Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Minkä takia Mike katkaisit välit Nyyssölään? Ilmeisesti et paljon häntä ainakaan enää arvosta (tuon joku Nyyssölä- kommentin perusteella näin ajattelen).

Ehditko seuraamaan Olympian karkeloita? Mitä mieltä tuloksista? Heath ainakin paransi niinkuin uhkaili.
En jaksanut livenä katsoa, mutta muuten katoin uusintaa. Meni ihan oikein Heathille ja Flex oli taas kuosissa. Ramylle hyvä sijoitus, mutta onhan se aika tukkoisen näköinen ukko.

Minkä takia Mike katkaisit välit Nyyssölään? Ilmeisesti et paljon häntä ainakaan enää arvosta (tuon joku Nyyssölä- kommentin perusteella näin ajattelen).
En mä välejä ole katkaissut, mutta jos mä en ole yhteydessä, niin ei ole sekään ja mä en vain enää jaksa kysellä kuvausten perään. Ottakoot itse yhteyttä jos kiinnostaa. Mä kuvaan nyt niitä jotka tulee ja arvostaa kun kuvauksiin kyselen. Voin olla väärässäkin, mutta mulle valitettavasti tuli vain semmoinen itsestäänselvä olo, joka ei ole kiva.

Vähän aiheesta sivuten. Mikä tää Armanin takinkääntö juttu on? en oo päässyt seuraamaan pakkista pitkään aikaan, mutta jonkun viestin luin mutta en löytänyt sitä enää. Jotain maahanmuutoon liittyvää?

En tiedä liittykö mitenkään tähän viimme aikaiseen sekoiluun, mutta tuli tuosta herra pakkotoistosta vaan mieleen lause, Stick with the devil you know. Mielestäni kuvaan hyvin tämän puulaakin omistajaa. (Ihan niinku hyvässä mielessä):D
Ihan silkkaa uteliasuuttani. Kun otatte tämän hetkisiin sekoiluihin ja huhu/juoru myllyyn kantaa niin oliko tarkotus kirjoittaa siitä tänne? Vai kenties tehdä joku video pläjäys?

Marttyyrikortti heitetty taas.

Vastaa sä mun puolesta kuten normaalit ihmiset, mä kun en vain selkeesti osaa antaa sua tyydyttävää vastausta.

Kelpaako semmoinen, että joo, poltin sillat joka suuntaan ja nyt kaikki kusee?

Mitä edes on kritiikkiin vastaaminen kuten normaalit ihmiset? Mikä on normaalia? Haluatko sä jotenkin että peesaan sua? Pitääkö mun myöntää kaikki mitä sanot? Käykö se sitten? En vain osaa.
Kai tässä tarkoitettiin sitä, että voisit joskus myntää asioita! Eihän normaali ihminen tule julkisesti haukkuu kaveria jos se ei ole pitäny yhteyttä tai tullu johonki kuvauksiin? Tervo kysyy milloin tulee Mikasta kuvia, Mike vastaa Mika ei ole ottanu yhteyttä vielä tai minä en ole palannu asiaan sen kesäkuun jälkeen, että en tiedä milloin kuvataam. Me tehtiin myorsilla jotain vähän tyhmää niiin saatiin porttikielto, ei niin, että se on myorsin vika, että te saitte sinne porttikiellon jotainhan te ootte tehny ku ne noin on reagoinu? ja nyt vastaat ette sinä oo saanu porttikieltoo, et mutta melkein sait eli jotain sinäki siellä silloin oot toheloinu, yksinkertasia juttuja eikä tarvi nuolla kenenkään persettä!!

Mike on helvetin iso tekijä suomen bodyskenessä. Ilman Mikeä ei olis Wlogeja, Gymlogeja, upeita kuvia kilpailijoista eikä niitä useita kymmeniä tunteja mitä noita katsellessa on vietetty! Miken "markkina-arvo" on valtava, joten ainakin IMO menetys on paljon suurempi Mayorsille ja Fastille kun Mikelle.. Saleja ja sponsoreita löytyy tästä maasta monta, mutta on vaan yks Mike Siren. Toivotaan parasta ja taistellaan loppuun asti että wlogit sais vielä jatkua!

En mä välejä ole katkaissut, mutta jos mä en ole yhteydessä, niin ei ole sekään ja mä en vain enää jaksa kysellä kuvausten perään. Ottakoot itse yhteyttä jos kiinnostaa. Mä kuvaan nyt niitä jotka tulee ja arvostaa kun kuvauksiin kyselen. Voin olla väärässäkin, mutta mulle valitettavasti tuli vain semmoinen itsestäänselvä olo, joka ei ole kiva.

