Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sori ot mut tämä softa ei taida ilmoittaa mitään Vippien loppumisesta? No maksu suoritettu juuri kun huomasin et VIP:it loppunu.

Penkkikyssäriä vaihteeksi: Mulla on "kuollut kohta" punnertamisessa, eli rinnalle harvoin tanko jää ja loppuojennuskin onnistuu, mikäli tangon sinne asti saan, mutta mystinen kohta on suunnilleen siinä kun työ siirtyy ojentajille. Siinä tulee lähes aina liikkeeseen selvä pysähdys ja helposti hajoaa tekniikka, kun joutuu siitä runttaamaan tankoa liikkeelle. Eli olisko hyvää vinkkiä tuohon tautiin, pitäiskö tehdä vaan koko liikerataa ja odottaa, että tuokin kohta vahvistuu?

Penkkikyssäriä vaihteeksi: Mulla on "kuollut kohta" punnertamisessa, eli rinnalle harvoin tanko jää ja loppuojennuskin onnistuu, mikäli tangon sinne asti saan, mutta mystinen kohta on suunnilleen siinä kun työ siirtyy ojentajille. Siinä tulee lähes aina liikkeeseen selvä pysähdys ja helposti hajoaa tekniikka, kun joutuu siitä runttaamaan tankoa liikkeelle. Eli olisko hyvää vinkkiä tuohon tautiin, pitäiskö tehdä vaan koko liikerataa ja odottaa, että tuokin kohta vahvistuu?
Lattiapenkki on tuohon kohtaan oivallisen tehokas apuliike. Eli droppaat penkkipainoista 20% pois ja teet sillä lattiapenkkiä. Stoppaa alhaalla ja pidä paineet.

Mike. Jos sulla olisi mahdollisuus tukea hyvää asiaa niin olisitko valmis tukemaan sitä hieman taloudellisesti? Ilman, että itse hyötyisit siitä taloudellisesti tai juuri muutenkaan. Oletuksena tietenkin, että pidät kyseistä asiaa tärkeänä/järkevänä.

Heitän tähän väliin:

Itse tuen taloudellisesti kodittomia koiria/eläimiä pelastavaa järjestöä. Etsin tarkasti järjestön joka tekee viimeisen päälle rehtiä duunia ja hoitaa asiansa kunnialla. Olen mukana myös monissa heidän tapahtumissaan.

Saatana että tulee hyvä mieli kun tekee tämmöistä. Se riittää itselle "palkaksi". Minua henkilökohtaisesti ei hetkauta ihmisten kärsimys juurikaan mutta eläimet ovat olleet aina jokseenkin tärkeä juttu.

Mimmosta sarjaa lattiapenkkiä tehdään?
6-10 toistoa.

Heitän tähän väliin:

Itse tuen taloudellisesti kodittomia koiria/eläimiä pelastavaa järjestöä. Etsin tarkasti järjestön joka tekee viimeisen päälle rehtiä duunia ja hoitaa asiansa kunnialla. Olen mukana myös monissa heidän tapahtumissaan.

Saatana että tulee hyvä mieli kun tekee tämmöistä. Se riittää itselle "palkaksi". Minua henkilökohtaisesti ei hetkauta ihmisten kärsimys juurikaan mutta eläimet ovat olleet aina jokseenkin tärkeä juttu.
Eläimet ovat itselläkin lähellä sydäntä, etenkin koirat. Mutta maksan niin perkeleesti veroja jo nyt, että ei viittis enää antaa ilmatteeksi mitään lisää.

Meitsin mimmi on taitava piirtelemään ja teki Hessusta muotokuvan valokuvan perusteella. Tässä itse malli vähän räjähtäneenä kun nää paskakelit on.

12274194_10153755845352241_4487351466658853866_n.webp

Komea kuva ja hyvin tunnistaa mallin. Tuollainen pitää saada omasta koirasta kun ikää alkaa olemaan, että jää jotain muutakin kuin valokuvia.

Onpas hyvin piirretty! Jotenkin vaikea käsittää kuinka joku on noinkin lahjakas taiteen puolella. Itse kun juuri ja juuri osaan piirtää tikku-ukon.

Tuli tuosta mieleen jokin nuori jannu somessa kun piirtelee vaikka ja mitä kuvia taidokkaasti. Nimi ei nyt tule mieleen mutta muistelen että kyseisestä kaverista täälläkin puhuttiin joskus. Taisi olla myös bodareita piirroksien kohteina ja siis suomalaisia myös.

Hieno kuva. Hessulla on sellanen ilme et kameran takana pidetään makupalaa näkösällä.

Onpas hyvin piirretty! Jotenkin vaikea käsittää kuinka joku on noinkin lahjakas taiteen puolella. Itse kun juuri ja juuri osaan piirtää tikku-ukon.

Tuli tuosta mieleen jokin nuori jannu somessa kun piirtelee vaikka ja mitä kuvia taidokkaasti. Nimi ei nyt tule mieleen mutta muistelen että kyseisestä kaverista täälläkin puhuttiin joskus. Taisi olla myös bodareita piirroksien kohteina ja siis suomalaisia myös.

Instagramista löytyy nimellä akkehemmi. Hänen oikea nimensä on Akke Saari.

Back
Ylös Bottom