Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oonko mä puusilmä vai eikö etusivulta pysty loggaamaan sisään, Mike? En löydä moista kohtaa.
Muistaakseni oli juttua että se bugaa, olisiko se sitten poistettu toistaiseksi.

20 tuntia duunia putkeen ja 4 tunnin päästä pitäis herätä ja lähtee taas kuvaamaan Lahteen ja ainoo mitä sain lukea forumilta, oli vittuilua kun en laita jotain vitun Mähösen videota etusivulle. Vitun vittu ku vituttaa ihan oikeasti. Nekin vitun hinttarit jotka tostakin inisi, voisi edes kerran elämässä kiittää saatana. Ny ton väkivaltainen olo, niin paljon vituttaa ja väsyttää. Jumalauta kun samat runkkarit tulis tohon naaman eteen vittuilemaan.

20 tuntia duunia putkeen ja 4 tunnin päästä pitäis herätä ja lähtee taas kuvaamaan Lahteen ja ainoo mitä sain lukea forumilta, oli vittuilua kun en laita jotain vitun Mähösen videota etusivulle. Vitun vittu ku vituttaa ihan oikeasti. Nekin vitun hinttarit jotka tostakin inisi, voisi edes kerran elämässä kiittää saatana. Ny ton väkivaltainen olo, niin paljon vituttaa ja väsyttää. Jumalauta kun samat runkkarit tulis tohon naaman eteen vittuilemaan.
No mikset laita? Hyvää matskua Nyyssölät tuottaa kuten sinäkin. En halua kertoa sinulle miten pyörittää sivustoasi, mutten sinuna antaisi henk.koht. erimielisyyksien kuitenkaan vaikuttaa palstan sisällöntuottoon, tai siihen, mitä juttuja julkaistaan ja mitä ei. Fakta on kuitenkin se, Nyyssölienkin jutut kiinnostavat täällä monia ihmisiä ja niin kauan kun nämä ihmiset käyttävät pakkista niiden löytämiseen, luulisi sen olevan sinullekin kotiin päin.

Kyllä sinäkin paljon kiitosta saat, mutta tapanasi, kuten monilla ihmisillä, on aina takertua niihin negatiivisiin palautteisiin ja samalla tulla sokeaksi positiivisille. Samalla voisit lopettaa nuo jonnemaiset "tulis naaman eteen sanomaan" -jutut. Joka tapauksessa rispektit sinulle sisällöntuotosta ja koitahan laittaa vähän jäitä hattuun ja antaa niiden vihaajien vain vihata niinkuin usein tykkäät mainostaa.

Ei kylla kannata antaa valittajien vinkumista noteerata mitenkaan. Valittajilta ei valituksen aiheet lopu. Taalla on niin paljon laatusisaltoa etta silla ei ole mitaan valia jos joku tulee myohassa - tai ei ollenkaan. Menkaa valittajat itse sinne ottamaan kuvia ja videoita ja linkittakaa tanne jos ei kelpaa.

Tämä on edelleen myös bisnestä ja on hyvä olla pitkäkatseinen valinnoissa, joten ymmärrän kyllä jos ei ihan kaikkia videoita etusivulla mainosteta. Täällä tietysti suuri osa porukasta ei nää omaa nenäänsä pidemmälle.

Osalla tuntuis unohtuvan et Mikelläkin on työnulkopuolinen elämä. Ihan niinku Mike ois kokoajan nokka kiinni näytössä meille pulliaisille tuottamassa matskua. Osa vinkuu kokoajan et millon tulee sitä ja millon tätä. Miksi joku ei oo heti jossain jne.... Kaveri tuottaa niin paljo hyvää matskua meille viikottain ja jengi jaksaa vinkua silti hohhoijjaa.

Eikö olis kaikille jotka haluavat heti nähdä ensimmäisenä kaiken, laittaa youtube kanavat tilaukseen, joista olettaa tulevan itseä kiinnostavaa materiaalia. Ainakin itellä on FASTit yms., eikä tarvii foorumilta tulla ettiin, kun menee vaan omiin tilauksiin tubettimessa. :))

Se on kieltämättä vähän erikoista tämä elämä täällä intternetissä. Ei ole mulle vielä menny jakeluun, että keneltä se on pois, että materiaalia tuotetaan ja ilman korvausta ihmisille jaetaan. Vilpittömän kiitollinen olen, että pääsen seuraamaan lajin tapahtumia näinkin helposti ja ennenkaikkea monipuolisesti. Kiitos tästä menee niin Mikelle kuin jokaiselle muulle lajin parissa touhuavalle. Pakkotoisto on oiva portaali jakaa materiaalia ja täältä löytyy keskitetysti paljon muutakin alaan liittyvää, mutta silti ei tämäkään toisille riitä. Kaikki pitäisi saada nyt heti mulle tällä sekunnilla ja just niinku mä sen haluan, ei vain ole käyny mielessä, että kun toisaalla kumartaa niin toisaalla näyttää persettä.

