Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vaikka ite sanonkin, niin olen varsin hyvä poseeraamaan, osaan hakea malleista parhaat puolet kuvatessa ja niin myös osaan itse poseerata.

Komppaan muutes tätä. Käytännössäkin nopeasti huomaa, että Mike osaa asetella kuvattavat parhain päin. Taiteellinen silmä taitaa olla mittava etu poseerauksissa. Lihakset ja kunnonkin voi vielä rakentaa, mutta siinähän sitä ollaan, kun pitäisi osata ne esittää ja tuoda parhaat puolet esille. Ei se ihan heittämällä onnistu.

Viime aikoina on pistäny silmään kuinka jo varmaan kolmessa juuri hiljan alotetussa threadissa on Otsikossa Jokaisessa Sanassa Iso Alkukirjain. Onks pakkiksella joku bugi vai onko tänne vaan eksynyt kirjotustaidotonta väkeä?

Onko Hildenin Jukka tällä hetkellä ns. tunnetuin henkilö jota olet kuvannut?
Ps. Pakko vielä mainita kun ollut noista kuvien nusasuista puhetta niin ig bossgirlscertified postattiin yks teikäläisen ottama kuva Virmajoesta.

Viime aikoina on pistäny silmään kuinka jo varmaan kolmessa juuri hiljan alotetussa threadissa on Otsikossa Jokaisessa Sanassa Iso Alkukirjain. Onks pakkiksella joku bugi vai onko tänne vaan eksynyt kirjotustaidotonta väkeä?
Ei oo enää.

Screen Shot 2015-10-20 at 23.33.52.webp

Onko Hildenin Jukka tällä hetkellä ns. tunnetuin henkilö jota olet kuvannut?
Ps. Pakko vielä mainita kun ollut noista kuvien nusasuista puhetta niin ig bossgirlscertified postattiin yks teikäläisen ottama kuva Virmajoesta.
Muisti on niin hatara, etten muista kaikkia julkimoita joita olen kuvannut. Mutta Jukka on niistä yksi.

Mikelle kyssäriä.

Ensimmäiset kehokisat joissa kävit?

Kumpaa suosit enemmän, penkkipunnerrus vs vinopenkki?

Miken tärpit hyvään käsitreeniin. Ojentajat ja hauikset samassa treenissä vai erikseen?

Uskotko ramyn olympia voittoon?

Onko tulossa yhteistreenejä heinosen tai jonku muun kanssa lähiaikoina?

Mikelle kyssäriä.

Ensimmäiset kehokisat joissa kävit?

Kumpaa suosit enemmän, penkkipunnerrus vs vinopenkki?

Miken tärpit hyvään käsitreeniin. Ojentajat ja hauikset samassa treenissä vai erikseen?

Uskotko ramyn olympia voittoon?

Onko tulossa yhteistreenejä heinosen tai jonku muun kanssa lähiaikoina?

Tais olla ekat kisat jotkut Mansen Bodyclubin kisat.

Vinopenkki on asteen parempi bodaukseen IMO.

Giantit all the way. Eka oikkarit ja perään haukkarit ja kierroksia useampi.

Ramy tuskin Olympiaa tulee voittamaan, ei ole kovin edustava kaveri lajille.

Kyllä tossa jossain vaiheessa yhteistreenejä tulee, Heinonen, Forsberg, Kujala, Jaukkuri.

Osaatko mike sanoa miksi osa seuraamistani ketjuista lakkaa välillä antamasta ilmoitusta uusista viesteistä? Vasta sitten kun alkaa miettimään ettei ole moneen päivään kuullut kyseisestä ketjusta, tajuaa käydä etsimässä sen itse

Osaatko mike sanoa miksi osa seuraamistani ketjuista lakkaa välillä antamasta ilmoitusta uusista viesteistä? Vasta sitten kun alkaa miettimään ettei ole moneen päivään kuullut kyseisestä ketjusta, tajuaa käydä etsimässä sen itse
Joskus tekee mullakin tota, lieneekö bugi sitten joka korjataan päivityksissä.

Mainoksen uhrina tässä nyt pohdiskelen, että mahtaako noita "Boom" purkkeja tulla kauppoihin ollenkaan? Jossain kun oli kommentti että vain kuntosaleille myyntiin menisi. Jos noin on, niin ei voi kuin ihmetellä minkä perkkeleen takia.
Ja mihinkä ihmeeseen ne isommat purkit hävisi joissa oli 50g proteiinia? Mielestäni se oli helvetin loistava tuote eikä tavallaan edes pahan hintanen jos ajattelee että sama raha menee usein johonkin turhempaankin, kuten karkkipussiin tai battery tölkkiin.

Vituttaa, mutta ei elämä tähän kaadu tietenkään :D

Ja mitäs tykkäät Triptykon nimisestä bändistä? Jos et ole kuunnellut, niin kannattaa ainakin kokeilla

Tais olla ekat kisat jotkut Mansen Bodyclubin kisat.

Vinopenkki on asteen parempi bodaukseen IMO.

Giantit all the way. Eka oikkarit ja perään haukkarit ja kierroksia useampi.

Ramy tuskin Olympiaa tulee voittamaan, ei ole kovin edustava kaveri lajille.

Kyllä tossa jossain vaiheessa yhteistreenejä tulee, Heinonen, Forsberg, Kujala, Jaukkuri.

Mielenkiintoisia treenivieraita. Varsinkin tuo Jaukkuri kun niin vähän nähnyt kaverista materiaalia :)

Tähän ei tarvitse vastata mikäli et halua, mutta tuli mieleen minkälaisella diilillä noita kuvauksia teet kisaajien kanssa? Ostaako kilpailijat kuvaukset sulta vai meneekö hyvällä talkoohengellä?

Tähän ei tarvitse vastata mikäli et halua, mutta tuli mieleen minkälaisella diilillä noita kuvauksia teet kisaajien kanssa? Ostaako kilpailijat kuvaukset sulta vai meneekö hyvällä talkoohengellä?
Jos kutsun kuvauksiin, niin ei maksa mitään. Privaatit kuvaukset maksaa sitten täysin riippuen miten vaikea kuvaus on ja missä. Sitten taas jossain tapauksissa hinta puolittuu jos julkaistaan Pakkotoiston galleriassa.

Noihin lastenohjelmiin viitaten niin millaisia pelejä tuli pelailtua nuoruusvuosina? Olitko kova pelaileen? Oliko sulla jotain pelikoneita yms?
Milloin hommasit muuten eka tietsikan ja mikä mylly oli?

Mulla ei koskaan ollut tietokonetta nuorena tai konsolia. Kun muutin omaan kämppään, niin hommasin ekan Pleikan ja sitten ekan mimmikaverin kanssa jonkun paskan Windows-koneen, josta sitten tää mun työurakin lähti puolivahingossa. Counter strikeä tuli hakattua klaanissa PC:llä sitten muutama vuosi.

Back
Ylös Bottom