Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ja eikös siellä rättimaissa jossain jo joku "suomalainen" räjäyttänyt itsensä lähipäivinä? Olen niin vainoharhainen että metroakaan en enään käytä tai mene lähellekkään itä-helsinkiä.

Tungen ittelleni kahenkympin levypainon anukseen jos ei kohta ala euroopassa rytisemään. Noitten pakolaisten mukana tulee saletisti noita ääriählyi sun muita isiksen tyyppejä.

Ja eikös siellä rättimaissa jossain jo joku "suomalainen" räjäyttänyt itsensä lähipäivinä? Olen niin vainoharhainen että metroakaan en enään käytä tai mene lähellekkään itä-helsinkiä.

Joo se oli tämä aikaisemmin julkisuudessa mainittu "mies Porista" :D nyt kun se räjäytti itsensä niin kerrottiin että hän on kuitenkin alkujaan Palestiinasta (muistaakseni sieltä). Ihme kun Tornion mamuvirtaa ei ole kommentoitu ylellä että paljon tulee miehiä ruotsista suomeen, ei muuta ;)

Tungen ittelleni kahenkympin levypainon anukseen jos ei kohta ala euroopassa rytisemään. Noitten pakolaisten mukana tulee saletisti noita ääriählyi sun muita isiksen tyyppejä.
Kyllä!

Toivotaan että Venäjän joukot syyriassa meinaa sitä että pyyhkivät isisin kartalta pois. En sitten tosin tiedä kuinka paljon ovat jo ehtineet laajentua eurooppaan..

Aina kun on tapahtumassa jotain suurta mistä kansalaisten katseet tulee kääntää pois, on syytä tehdä radikaaleja päätöksiä mitkä herättää kansalaiset porisemaan niistä. Tällöin saadaan työrauha likaisille hommille. Kuten pakolaiskriisi -> kas kummaa kun hallitus julkisti semmoiset leikkaukset että ihmiset puhuvat niistä.

Joo propagandaa ehkä mutta jokainen voi miettiä ja tajuta että jokin tahohan tämän kaiken takana on.jonkun on hyödyttävä tästä kriisistä.

Mä en puolestani vieläkään ymmärrä sitä, miksi tämä sama keskustelu pitää joka toinen päivä aloittaa just täällä Miken threadissa. Ikään kuin juntti-suomen, ns. elämänkoulun käyneet "kiitos 1939-1943"- huppareihin pukeutuneet sankarit tulisivat tänne hakemaan Mikeltä tukea omille "saatanan lakupekka"-jutuilleen. Täällä pakkiksella on ihan varmasti oma(t) threadinsa maahanmuuttokeskustelulle. Ja jossei ole, niin tehkööt joku semmoisen jonnekin ot-alueelle. Tai siirtykää hommafoorumille.

Viimeksi muokattu:
Mä en puolestani vieläkään ymmärrä sitä, miksi tämä sama keskustelu pitää joka toinen päivä aloittaa just täällä Miken threadissa. Ikään kuin juntti-suomen, ns. elämänkoulun käyneet "kiitos 1939-1943"- huppareihin pukeutuneet sankarit tulisivat tänne hakemaan Mikeltä tukea omille "saatanan lakupekka"-jutuilleen. Täällä pakkiksella on ihan varmasti oma(t) threadinsa maahanmuuttokeskustelulle. Ja jossei ole, niin tehkööt joku semmoisen jonnekin ot-alueelle. Tai siirtykää hommafoorumille.
Se on 1945, ei 1943.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa? ;)

Peterin tekemä dieetti futaa mulla ihan kivasti tässä. Hiilarit on kaikki treeninen ympärille rakennettu, eli treenistä treeniin ja siinä välissä on hiilaria, muuten ei, mitä nyt kasviksia. Pitää totuttaa kroppa tämmöiseen ruokailuun nyt usean kuukauden siedätyksellä. Itsekuria on hyvin, mutta verensokerien kanssa pitää taiteilla, eli aikataulut safkassa pitää olla just eikä melkein.

vedättekö tuplatreeniä samalle lihakselle aamulla ja illalla vai eri lihasryhmät illalla ja aamulla ? millainen jako olisi hyvä jos treenattaisi eri lihasryhmät aamulla ja illalla ?

vedättekö tuplatreeniä samalle lihakselle aamulla ja illalla vai eri lihasryhmät illalla ja aamulla ? millainen jako olisi hyvä jos treenattaisi eri lihasryhmät aamulla ja illalla ?
Me vedetään osa tuplista samaa lihasryhmää, eli rinta, kädet ja selkä. Jalat ja deltsit on sitten samana päivänä sekä deltsit vielä extrana rintapäivän kakkosessa. Mulla deltsejä vielä lisäextrana rintapäivän kummassakin treenissä.

Sun pitää oma jako kelaa melko pitkälti palautumiskyvyn ja domssien mukaan. Ei voi sanoa yksilötasolla. Mutta jalkoja ei kannata yrittää tuplana vetää, ellei hajota niitä etu- ja taka-akseliin. Tuplana reidet on aivan liian kova ellei sitten treenaa kuin mummo. Kova jalkatreeni soisi olevan päivän ainoa treeni, meillä se on iltatreeni ja aamulla pieni lihasrtyhmä.

image-2.webp

Back
Ylös Bottom