Ehkä olen sit fanboy ja oldfag ja ties mitä muuta, mut kieltämättä vituttaa jo hetkittäin tämä vinkuminen joka helvetin ketjussa ihan turhanpäiväisistä asioista. Ihmiset on ilmeisesti niin vitun kädettömiä tai lahjattomia tai laiskoja ettei sen matskun eteen voi nähdä itse mitään vaivaa, sikäli kun pakkiksella, tubessa, facessa ja lähestulkoon kaikissa muissa kanavissa on mahdollisuus jumalauta tilata haluamansa materiaali, jolloin uudesta matskusta tulee sillä vitun sekunnilla kun se julkaistaan tietoa suoraan sinne luuriin/mailiin.

Se taas on ihan varma asia et jos tää negaaminen, lokkiminen ja muu paska ei ota loppuakseen, niin se materiaali jää jossain vaiheessa tulematta. Asiallinen kritiikki on aina jees, mut vinkuminen vinkumisen takia on jumalauta ihan täyttä paskaa.

Kertauksen vuoksi kiitän vielä toistamiseen Mikeä ja kaikkia muita jotka materiaalia meille tuottaa! Helvetin tyytyväinen olen, että lajin seuraaminen on tehty näin helpoksi ja lupaan jatkossakin peukuttaa/jakaa/fanittaa jokaista jos näin pienellä vaivalla voin osoittaa tekijöille kiitollisuuteni. Negaajat/valittajat ja muut turhan vinkujat voi mennä sinne peilin eteen itkemään ja potemaan pahaa oloaan, meitä muita ei keskimäärin kiinnosta vittuakaan mitä mieltä te olette. Jos materiaali ahdistaa, on jokaisen omalla vastuulla jättää sen seuraaminen vähemmälle tai lopettaa kokonaan.

Mikäs hiton nillitys tosta, että mikä video on etusivulla ja mikä ei? Jos nää tyypit on tiedostanu, että joku video on olemassa (ja löytäneet sen) niin mitä sillä haetaan että se olisi etusivulla? Olen kyllä ylläolevan postauksen kans samaa mieltä että vituttaa vinkumiset ja negailut.

Jos Mike on Pakkis ja Pakkis on Mike, niin ei tuo mulle ainakaan hirveä shokki ole, jos oma näkemys vaikuttaa pyörittämiseen ja mitä sinne etusivulle tulee ja mitä ei! On tosiaan helvetin paljon helpompaa tilata tube kanava ja laittaa ilmot tulee esim puhelimeen, kuin että kahlailla täällä ettimässä onko uutta videoo tullut keltään. Salettiin jää jotain välistä siinä tapauksessa.

Ja kyllä tänne forumille jakaminen/täällä faneille vastailu saa varmasti jo nin paljoa näkyvyyttä ja aikaseks, että jos joku kisailija/sisällöntuottaja jättää tämän kanavan käyttämättä hyödykseen, niin ampuu kyllä itteään jalkaan samalla!

Anna Mike negaajien negata ja vinkujien vinkua ja puske vaan omalla tyylilläs jatkossakin eteenpäin!! Helvetin hyvää duunia teet ja toivottavasti homma jatkuu ja uusia projekteja tulee myös jatkossakin!

Itse ainakin arvostan sitä työtä mitä Mike sä teet ILMAISEKSI bodykansan eteen! Kiitos Mike!

Mikä tää ilmainen sisällöntuotto juttu on? Mitä luulet että kävisi jos Mike lopettaisi materiaalin tuottamisen? Mä luulen että kävijä määrä vähentyisi, ei hyvää bisnestä. Ja wlogit ilmeisesti tuottaa fast, ainakin sen käsityksen sain kun Mike ilmoitti taannoin että wlogien jatko riippuu miten fast tapaamisessa päätetään..

.....sisältö ei maksa meille mitään?

Kyllähän Mike noi wlogit kuvaa ja editoi, upataan vaan Fastin kanavalle?

Mikä tää ilmainen sisällöntuotto juttu on? Mitä luulet että kävisi jos Mike lopettaisi materiaalin tuottamisen? Mä luulen että kävijä määrä vähentyisi, ei hyvää bisnestä. Ja wlogit ilmeisesti tuottaa fast, ainakin sen käsityksen sain kun Mike ilmoitti taannoin että wlogien jatko riippuu miten fast tapaamisessa päätetään..

No enpä ole ainakaan itse maksanut penniäkään kaikesta tästä sisällöstä jota Mike tekee eikä tulis mieleenkään alkaa valittamaan niinkun jotkut täällä. Kiitos vaan Mikelle että jaksaa duunata näitä. Ois oma salilla käynti varmasti aika paljon säälittävämpää ilman pakkista, gymlogeja ja wlogeja.

Back
Ylös Bottom