Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike löytänyt vähän kauniimpaakin reeniseuraa :) Ottakee Satu joskus wlogiin. On kyllä yksi parhaista personal trainereista, mitä noissa Jutan sarjoissa on esiintynyt. Kova on käskyttämään, nähtäisiin miten Satu ottaa käskyjä vastaan :D

11849431_1125871987442254_596987507_n.webp

Viimeksi muokattu:
Mitä mieltä raskaasta press downista ojentajalikkeenä? Joskus nuorena ja hurjana piti käyttää lisäpainovyötä, että pysyi jalat maassa tota tehdessä. Kuuluuko press down teillä ojentaja ohjelmistoon? Huono puoli omasta mielestä on se, että helposti karkaa pito keskikropasta ja rasitus siirtyy liikaa apulihaksille.

On kyllä älyttömät massat! Mitäköhän muuan Bostin Loyd tuumaisi Miken kehityksestä kun itse väittää että treeni on 10% ja lääkkeet tyyliin 50% :D Se ukkohan vetelee tyyliin gramman päivässä + GH + insu + synthol ja silti varmaan häviäis vertailussa Mikelle!
Se nyt on säälittävä pelle joka ei ole treenaamista edes nähnyt.

Onko pian ajankohtaista?
Mä en enää jaksa ainuttakaan kertaa sille ehdotella yhtään mitään. Kuinka monta kertaa kysynyt Podcastiin, kuvauksiin ja vaikka mitä, mutta ei herraa kiinnosta niitä toteuttaa, joten olen luovuttanut, ei kiinnosta enää.

tarkoitin penkkiliikkeitä ja käsipainopenkkiä:D flyesit ja taljaliikkeet jää ainakin
No ei siinä tosiaankaan jää kuin taljat ja flaissit, joten ne kombona.

Mitä mieltä raskaasta press downista ojentajalikkeenä? Joskus nuorena ja hurjana piti käyttää lisäpainovyötä, että pysyi jalat maassa tota tehdessä. Kuuluuko press down teillä ojentaja ohjelmistoon? Huono puoli omasta mielestä on se, että helposti karkaa pito keskikropasta ja rasitus siirtyy liikaa apulihaksille.
Kyllä se on erittäin hyvä liike kun ottaa enemmän ojentajan ulompaan päähän. Pushdownin ja pressdownin ero on merkittävä mitä tulee siihen mihin se ojentajassa ottaa. Sama homma vastaote pushdown versus myötäote.

Triton tuossa modin nokassa?
Juu on.

Aikansa sitä jaksaa yrittää kunnes kyllästyy. On muuten varmaan ainoa kisaaja, joka on muuttunut noin vitun hankalaksi. Muut on aina kyllä innoissaan tulossa ja tulevat toisesta kaupungista tänne kuvauksiin. Mutta tässä tapauksessa vaikka mä joustan omissa aikatauluissa ja meen Vantaalle just sovittuna aikana, joka on noin kahden tunnin ikkuna 6kk sisällä, niin ei onnistu. Eli ei sitä kiinnosta, muuten jumalauta luulis onnistuvan.

Aikansa sitä jaksaa yrittää kunnes kyllästyy. On muuten varmaan ainoa kisaaja, joka on muuttunut noin vitun hankalaksi. Muut on aina kyllä innoissaan tulossa ja tulevat toisesta kaupungista tänne kuvauksiin. Mutta tässä tapauksessa vaikka mä joustan omissa aikatauluissa ja meen Vantaalle just sovittuna aikana, joka on noin kahden tunnin ikkuna 6kk sisällä, niin ei onnistu. Eli ei sitä kiinnosta, muuten jumalauta luulis onnistuvan.
Mistä ihmeestä sä puhut?

Mistä ihmeestä sä puhut?
No just tosta mitä kirjoitin. Montako kertaa olen pyytänyt podcastia, että tehtäis, en edes muista. Montako kuvausehdotusta laittanut. Ihan vitusti. En mä jaksa kyllä enää edes ehdotella. Jengi huutaa lisää Foodcornereita ja mä kyllä tekisin, mutta sua nyt ei voisi vähempää enää kiinnostaa mikään, muuten olisi monta tehty jo. Vai näätkö sä etusivulla niitä kuvauksia tai videoita? Ei paljoo näy. Se on kääntynyt niin, että muut duunaa vitusti enemmän nykyään.

Että paskanjauhanta sikseen.

Ja turha kenenkään alkaa kääntään tätä mua vastaan, mulla on kamera ja aikaa, mä kyllä teen jos malleja kiinnostaa. Muita malleja tosin ei tartte houkutella kuukausitolkulla.

Viimeisimmästä Podacstista on 2 kuukautta, oon kerennyt kuvaamaan melkein 10 wlogia siinä ajassa.

Että ei tartte kenenkään kysellä koska tulee, kun ei selkeesti ole tulossa.

Viimeksi muokattu:
No just tosta mitä kirjoitin. Montako kertaa olen pyytänyt podcastia, että tehtäis, en edes muista. Montako kuvausehdotusta laittanut. Ihan vitusti. En mä jaksa kyllä enää edes ehdotella. Jengi huutaa lisää Foodcornereita ja mä kyllä tekisin, mutta sua nyt ei voisi vähempää enää kiinnostaa mikään, muuten olisi monta tehty jo. Vai näätkö sä etusivulla niitä kuvauksia tai videoita? Ei paljoo näy.
Jäikö sulta nyt lääkitys ottamatta tältä päivältä vai mitä sä sekoilet?

Viimeksi mainitsit niistä remake kuvauksista kun törmättiin salilla n. 1kk sitten. Olin jo aiemmin viestissä maininnut että otetaan ne elokuussa. Sen jälkeen ei olla edes aiheesta keskusteltu!?

Meikä painaa täyttä viikkoa duunissa, treenaan tuplajumppia vapaapäivinä, valmistaudun tuleviin Arnoldeihin täyttä häkää ja sä selität täällä ettei mua kiinnosta tehdä sun kanssasi mitään.

Jos sulla on paha olo jostain syystä niin älä nyt mua syytä siitä ja vielä julkisesti täällä internetissä.

Tässä keskustelu:

Vaikka sulla onkin all the time in the world, niin toiset yhä tekee niska limassa duunia ja yrittää siinä ohessa vielä bodata kilpailumielessä.

Vaikka sulla onkin all the time in the world, niin toiset yhä tekee niska limassa duunia ja yrittää siinä ohessa vielä bodata kilpailumielessä.
Ei sitten ole tullut mieleen sanoa, että et kerkee? Turhaan ehdotellut ja kysellyt. Ja Podcastinkin tuun tekemään sun himaan just kun sulle sopii, mutta 2 kuukautta tässä on saanut odotella millon sopii.

Back
Ylös Bottom