Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Nuo Miken kisakuvat on kyllä komeita, kuten muukin matsku mitä mies tuottaa. Messuilla pääsin viimein paiskaamaan tassua maestron kanssa ja kiittämään kasvotusten Wlogeista kun ohimennen herran bongasin. En ymmärrä tuota hirveää nillitystä joiltakin aina täällä. En itsekään ole läheskaan aina samaa mieltä Miken mielipiteistä, mutta en näe mitään tarvetta alkaa aina avautumaan tai vastaanväittämään, koska mielipiteisiin on kaikilla oikeus, myös Mikellä. Kuten omistamansa sivuston hallinnointiin parhaaksi näkemällään tavalla.

Kävikö Miken muuten paljon porukkaa kiittelemässä matskusta viikonlopun aikana? Ihan vain mielenkiinnosta, että tuleeko positiivista palautetta kun sinua nähdään ihmisten ilmoilla?

Varmaan siksi että ei taida olla 24h päivystystä siltä varalta jos jotain videoita tulee mitä laittaa sinne... Malta mielesi ja muista että jopa Mikelläkin voi olla muutakin elämää kuin pakkotoiston etusivun päivittäminen :) Uskon että tulee etusivulle kunhan kerkeää laittaa :) Vähän kärsivällisyyttä kehiin

"Ota ojass kerra kunnon itkunitkuraivarit..."
Ei niin mikään kelpaa. Ei minullekaan aina, mutta josko joku raja löytyis..

Kiitos Mikelle tästä MAKSUTTOMASTA materiaalista!

Voisinko herranjumala saada vastauksia, miksei Nyyssölän YLE -haastattelu ole etusivulla?
Piru kun ei osaa sanoa onko tää pienellä läpändeeruksella heitetty tän kaiken kitinän keskelle vai onko jatkokitinää. Joko liian diippi tai sitte pelkkää idiotismia. Mene ja tiiä

Kävikö Miken muuten paljon porukkaa kiittelemässä matskusta viikonlopun aikana? Ihan vain mielenkiinnosta, että tuleeko positiivista palautetta kun sinua nähdään ihmisten ilmoilla?
Kävi ja oli todella hienoa huomata miten reippaasti porukka tuli kättelemään ja jokaiselle hymyilin iloisesti ja juttelin sen mitä kerkesin ja menin yhteiskuviin. Josko nyt saisi livenä karsittua vähän sitä kusipään mainetta, että en mä sellainen ole livenä, täällä netissä vain ei voi olla mikään tissiposki, koska sitten tämmöisen forumin ylläpito ei vain onnistu. Kovasti kiiteltiin yleisesti matskusta ja sitten Wlogeista. Ja arvatkaa saanko noista virtaa vielä enemmän mitä siitä kun tulee peukkua alaspäin tubessa.

Muutenkin oli kiva nähdä tuttuja, joita näkee vain kerran vuodessa, sit taas kiva nähdä kaikkia muita kisaajia noissa puitteissa kun normaalisti näkee salilla tai kuvauksissa. Savolaisen kanssa pääsi taas juttelemaan ja kun ihmiset vain tietäisivät miten rentoa meillä Maken kanssa aina juttelu livenä on. Netti on netti ja oikeassa elämässä me höpistään kaikkea bodaukseen liittyvää ja ollaan niin monesta asiasta täysin samaa mieltä. Ja joka kerta kun Maken näkee, niin se hymy on leveä kun Hangon keksi.

Minua Miken ylläpitämä Pakkotoisto on palvellut todella hyvin kaiken kaikkiaan (kuva- ja videomateriaalit, foorumit).

Minusta on todella hyvä kun Mike kuvaa jotakin kilpailijaa, niin on lyhyt esittelyvideo, jossa Mike kyselee kuulumisia jne. Siitä iso plussa! (Vasta huomasin jokunen aika sitten.)

Omalta osalta etusivu ei tuota tuskaa kun en pysähdy siihen, vaan selailen täällä foorumeilla kaiken tarvittavan, mitkä kiinnostaa minua. Joillekin etusivu on luonnollisesti tärkeämpi eli en pidä etusivua turhana.

Me käyttäjät jos haluamme kysyä tai pyytää jotain Mikeltä tai keneltä tahansa, niin asialliseen kysymykseen tai toivomukseen on aina mukavampi vastata.

Tsemppiä kaikille! :)

Kävi ja oli todella hienoa huomata miten reippaasti porukka tuli kättelemään ja jokaiselle hymyilin iloisesti ja juttelin sen mitä kerkesin ja menin yhteiskuviin. Josko nyt saisi livenä karsittua vähän sitä kusipään mainetta, että en mä sellainen ole livenä, täällä netissä vain ei voi olla mikään tissiposki, koska sitten tämmöisen forumin ylläpito ei vain onnistu. Kovasti kiiteltiin yleisesti matskusta ja sitten Wlogeista. Ja arvatkaa saanko noista virtaa vielä enemmän mitä siitä kun tulee peukkua alaspäin tubessa.

Videoitten kautta olen huomannut sinun olevan kivan oloinen kaveri. Ja kyllä se loistaa myös näillä foorumeilla kun keskustelu on asiallista. Eihän meistä kukaan kestä asiatonta lokaa määräänsä enempää. Sä kun vielä yrittäjänä duunaat pitkiä päiviä ja treenaat täydellä höyryllä Peterin kanssa, niin kuormitus on kova ja silloin on myös väsyneempi jne.

Kyllä tuo dieetti, kova treeni ja armoton työmäärä kiristi vähän hermoja ja sitä oli asteen ärtyneempi myös negalle. Jotenkin vain ei osaa ymmärtää miten sokeita ihmiset ovat, ikäänkuin tässä olisi ydinreaktorilla varustettu robotti. Mut mä en enää noteeraa jatkossa mitään negaa, mä vain poistan ne jos ei ole asiallisesti ilmaistu. Ja vaikka olisi asiallisesti ilmaistu, en silti vastaa enää mitään, vaan ignooraan kaiken. Tiedän kyllä jo että sekin on väärin, koska mä en voi tehdä mitään tai jättää tekemättä mitään saamatta vain lisää negaa. Mutta jos kerran on aivan sama, niin parempi sitten jättää kaikki huomiotta jatkossa. Tuhlaan aikaani ennemmin vaikka pallien pyörittelyyn. Kumarran jonnekin, niin näytän automaattisesti persettä toiseen suuntaan, joten ei maksa enää vaivaa edes kommentoida.

Iso käsi tosiaan kaikesta tekemisestäsi ja monikossa tekemisistänne Peterin kanssa. Törmäsin insta profiilissa ja olikohan joku video aiemmin Audiisi. S3 näyttää olevan alla. Siihen liittyen vähän erillaisempi kysymys, oletko aikeissa lisäta audiin voimaa?

Q nro 2: Joko taskussa kummittelee uusi iPhone 6s tai 6s Plus?

Back
Ylös Bottom