kai todella tiukkaa ja kurinalaista elämää voi elää stressivapaastikin?
Jos kokoajan vituttaa syödä ruokavalion mukaan jne. ja kyllästyy siihen puolessa vuodessa, niin sillon menee vituiks. Jos jaksaa 90% panostuksella painaa läpi elämän, niin kyllä se parempaa tulosta tuo kun max. parin vuoden täysiä vetäminen. Hyvänä esimerkkinä Nyyssölä, joka tällä hetkellä on Suomen menestyvin kehonrakentaja.Näin on marjat. Puolivaloilla jos painaa kokoajan niin ei hyvä.Paras tapa harrastaa on varmasti joka ikiselle se, mitä jaksaa vuodesta toiseen tehä.Jos kokoajan vituttaa syödä ruokavalion mukaan jne. ja kyllästyy siihen puolessa vuodessa, niin sillon menee vituiks. Jos jaksaa 90% panostuksella painaa läpi elämän, niin kyllä se parempaa tulosta tuo kun max. parin vuoden täysiä vetäminen. Hyvänä esimerkkinä Nyyssölä, joka tällä hetkellä on Suomen menestyvin kehonrakentaja.
Se ei toki poista sitä asiaa, että jos sama henkilö jaksaisi elää täysin kurinalaisesti koko elämänsä, niin se tuottaisi parempaa tulosta.
Kokeile, tulet huomaamaan eron. Esim. latsit ottaa ihan eri tavalla treeniä vastaan, kun on kunnolla hierottu. Ei ole kallis kokeilu (eikä missään nimessä turha).1. Wlogeja vilkuillessa huomasin että penkkailet nykyään melko kapealla otteella, kuitenkin vielä n. 2 vuotta sitten ote oli paljon leveämpi. Miksi näin?
2. Suositteletko hierojalla käymistä, eli onko siitä oikeasti hyötyä treenin kannalta? Olen nyt treenaillut 3½ vuotta enkä kertaakaan hierojalla käynyt.
1. Levä ote on mulla vahvempi, mutta pelkään ettei rinta kestä sitä kun venytys on aika brutaali.1. Wlogeja vilkuillessa huomasin että penkkailet nykyään melko kapealla otteella, kuitenkin vielä n. 2 vuotta sitten ote oli paljon leveämpi. Miksi näin?
2. Suositteletko hierojalla käymistä, eli onko siitä oikeasti hyötyä treenin kannalta? Olen nyt treenaillut 3½ vuotta enkä kertaakaan hierojalla käynyt.
Pitää jossain vaiheessa nappaa.Millos tulee maikilta setup-videoo? Olis ihan kiva nähdä, että kuinka siisti se sun työasema on, kun sinne on tainnut muutama markka upota.
Jatketaan kuvauspaikka linjalla ja itse kun menen ensi vuoden puolella auschwitzin keskitysleirillä käymään niin kiinnostaakos Mikeä tämmöiset historian hirmupaikat? Hienoja kuvia jengi noista ottelee ja kun kaikki tietää niiden historiaa niin jotenkin kuviin tulee automaattisesti karu fiilis kiinnostavalla tavalla.Onkos Mike käynyt kyseisessä paikassa ? http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2015120720793214_ma.shtml
Melko karmivan oloinen mesta, mahtaisi saada mielenkiintoisen näköisiä kuvia.
Melkonen mötkäle.Mielipiteesi Soren Falbyn fysiikasta ?
http://websta.me/p/1130541174879210612_212957098
Jossain tommoisessa tässä lähempänä kävin Eiskosen Hanssin kanssa aikanaan. oli creepy.Onkos Mike käynyt kyseisessä paikassa ? http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2015120720793214_ma.shtml
Melko karmivan oloinen mesta, mahtaisi saada mielenkiintoisen näköisiä kuvia.
Olishan se hieno käydä katsomassa ja etenkin kuvaamassa. Ehkä joskus sinne sattuu.Jatketaan kuvauspaikka linjalla ja itse kun menen ensi vuoden puolella auschwitzin keskitysleirillä käymään niin kiinnostaakos Mikeä tämmöiset historian hirmupaikat? Hienoja kuvia jengi noista ottelee ja kun kaikki tietää niiden historiaa niin jotenkin kuviin tulee automaattisesti karu fiilis kiinnostavalla tavalla.