Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: Mr.

Meta description: 20

On. Meillä kersa huutanu täyttä huutoa nyt 50min tuossa. Viimesenä flunssakierros meidän perheessä. Muut sairastanu jo ja terveeseen päin. Paskaa sanon minä

Voi kun olis joku jeesuskikka, ettei tulisi kipeeksi. Peter makaa sängyssä kurkku paskana kuumeessa ja meikällä kurkussa fiilis, että kohta iskee joku lentsu. Ei kiva. Onko nyt taas joku flunssa-aalto menossa?

Ollaanko juotu Meijerillä samasta sheikkeristä koska mullakin kurkku paskana?

Jotkut sanoo että kun nukkuu sukat jalassa niin välttyy flunssalta. Voi olla sattumaa mutta itse olen kaksi vuotta ollut täysin terveenä kun aloin niin tekemään.

Jotkut sanoo että kun nukkuu sukat jalassa niin välttyy flunssalta. Voi olla sattumaa mutta itse olen kaksi vuotta ollut täysin terveenä kun aloin niin tekemään.
Saatarin kylymä sulla makkaris jos tuo vie flunssat pois. Sun pitää hankkia pitempi peitto niin pysyy varpaat lämpimänä. :D

Eiköhän toiki oo sitä vanhan kansan höpöttelyä :)
Kyllä mä olen joka kerta saanut kurkun ilkeen kipeeksi kun olen laittanut tuulettimen liian kovalle sängyn viereen. Ajanut ilman kaulaliinaa kartingia. Pitänyt kovassa vauhdissa viileemmässä ikkunaa auki autossa ja viimeksi ulkomaanmatkalla laitoin sen tuulettimen koneessa liian kovalle ja sain sitten kevyen kurkkukivun ja vuotavan nokan lennon aikana.

Kai se on tämä kun kelit viilenee ja koulut & työt alkaa taas nii flunssaa pukkaa. Ite vedin vielä töihin shortsit ja t-paidan päälle, toivoen parasta.

Mitä arvelet syyksi Kain poisjäämiseen(?) tulevasta Mr. Olympiasta? Vai lähdetkö edes spekuloimaan?

Ja mitä mieltä olet tästä närää herättäneestä hallituksen säästötoimesta? Joku kansanedustaja ilmeisesti väläyttänyt, että voisi olla vain väliaikainen ratkaisu, mutta tuskimpa vain. Käy kuten autoverolle.

Ja mitä mieltä olet tästä närää herättäneestä hallituksen säästötoimesta? Joku kansanedustaja ilmeisesti väläyttänyt, että voisi olla vain väliaikainen ratkaisu, mutta tuskimpa vain. Käy kuten autoverolle.

... ja kaikille muille "väliaikasille" ratkaisuille. Nyt sentään lupasivat, että JOS näillä toimilla saadaan ihmiset töihin ja kilpailukyky nostettua, niin 2018 olisi luvassa miljardiluokan verohelpotuksia. Sen mä sitten uskon kun näen sen.

(juuei, en ole Mike. kunhan vastailin)

Mitä arvelet syyksi Kain poisjäämiseen(?) tulevasta Mr. Olympiasta? Vai lähdetkö edes spekuloimaan?

Kaitsun poisjäämisessä on pakko olla joku protesti takana, muuten tossa ei ole oikein mitään pointtia.

Hallituksen väliaikaiset liikevaihtoverot, autoverot ja muut on pelkkiä vitsejä.

Back
Ylös Bottom