Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Katoin vähän aikaa ja hihat tossa palaa heti. Miten helvetissä noi suvakit voi verrata jotain toisen maailmansodan aikaista maahanmuuttoa Skandinaviasta Skandinaviaan nykyiseen Afrikasta Skandinaviaan? Ei ole millään tasolla sama asia kun silloin paettiin oikeasti, oikean sodan alla luonnollisesti lähimaihin, ei nykyisen mallin mukaan sinne, missä elintaso on paras.

Tai tuo Aira Samulinin vertaus miten sodan jälkeen otettiin vastaan 400k pakolaista. Olivat tosin karjalasta, osasivat kieltä ja tuskin tarvi paljoa töihin houkutella jotta saivat perheensä elätettyä. Mutta ehkä ongelmaa ei ole kun kuulemma pitää 30 tuhatta työläistä vuodessa saada lisää, jotta saadaan tämä työvoimapula korjattua. Voi jee.

Voi elämä että mulla menee hermot noihin taksikuskeihin stadissa. Mä en jaksa niitä liikenteessä oikeasti. Miten kukaan autoilija voi olla niin välinpitämätön mitä hyvin usein taksikuskit ovat? Tuntuu joskus ettei ne mieti ollenkaan, että on muitakin autoja. Fillarit ja taksit, kaksi karmeeta riesaa täällä liikenteessä. Fillarit siksi, että ei niistä tiedä mitä tekevät, mutta taksit taas tietää, että ne aina yrittää jotain ihme manööveriä tai tukkii kaistan kun odotellaan asiakasta.

Ennen Peterin ekaa dieettiä. Piti saada sokrua ennen treeniä ja noihan on loistavia siihen glykoosisiirapin takia.

Miksei sitten suoraan vaan maltoa tai vitargoa myös ennen reeniä, mikä tossa lisäainepaskassa viehättää että just niitä pitää ennen reeniä jatkuvasti vetää?

Miksei sitten suoraan vaan maltoa tai vitargoa myös ennen reeniä, mikä tossa lisäainepaskassa viehättää että just niitä pitää ennen reeniä jatkuvasti vetää?
Millon tahansa vetäisin mässyä ennen jumppaa kun jotai vitargon litkua jos ajaisit itteni tilanteeseen jossa siitä on hyötyä. Ohan ne ny pirun hyviä.

Kummallas Mike muuten pelailee (jos pelailee)? Ps4 vai xbox one? Muistelin, että onen oot haukkunu pystyy ja siirtyny sonyn leiriin. Itte ny tuli one tilattua lähinnä uuden änärin takia, toki forzatkin kiinnostaa.

Kummallas Mike muuten pelailee (jos pelailee)? Ps4 vai xbox one? Muistelin, että onen oot haukkunu pystyy ja siirtyny sonyn leiriin. Itte ny tuli one tilattua lähinnä uuden änärin takia, toki forzatkin kiinnostaa.
Mulla on 3/4 Xboxia hajonnut ja muutenkin se oli viimeinen MS tuote mun taloudessa, joten olin ikionnellinen että sekin lähti pois.

Tulin tossa Fredaa pitkin kasin aikaan himaan, niin siinä lähti parkista aika äkäsesti sladissa harmaa GT-R. Sitten kaasutteli kovaa Simonkadulle päin. On se vain makee peli. Jos olisin perusjonne, niin haukkuisin kuskin pystyyn, mutta multa thumbs up. Hieno auto. Komeet äänet kertakaikkiaan.

Back
Ylös Bottom