Joo itekki pitäs jalkoja roikottaa ulkopuolella ku pohkeet ei mahu :/Eihän tommoseen ammeeseen ees mahtuis jäisin heti hartioista kii ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo itekki pitäs jalkoja roikottaa ulkopuolella ku pohkeet ei mahu :/Eihän tommoseen ammeeseen ees mahtuis jäisin heti hartioista kii ;D

Tuotakin kikkaa on kokeiltu, mutta ei se oo auttanut. Itelle iski paha lenssu ja kauhee yskä. Vituttaa kun ei pääse reenailemaan. No kai tästä pitää ottaa ilo irti kun kohta ei rahaakaan saa kunnolla näiltä päiviltä.Muijalle aina yritän sanoa että nuha lähtee nussimalla mutta silti se vaan tyytyy nasoliiniin.

Ei vittu tätä betonihössötystä! Muija on ihan betonihullu ja tääl on kohta saatana tyynyt ja peitotkin betonista. Onhan nuo jotkut ihan siistejä joo, mutta ei nyt vittu kaikkea tarttis betonista valaa.Kävin tossa Habitare messuilla ja ostin isoimman uuden Tempur tyynyn. Siellä oli muutamia makeita juttuja, kuten betoniset tasot keittiöön, betoniset pöytätasot, mutta voiton vei ehdottomasti nämä ihan törkeen makeet ja retrot kivestä valmistetut kylpyammeet. En ole laisinkaan ammeiden ystävä, mutta seuraavaan kämppään on saatava. Livenä oikeasti todella siistejä, löytyy monessa eri värissä.
katso liitettä 130209
Ei meinaa vapottelu oikeen ittellä lähteä rullaamaan. On niin saatanan koukus tähä tupakkii että oikeen harmittaa :/
Viimesen päälle miehekäs kuva.
Päivän tässä nyt käyttänyt ja ainakin watit tulee ulos kuten pitääkin ja akkukesto on todella pitkä. Ulkonäkö just retron cool. Ei valitettavaa vielä.Nytkun Mikelle on eVic VT saapunut, niin mitä oot tykännyt?
Se oliskin hassua. Mut kun mä menisin telkkariin avautumaan, niin 99% mun kanssa samaa mieltä olevista kääntyis ihan vain vittuillakseen suvakiksi. Mä en kykene mitään sanomaan, ettei sitä käännetä ympäri ja mua vastaan.