Kai Mike ymmärsit, että koko härdelli lähti liikkeelle siitä, että sinä olit lähettänyt ilmeisesti yhden viestin Mikalle jossa pyysit häntä kuvauksiin, mutta annoit ymmärtää että Mika olisi aktiivisesti monta kertaa torjunut sinut. Arvostan sinua, mutta mun mielestä olit tällä kertaa tässä asiassa väärässä. Sovi nyt asia hyvä mies Mikan kanssa te olette sentään kavereita jo tämä olisi varsin pöljä tapa pilata välit.

Vaikutat asialliselta kaverilta. Joka viestissä kirosana sekä sana "tyhmä" tai sen synonyymi. Onko elämäsi rankkaa?

Joo, elämä on rankkaa, olen elämän_koululainen, ja epäasiallinenkin vielä.

Toisinaan vaan menee hitusen tunteisiin lukea tuota paskaa päivästä toiseen. :)

Ps. Anteeksi kauheasti, kun lipsahti taas tuo p-sana. Älä suutu.

Viimeksi muokattu:
Luulen että Miken suorapuheisuus ja se miten hän on tosiaan valmis käymään sotaa netissä muiden kanssa ("Jos joku vittuilee mulle, niin vittuilen ihan varmaan takaisin") asenne on juurkin se mikä ärsyttää monia. Käytännössä jos sanot oikean mielipiteesi täysin rehellisesti kaunistelematta, suutat todella monia, eli juurikin se linja mitä Mike vetää. Tähän kun yhdistetään se miten netissä tälläinen puhe kuullostaa törkeältä ja jopa loukkaavalta, syntyy aivan varmasti paljon konflikteja.
Jos otetaan esimerkiksi tapaus Nyyssölä, Mike sanoi suoraan ja kaunistelematta oman mielipiteensä tilaanteesta missä on pitkäaikaisen kaverin kanssa. Tottakai tämä kuullostaa Nyyssölästä loukkaavalta koska hänen hyvä kaveri sanoo julkisesti "selän takana" töksähtävään sävyyn asioita. Tällä tyylillä vaan suututtaa todella monet koska, moni ei itse kavereitaan näin kohtele.
Mikä minua henkilökohtaisesti ihmetyttää on se että toisessa lauseessa Mike sanoi että "Meilläpäin kavereita puolustetaan" ja samaan aikaan toiselle kaverilleen tekee jotain mitä monet pitää loukkaavana. Voi olla kysymys siitä että Mike näkee tämän asian vain ihan eri tavalla, MUTTA ulospäin neutraalista näkökulmasta katsovalle, väitän että tämä näyttää siltä kuin Mikellä olisi ollut jotain hampaankolossa.
Joka tapauksessa tästä päästään siihen että jos vetää sellaista linjaa että "ei kiinnosta yhtään mitä muut ihmiset miettii", mukaanlukien kaverit, niin suurinosa ihmisistä pitää sinua itsekkäänä kusipäänä. On sitten täysin eri asia onko tämä linja harkittu ja hyväksi havaittu liiketoiminnan kannalta vai todellinen persoona.
Pointti siis oli etten usko tämän olevan vain kateellisten nillitystä menestyksestä ym.

Mike on helvetin iso tekijä suomen bodyskenessä. Ilman Mikeä ei olis Wlogeja, Gymlogeja, upeita kuvia kilpailijoista eikä niitä useita kymmeniä tunteja mitä noita katsellessa on vietetty! Miken "markkina-arvo" on valtava, joten ainakin IMO menetys on paljon suurempi Mayorsille ja Fastille kun Mikelle.. Saleja ja sponsoreita löytyy tästä maasta monta, mutta on vaan yks Mike Siren. Toivotaan parasta ja taistellaan loppuun asti että wlogit sais vielä jatkua!

Jees.. Lisää näitä niin hyvää tulee. Veljeksen nyt väkästämään WLOGia

Must on hauskaa et ne samat tyypit omaa tännekki tunnukset ja sit aina ku jotai niiden mielestä kiinnostavaa sattuu ni ne postaa sen välittömästi sinne ylilaudalle eikä uskalla sanoa edes omalla nimimerkillään mitään. Veikkaan et kaikenlisäks ne on just niitä ketkä kieli ruskeana tääl nuolee kaikkien perseitä. Miks kukaan ottais itseensä sellasten luuserien anonyymista ulinasta? Must ois hauska ku Mike tekis jokasesta niistä rikosilmotuksen ni voin vaa kuvitella ku siel lörähtäis jengillä paskat housuun. Siel on niin törkeetä tekstiä et täyttää varmasti rikoksen rajat.

Vaikka tää nykymaailma tuntuukin olevan tätä netissä vääntämistä jne. niin voitteko nyt hyvät ihmiset lopettaa ton iänikuisen setvimisen...asioista kerrotaan jos kerrotaan joten lopettakaa toi ihme vääntäminen täällä. Mike hoitaa hommat omalla tavallaan ja thats it. Jätetään ne neuvomiset(ihmissuhteissa ja käytöstavoissa) ja vääntämiset pois. huoh....

