Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu..Ja eikös siellä rättimaissa jossain jo joku "suomalainen" räjäyttänyt itsensä lähipäivinä? Olen niin vainoharhainen että metroakaan en enään käytä tai mene lähellekkään itä-helsinkiä.
Ja eikös siellä rättimaissa jossain jo joku "suomalainen" räjäyttänyt itsensä lähipäivinä? Olen niin vainoharhainen että metroakaan en enään käytä tai mene lähellekkään itä-helsinkiä.
Kyllä!Tungen ittelleni kahenkympin levypainon anukseen jos ei kohta ala euroopassa rytisemään. Noitten pakolaisten mukana tulee saletisti noita ääriählyi sun muita isiksen tyyppejä.
Kerta täällä nyt on maahanmuuttajat puheenaiheena, niin Mike, ja muutkin, kattokaa https://instagram.com/worldstarhiphop_suomi/ tämä. Aivan silmittömän kauheeta paskaa.
Tämä Makwan vaikuttaa kyllä fiksulta kaverilta.Makwan Amirkhani postasi tuosta sivusta hyvän kannanoton, nostan hattua.
Se on 1945, ei 1943.Mä en puolestani vieläkään ymmärrä sitä, miksi tämä sama keskustelu pitää joka toinen päivä aloittaa just täällä Miken threadissa. Ikään kuin juntti-suomen, ns. elämänkoulun käyneet "kiitos 1939-1943"- huppareihin pukeutuneet sankarit tulisivat tänne hakemaan Mikeltä tukea omille "saatanan lakupekka"-jutuilleen. Täällä pakkiksella on ihan varmasti oma(t) threadinsa maahanmuuttokeskustelulle. Ja jossei ole, niin tehkööt joku semmoisen jonnekin ot-alueelle. Tai siirtykää hommafoorumille.
Mä en puolestani vieläkään ymmärrä sitä, miksi tämä sama keskustelu pitää joka toinen päivä aloittaa just täällä Miken threadissa. Ikään kuin juntti-suomen, ns. elämänkoulun käyneet "kiitos 1939-1943"- huppareihin pukeutuneet sankarit tulisivat tänne hakemaan Mikeltä tukea omille "saatanan lakupekka"-jutuilleen. Täällä pakkiksella on ihan varmasti oma(t) threadinsa maahanmuuttokeskustelulle. Ja jossei ole, niin tehkööt joku semmoisen jonnekin ot-alueelle. Tai siirtykää hommafoorumille.
Me vedetään osa tuplista samaa lihasryhmää, eli rinta, kädet ja selkä. Jalat ja deltsit on sitten samana päivänä sekä deltsit vielä extrana rintapäivän kakkosessa. Mulla deltsejä vielä lisäextrana rintapäivän kummassakin treenissä.vedättekö tuplatreeniä samalle lihakselle aamulla ja illalla vai eri lihasryhmät illalla ja aamulla ? millainen jako olisi hyvä jos treenattaisi eri lihasryhmät aamulla ja illalla ?
Nonni. Sehän oli hauska avata tässä toimistolla. :D
Ei siinä, kova kunto. Jatkakaa.