Deleted member 122304
Sanoppas omia suosikkilajeja tai urheilijoita joita ihailet? Ja nimenomaan sen suhteen kuinka kovia lajeja ovat fyysisesti tai sitten joku urheilija jonka tekeminen vaan on kovaa touhua. Olipas sekavasti selitetty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuomaksen projekteja olen kuvannut promoihin paljon ja kyllä miehen tuotanto iskeeMonista asioista voin olla Miken kanssa eri mieltä, mutta musiikkimaku on timanttinen! Uppooko Tuomas Saukkosen tuotanto esim. Wolfheart/Black Sun Aeon/Dawn Of Solace? Ei muutakun uutta Swallow the Sunia odotellessa hyvää ja melankolista syksyn jatkoa.
Hahto ei pääse oikeuksiinsa Swallow the sunissa, liian matalatempoista soitantaa, joten ei mikään iso menetys bändille. Hahto on ehkä maan kovin rumpali ja ansaitsee ennemmin progressiivisen metallibändin, jotta taidot tulee paremmin esiin.Itse myös diggaan swallow the sun bändistä. Mitäs mieltä mike on kun kai hahto jätti bändin ja siirtyi nightwishi?
Mulla ei ole juuri ketään urheilun alueelta jotain ihailen, taiteen puolella taas on enemmänkin.Sanoppas omia suosikkilajeja tai urheilijoita joita ihailet? Ja nimenomaan sen suhteen kuinka kovia lajeja ovat fyysisesti tai sitten joku urheilija jonka tekeminen vaan on kovaa touhua. Olipas sekavasti selitetty.
Verot on perseestä ylipäätänsä, mutta lastensairaalalle ohjaisin kaikki veroni jos voisin.Tuossa aijemmin taisi olla jotain keskustelua veroista niin sanoppa joitakin verokohteita joihin voisit maksaa veroja hyvillä mielin? Vai onko niitä?:D
Ei löydy, koska ei paljoa nappaillut kuvailla.Olet jossain videolla joskus puhunut kuinka lopetit salin vuodeksi ja paino pysyi samassa, olikohan sadassa kilossa, "kehonkoostumus oli vain hiieman eri". Löytyykö tästä periodista jotain kuvamateriaalia?
Tänään Q&A, mutta ei siinä ole sen kummoisempaa, keskiviikkona sitten Wlog, niin siinä pääsee kunnolla oikeuksiinsa.Milloin testaatte uutta lasia käytännössä?
No. Just photoshop![]()
miksi?Mike ja Peter pakollisiin vertailuihin kiitos
Osaatko poseerata "oikein" vai korvaatko puuttuvaa taitoa lihasmassan määrällä?
Ei saa unohtaa valoja...
Eikö vieläkään ois niiden pakollisten aika? :D