Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoin vähän aikaa ja hihat tossa palaa heti. Miten helvetissä noi suvakit voi verrata jotain toisen maailmansodan aikaista maahanmuuttoa Skandinaviasta Skandinaviaan nykyiseen Afrikasta Skandinaviaan? Ei ole millään tasolla sama asia kun silloin paettiin oikeasti, oikean sodan alla luonnollisesti lähimaihin, ei nykyisen mallin mukaan sinne, missä elintaso on paras.
Ennen Peterin ekaa dieettiä. Piti saada sokrua ennen treeniä ja noihan on loistavia siihen glykoosisiirapin takia.
Onko jossain jotain keynotea? Uuden jeesuspuhelimen hommaan toki.Meinaako Mike hankkia jonkun omena-yhtiön juuri julkaisemista tuotteista?
Millon tahansa vetäisin mässyä ennen jumppaa kun jotai vitargon litkua jos ajaisit itteni tilanteeseen jossa siitä on hyötyä. Ohan ne ny pirun hyviä.Miksei sitten suoraan vaan maltoa tai vitargoa myös ennen reeniä, mikä tossa lisäainepaskassa viehättää että just niitä pitää ennen reeniä jatkuvasti vetää?
Gizmodo tekee aina tosi kattavasti nämä: http://gizmodo.com/iphone-6s-plus-everything-you-need-to-know-about-apple-1729441889Onko jossain jotain keynotea? Uuden jeesuspuhelimen hommaan toki.
Ei maantieteellisesti, mutta Scandinaviasta puhuttaessa tarkoitetaan yleensä kaikkia pohjoismaita.Suomi ei kuulu Skandinaviaan :3
Mulla on 3/4 Xboxia hajonnut ja muutenkin se oli viimeinen MS tuote mun taloudessa, joten olin ikionnellinen että sekin lähti pois.Kummallas Mike muuten pelailee (jos pelailee)? Ps4 vai xbox one? Muistelin, että onen oot haukkunu pystyy ja siirtyny sonyn leiriin. Itte ny tuli one tilattua lähinnä uuden änärin takia, toki forzatkin kiinnostaa.
Joo ei puhtaassa vissiinkään ole, mutta eiköhän kundit vetelekki niitä maustettuja lähinnäEikai puhtaassa Vitargossa sitruunahappoa ole? Sitruunahappoa on ehkä joissain niissä Vitargovalmisteissa, jotka on maustettuja.
Ei ole maustettua meillä. Intrassa on maustetta.Joo ei puhtaassa vissiinkään ole, mutta eiköhän kundit vetelekki niitä maustettuja lähinnä
Mulla on 3/4 Xboxia hajonnut ja muutenkin se oli viimeinen MS tuote mun taloudessa, joten olin ikionnellinen että sekin lähti pois.
Nii oli itelläki 2009-2015 sama boxi ilman ongelmia, silti tyytyväinen että sain sen ps3 alta pois. On ne vaan ps2 ja ps3 parhaat pelikonsolit vielä tänäkin päivänä.Paskaa tuuria, mulla oli 2007-2012 sama 360 ilman ongelmia :D