Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sanoppas omia suosikkilajeja tai urheilijoita joita ihailet? Ja nimenomaan sen suhteen kuinka kovia lajeja ovat fyysisesti tai sitten joku urheilija jonka tekeminen vaan on kovaa touhua. Olipas sekavasti selitetty.

Monista asioista voin olla Miken kanssa eri mieltä, mutta musiikkimaku on timanttinen! Uppooko Tuomas Saukkosen tuotanto esim. Wolfheart/Black Sun Aeon/Dawn Of Solace? Ei muutakun uutta Swallow the Sunia odotellessa hyvää ja melankolista syksyn jatkoa.
Tuomaksen projekteja olen kuvannut promoihin paljon ja kyllä miehen tuotanto iskee

Itse myös diggaan swallow the sun bändistä. Mitäs mieltä mike on kun kai hahto jätti bändin ja siirtyi nightwishi?
Hahto ei pääse oikeuksiinsa Swallow the sunissa, liian matalatempoista soitantaa, joten ei mikään iso menetys bändille. Hahto on ehkä maan kovin rumpali ja ansaitsee ennemmin progressiivisen metallibändin, jotta taidot tulee paremmin esiin.
Sanoppas omia suosikkilajeja tai urheilijoita joita ihailet? Ja nimenomaan sen suhteen kuinka kovia lajeja ovat fyysisesti tai sitten joku urheilija jonka tekeminen vaan on kovaa touhua. Olipas sekavasti selitetty.
Mulla ei ole juuri ketään urheilun alueelta jotain ihailen, taiteen puolella taas on enemmänkin.

Tuossa aijemmin taisi olla jotain keskustelua veroista niin sanoppa joitakin verokohteita joihin voisit maksaa veroja hyvillä mielin? Vai onko niitä?:D
Verot on perseestä ylipäätänsä, mutta lastensairaalalle ohjaisin kaikki veroni jos voisin.

Olet jossain videolla joskus puhunut kuinka lopetit salin vuodeksi ja paino pysyi samassa, olikohan sadassa kilossa, "kehonkoostumus oli vain hiieman eri". Löytyykö tästä periodista jotain kuvamateriaalia?

Olet jossain videolla joskus puhunut kuinka lopetit salin vuodeksi ja paino pysyi samassa, olikohan sadassa kilossa, "kehonkoostumus oli vain hiieman eri". Löytyykö tästä periodista jotain kuvamateriaalia?
Ei löydy, koska ei paljoa nappaillut kuvailla.

Ja voila, siinä se on, Zeiss. Ihan törkeen kova lasi mitä testailin.

800_6420.webp

Aika samat mietteet hahdosta minullakin. imo suomen kovin rumpali varmaan ja niinkun sanoit tarvii progressiivisen musiikityylin soitantaan niin ei nightwishi mielestäni ole kovin hyvä tähän. Vaikka kyllähän tuo hyvin soitti tampereella ratinan keikalla, erityisesti vanhempi tuotanto joista lemppari ghost love score oli erinomainen.

Jos kovista progerumpaleista puhutaan, niin pakko mainita Toni Paananen, kova äijä paukuttamaan ja Malpracticen uusin lätty varsinkin on melko kova pläjäys!

Osaatko poseerata "oikein" vai korvaatko puuttuvaa taitoa lihasmassan määrällä?

Vaikka ite sanonkin, niin olen varsin hyvä poseeraamaan, osaan hakea malleista parhaat puolet kuvatessa ja niin myös osaan itse poseerata. Saan tämän kropan näyttämään paremmalta juuri poseeratessa.

Back
Ylös Bottom