Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Siis eikö nykykunto ole ihan normaaleissa teston viiterajoissa hankittu? Tai tää mielikuva mulle jäänyt joskus näitä juttuja silmäilevänä. Onko muuten yhtään viime parin vuoden aikana houkutellut tietää mihin kondikseen pääsisi, jos olisi nuoruusvuosien lääkitys mukana näihin nykyisiin treeneihin yhdistettynä?

No se nyt on huomattu, että suurin yksittäinen ja määräävä tekijä lihaksia hommatessa on treeni ja sen oikeanlainen toteuttaminen. Mä olen kerennyt testaamaan kaikenlaista treeniä, mutta tää totaalinen tuhoaminen kuukaudesta toiseen sopivilla kevennyksillä on kyllä isoin muutos ja jos tällä systeemillä olen päässyt 10% siitä lääkityksestä mitä aikaismmin tähän kuosiin, niin mitä tässä voi muuta päätellä kuin että tämä tapa treenata toimii ainakin mulla todella hyvin.

No se nyt on huomattu, että suurin yksittäinen ja määräävä tekijä lihaksia hommatessa on treeni ja sen oikeanlainen toteuttaminen. Mä olen kerennyt testaamaan kaikenlaista treeniä, mutta tää totaalinen tuhoaminen kuukaudesta toiseen sopivilla kevennyksillä on kyllä isoin muutos ja jos tällä systeemillä olen päässyt 10% siitä lääkityksestä mitä aikaismmin tähän kuosiin, niin mitä tässä voi muuta päätellä kuin että tämä tapa treenata toimii ainakin mulla todella hyvin.
Muistelisin sun vanhojen kuurien olleen enimmillään 20 sustaa viikossa + anabolit päälle? 10% tuosta tarkoittaa kahta sustaa viikossa sekä jonkin verran anaboleja mausteeksi. Melko kaukana ollaan ainakin korvaushoitoannoksista, mutta näinhän se menee, että mopo lähtee keulimaan melko nopeasti, kuten roinapuolella itsekin kirjoitit aikoinaan 'manifesti-aikoinasi'.

Vieläkö Mike tilailet kahvipapuja ulkomailta? Mistä verkkokaupasta tilaat ja mitkä pavut ovat suosikkejasi? Minkälaiset toimituskulut ulkomailta tilatessa on ja mahtuuko papupussi yleensä postiluukusta sisään?

Millainen kierto teillä tällä hetkellä menossa ? Kuinka useasti viikon aikana samaa lihasryhmää tuhoatte vai vaihteleeko tämäkin lihasryhmittäin ?

Muistanko ihan väärin, että olisitte Peterin kanssa olleet sitä mieltä ettei kevennyksiä kannata kalenteriin merkata vaan sitten pitää, kun siltä tuntuu ettei kulje ?

Millainen kierto teillä tällä hetkellä menossa ? Kuinka useasti viikon aikana samaa lihasryhmää tuhoatte vai vaihteleeko tämäkin lihasryhmittäin ?

Muistanko ihan väärin, että olisitte Peterin kanssa olleet sitä mieltä ettei kevennyksiä kannata kalenteriin merkata vaan sitten pitää, kun siltä tuntuu ettei kulje ?
En kunnolla ikinä muista meidän kiertoa. Kevennyksiä pidetään nykyään säännöllisesti ettei ajeta kroppaa ihan loppuun.

Mites Peterin olkapää jakselee?
Olkapää voi hyvin, ei enää oireita. Vielä toki vähän jumissa kierron osalta.

On kyllä älyttömät massat! Mitäköhän muuan Bostin Loyd tuumaisi Miken kehityksestä kun itse väittää että treeni on 10% ja lääkkeet tyyliin 50% :D Se ukkohan vetelee tyyliin gramman päivässä + GH + insu + synthol ja silti varmaan häviäis vertailussa Mikelle!

Back
Ylös Bottom