Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä vois vaikka tässä kuukauden vähän piikkaa penkkiä ja käydä näyttämässä voimanostajille, miten bodarit penkkaa.Harkitsetko vakavasti penkkikilpailua tammikuulle vai oliko vaan heitto? Miten luulet dieetin vaikuttaneen voimatasoihin, olisiko mahdollista nostaa se 200kg tai yli alle 90kg painoisena tammikuussa?
Sitä vois vaikka tässä kuukauden vähän piikkaa penkkiä ja käydä näyttämässä voimanostajille, miten bodarit penkkaa.
Miksi ihmeessä mä menisin testikisaan?No, jos kisaat penkissä, kisaatkosellaisen liiton kisassa, jossa doping-testi saattaa nasahtaa kohdalle?
vaikka siks, että puhtaat urheilijat antavat liian paljon etumatkaa douppaajille kilpaillessaan ns.doping-sallivassa kisassa.
mikset siis menisi testikisaan?
Mitä noi puhtaat urheilijat liittyy muhun jos kisaan testivapaassa kisassa?vaikka siks, että puhtaat urheilijat antavat liian paljon etumatkaa douppaajille kilpaillessaan ns.doping-sallivassa kisassa.
mikset siis menisi testikisaan?
Nostaako korvaushoito testoarvot niin korkeeksi että käry käy testin sattuessa?
Jos on muutakin koneessa, niin se on sitten eri asia.
Ei välttämättä.. MUTTA synteettisen testosteronin käytön huomaa doping testistä! Hiilen isotooppi tutkimuksessa (joka suoritetaan doping testissä) huomataan tosiaan synteettinen testosteroni joka jättää jäljen. Näin muistelisin asian olevan, korjatkaa toki jos ihn metsään menen
No aika monella, myös minulla, ei ole mitään käryä mitä tommosissa testataan.Joo siellähän mitataankin testotasot kun se on se kaikkein järkevin testausmenetelmä...
Ei huano. Kyllä Mikelläkin jotain on tarttunut Peterin treenien kera siis selkään.
Evic VT ja Triton. Kangerin Subtank on kanssa hyvä.Mikä e-savu kombo mikellä nykyään kulkee? Itse tilasin kangerin subox mini-alotuspakkauksen, ootko kokeillu?