Takaolkapäillä treenin aloittaminen saa monilla jostain syystä muut olkapääliikkeet paremmin uppoamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni oli juttua että se bugaa, olisiko se sitten poistettu toistaiseksi.Oonko mä puusilmä vai eikö etusivulta pysty loggaamaan sisään, Mike? En löydä moista kohtaa.
No mikset laita? Hyvää matskua Nyyssölät tuottaa kuten sinäkin. En halua kertoa sinulle miten pyörittää sivustoasi, mutten sinuna antaisi henk.koht. erimielisyyksien kuitenkaan vaikuttaa palstan sisällöntuottoon, tai siihen, mitä juttuja julkaistaan ja mitä ei. Fakta on kuitenkin se, Nyyssölienkin jutut kiinnostavat täällä monia ihmisiä ja niin kauan kun nämä ihmiset käyttävät pakkista niiden löytämiseen, luulisi sen olevan sinullekin kotiin päin.20 tuntia duunia putkeen ja 4 tunnin päästä pitäis herätä ja lähtee taas kuvaamaan Lahteen ja ainoo mitä sain lukea forumilta, oli vittuilua kun en laita jotain vitun Mähösen videota etusivulle. Vitun vittu ku vituttaa ihan oikeasti. Nekin vitun hinttarit jotka tostakin inisi, voisi edes kerran elämässä kiittää saatana. Ny ton väkivaltainen olo, niin paljon vituttaa ja väsyttää. Jumalauta kun samat runkkarit tulis tohon naaman eteen vittuilemaan.
)Itse ainakin arvostan sitä työtä mitä Mike sä teet ILMAISEKSI bodykansan eteen! Kiitos Mike!
Mikä tää ilmainen sisällöntuotto juttu on? Mitä luulet että kävisi jos Mike lopettaisi materiaalin tuottamisen? Mä luulen että kävijä määrä vähentyisi, ei hyvää bisnestä. Ja wlogit ilmeisesti tuottaa fast, ainakin sen käsityksen sain kun Mike ilmoitti taannoin että wlogien jatko riippuu miten fast tapaamisessa päätetään..