Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei välttämättä.. MUTTA synteettisen testosteronin käytön huomaa doping testistä! Hiilen isotooppi tutkimuksessa (joka suoritetaan doping testissä) huomataan tosiaan synteettinen testosteroni joka jättää jäljen. Näin muistelisin asian olevan, korjatkaa toki jos ihn metsään menen
Huomataan kyllä hiilen isotooppitestissä mutta ymmärtääkseni testosteroni/epitestosteroni-suhteen mittaaminen on halvempaa ja yleisempää.

image.webp

Mikäs perhana on ku nuo mainoksen pomppii pitkin foorumia? Onko mulla luurissa vikaa?
Mua on vuorostaan jo jonkin aikaa ärsyttänyt noi "onneksi olkoon, olet 1.000.000 kävijä! Voitit ilmaisen suihiinottavan rollaattorin!" mainokset. Konella ei niin iske silmiin mutta pädillä kylläkin. Uusi sivu on kyllä muuten aivan mahtava. Kännykälläkin mukava selata ilman että tarvii zoomailla tai käännellä ja näinhän se pitäisikin olla nykyaikana :)

Ihan maukasta meikän meno. Olen varsin tyytyväinen. Saan tehdä haluamaani duunia huippujen tyyppien kanssa. Tehdä luovaa duunia, josta saa henkisesti kovan palkinnon kun onnistuu. Sit taas vapaa-ajalla kainalossa ihana tyttö, jonka kanssa ihanaa ja helppoa. En mä nyt hirveesti voisi enempää toivoa.

Perus kusitestissä mitataan T/E suhde. Eli teston ja esteogeenin välinen. Sitä on aika vaikee huijata synteettisillä, vailla vetelis blockereita kylkeen.

Olen lähdössä Usaan ensi viikolla. Tiedätkö Mike saako käsimatkatavaroihin ottaa sheikkerissä jauheita? (siis ihan prodee :cool:) . Tai saako ruumaankaan?

Olen lähdössä Usaan ensi viikolla. Tiedätkö Mike saako käsimatkatavaroihin ottaa sheikkerissä jauheita? (siis ihan prodee :cool:) . Tai saako ruumaankaan?
Saat ottaa mukaan käsimatkatavaroihin ja/tai ruumaan halutessas. Kunhan et nesteitä tuo. Eli jauhot fine, mutta veden joudut ostamaan turvatarkastuksien jälkeen kentältä tai koneesta.

vettä ei välttis ees tartte ostaa vaan terminaalista riippuen saattaa olla ihan vesipisteitä. Siis jos haluaa sen 3-4 eur säästää. Mutta esim Pietarissa vesijohtoverkon vesi ei kelpaa edes hampaiden pesuun.

Oletko muuten uskonnollisesti kodista lähtöisin vai mistä tämä kristinuskon viha? Eikö muissakin tatuoinneissa ollut jotain samaa teemaa? Vai ärsyttääkö uskikset vaan yleensäkin, että aina täytyy vähän pistää takaisin, kun on paikka. Eikö sulla niitä darwinkalojakin autosta löytynyt. Ei sillä etteikö nykypäivänä vielä uskossa oleville pitäisi vittuilla :)

Enemmän painotan sitä, että ihmisen pitää elää elämänsä täysillä ilman kahleita. Vastata itse kaikesta, niin hyvästä kuin pahasta. Synnissä ja alistuvana lampaana anteeksi pyyntely on munattomien hommaa. Hukkaavat elämänsä kokonaan vetäen käsijarru päällä kieltäen elämän nautinnollisen puolen. En mä varsinaisesti vihaa kristinuskoa, halveksun sitä vaikka se uskontona onkin laimeammasta päästä.

Olen tosin kääntynyt sille kannalle, että uskominen jumalolentoihin, viittaa mielisairauteen. Sitä tukee sekin, että vain mielipuoli kannattaisi olentoa, joka sallii pedofilian ja päästää pedofiilin taivaaseen heittäen turmellun lapsen helvettiin.

Tatuoinneilla ylistän ihmisen omaa minää, olet itsesi herra ja täysin vastuussa kaikesta.

Back
Ylös Bottom