Ihan tämän takiako piti rekisteröityä foorumille?

Ihan tämän takiako piti rekisteröityä foorumille?
Vastaavasti tänne rekkaa 10 kertaa enemmän Narkki-Mike jne nimimerkkejä jotka aloittaa suoraan jollain täysin vammaisella jutulla. Mutta se on yleensä niin Suomessa ja se näkyy myös pakkotoistolla. Saa pistää puukolla minkä kerkee, dissata, vittuilla ja tehdä ihan mitä lystää, se on ihan ok. Jos kukaan pistää positiivista, on se perseennuolentaa, tai jos vastaa siihen vittuiluun, niin on joko marttyyri, ei kestä kritiikkiä tai sitten täältä muka bannataan kokoajan.

Mä en haluaisi, että Pakkotoiston yleinen fiilis menisi samaan mitä muualla, eli vain dissaaminen sallitaan ja sen pitää hukuttaa allensa kaikki positiivinen. Jos joku uskaltautuu positiivista kenestäkään sanomaan, hyökätään tämän kimppuun kaikin mahdollisin tavoin.

Ja mitä Mayoriin tulee, niin mä en rehellisesti yksinkertaisesti tiedä mitä mä siellä olen tehnyt kun ollaan treenattu samalla tapaa siellä vuosia. Mulle ei ole annettu mitään nimiä, aikoja, paikkoja tai tapoja miten olen käyttäytynyt ulospotkujen tapaan. Ja olen kysynyt niin monta kertaa. Syyt ovat olleet vain että ei haluta kertoa kuka on valittanut ja mistä on valittanut, kunhan on valittanut. Siellä on jaettu ihmisille varoituksia ennenkin, mulle ei edes varoitusta ensiksi annettu, vaan suoraan ulos. Voitte kuvitella miten semmoinen vituttaa kun salia ollut perustamassa ja sitä tukenut bannereilla ja videoilla vuosia. Ja mä painotan nyt, olen käynyt viime kuukaudet läpi enkä yksinkertaisesti vain saa päähäni mitä olen tehnyt väärin.

Kun olen kysynyt että selittäkää mulle mitä olen tehnyt, niin tämmöisiä vastauksia olen saanut.

Susta ei oo tehty yhtään virallista valitusta.

Kaikki nää tyypit jotka ovat tulleet hallitukselle juttelemaan eivät ole siis tehneet virallista kirjallista valitusta, eivät halua että heidän nimi vedetään esiin kun pelkäävät kostotoimia. Oli ne sitten kuviteltuja tai aitoja pelkoja.

Yleinen annettu syy on, että olemme pelottavia kun treenaamme. Joten onnea vain kaikille bodareille jatkossa, kenkää voi tulla ihan milloin tahansa ja turha pyytää sen kummempia perusteluja. Kymmeniä jäseniä on mukamas valittanut, mutta yksikään ei ole nimeänsä antanut, eikö olekin hassua. Siis ei ainutkaan.

Jos aletaan väittämään, että käyttätyy aggressiivisesti salilla, niin olisi vähän saatanan hyvä antaa esimerkkejä, muuten menee pikkaisen erikoiseksi. Voisin kuvitella miten ilman perusteluita ja esimerkkejä joku saa kenkää nimikkeellä "Seksuaalinen häriintä", joka sitten leviää nettiin. Morjens.

Mä nyt vain koen, että toi oli vain niin väärin kaiken tämän jälkeen. Olisin ansainnut edes ajoissa varoituksen, että muutama jäsen pelkää kun treenataan liian kovaa. Mutta ei, yhtäkkiä ilmestyi yhtenä päivänä kymmeniä valittajia syystä jota ei kukaan kerro.

Viimeksi muokattu:
On kyllä melkosta paskaa meijerin suunnalta, jos ilman virallista valitusta voidaan antaa jäsenellä kenkää. Sehä olisi vähä sama kuin saisi rikesakon poliisilta kuulopuheiden perusteella tjsp.

Antoko Mike jompikumpi teistä sellaista vähemmän iloista & asiallista palautetta meijerille niiden fb- sivuilla? Olisivatko tästä jotenkin suuttuneet tms. ja halusivat teidän sieltä ulos. Joku tällanen muistikuva mulla on, voi olla vääräkin.

Antoko Mike jompikumpi teistä sellaista vähemmän iloista & asiallista palautetta meijerille niiden fb- sivuilla? Olisivatko tästä jotenkin suuttuneet tms. ja halusivat teidän sieltä ulos. Joku tällanen muistikuva mulla on, voi olla vääräkin.
Mä en ole antanut mitään negaa minnekään. Ja mä siis en ole saanut 10 vuoden aikana yhtään kirjallista tai suullista varoitusta.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom