Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Utti kun on tarkanmarkan mies, niin sille riittää tuommonen muovinen iso sanko:D
Tuohon ei mahu sitten sitä naisseuraa enää:rolleyes:
Skumppakin on vaihtunu fast intraan :D
utti_28082015b.jpg

Muijalle aina yritän sanoa että nuha lähtee nussimalla mutta silti se vaan tyytyy nasoliiniin.
Tuotakin kikkaa on kokeiltu, mutta ei se oo auttanut. Itelle iski paha lenssu ja kauhee yskä. Vituttaa kun ei pääse reenailemaan. No kai tästä pitää ottaa ilo irti kun kohta ei rahaakaan saa kunnolla näiltä päiviltä.

Kävin tossa Habitare messuilla ja ostin isoimman uuden Tempur tyynyn. Siellä oli muutamia makeita juttuja, kuten betoniset tasot keittiöön, betoniset pöytätasot, mutta voiton vei ehdottomasti nämä ihan törkeen makeet ja retrot kivestä valmistetut kylpyammeet. En ole laisinkaan ammeiden ystävä, mutta seuraavaan kämppään on saatava. Livenä oikeasti todella siistejä, löytyy monessa eri värissä.

katso liitettä 130209
Ei vittu tätä betonihössötystä! Muija on ihan betonihullu ja tääl on kohta saatana tyynyt ja peitotkin betonista. Onhan nuo jotkut ihan siistejä joo, mutta ei nyt vittu kaikkea tarttis betonista valaa.

Siisti offi kunto!! veikkaan että n.-8kg - 12kg niin joulukuusi näkyy.!? Mikähän olisi veto kunto jos kerran kuussa vetäis maasta? n, 6kk päästä? 260??

Se oliskin hassua. Mut kun mä menisin telkkariin avautumaan, niin 99% mun kanssa samaa mieltä olevista kääntyis ihan vain vittuillakseen suvakiksi. Mä en kykene mitään sanomaan, ettei sitä käännetä ympäri ja mua vastaan.

Sittenhän sun kannattais mennä telkkariin saarnaamaan monikulttuurisuuden ihanuudesta, minkä seurauksena kääntäisit saman prosentuaalisen osuuden mokuttajia maahanmuuttokriitikoiden puolelle. Ottaisit osuman joukkueen puolesta ja kääntäisit kirouksesi voitoksi.

Back
Ylös Bottom