Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tehkää Nyyssiksen kanssa remake niistä hautuumaakuvauksista, kun dieetti on päädyssä asti. Kuvaustaidot sekä Nyyssiksen kunto kehittyneet, niin olisi jännä nähdä miten on lopputulos muuttunut.

+ IMO se on yksi hienoimmista kuvauksista mitä olet toteuttanut.
Iha helvetin hyvä idea.

En muista teidän ikinä tehneen näitä (tyttöjen) reisien levitys/lähennysliikkeitä. Onko nuo kuinka tarpeellisia jos halutaan saada muhkeat pyöreät reidet? Itse en ole ikinä tehnyt ja kyllä tuntuu että tulee fyllinkiä koipiin ilman noitakin liikkeitä :)
Ja joku kuitenkin kysyy miksi polvet on noin punaset tossa vasemmassa kuvassa, niin ne paloi aikas pahasti kun oltiin veneilemässä shortsit jalassa :D
PicMonkey Collage (1230 x 1022) (615 x 511).webp

En muista teidän ikinä tehneen näitä (tyttöjen) reisien levitys/lähennysliikkeitä. Onko nuo kuinka tarpeellisia jos halutaan saada muhkeat pyöreät reidet? Itse en ole ikinä tehnyt ja kyllä tuntuu että tulee fyllinkiä koipiin ilman noitakin liikkeitä :)
Ja joku kuitenkin kysyy miksi polvet on noin punaset tossa vasemmassa kuvassa, niin ne paloi aikas pahasti kun oltiin veneilemässä shortsit jalassa :D
katso liitettä 128351
Eikai niitä laitteita kukaan tosissaan tee? Etköhän jo itsekin tiedä vastauksen, joten miksi kyselet tyhmiä?
Ps. Kyllä kyrpäkin menee naisen emättimeen ilman kondomia.

esim. Heinäsen Markus tekee ainakin reiden lähennysliikettä ja vielä ihan tosissaan kuten yhdellä videollakin näkyi. jotenki muistelen, että se auttaa tuomaan reittä paremmin esille tjsp.

Eikai niitä laitteita kukaan tosissaan tee? Etköhän jo itsekin tiedä vastauksen, joten miksi kyselet tyhmiä?
Ps. Kyllä kyrpäkin menee naisen emättimeen ilman kondomia.
Siksi kyselen kun tuollaiset laitteet on olemassa niin kai niille joku käyttötarkoituskin on :o harvemmin kukaan bodari niitä käyttää :)

Siksi kyselen kun tuollaiset laitteet on olemassa niin kai niille joku käyttötarkoituskin on :eek: harvemmin kukaan bodari niitä käyttää :)

Onhan noi ihan hyvät laitteet, jos niihin saa vain tarpeeksi malmia. Esimerkiksi Mayor'sin laitteissa on 140-160kg pakka ja noissa pystyykin ottamaan "tosissaan" vähän raskaampaakin sarjaa. Se puolestaan on hyvin yksilökohtaista, saako noista laitteista mitään irti. Toisella kasvaa sisäreidet pelkillä kyykyillä isoiksi, joku puolestaan joutuu hinkkaamaan niille eristävämpiäkin liikkeitä. Kehittyneet sisäreidet kuitenkin tuovat muotoa ja paksuutta reisien yleislookkiin. Loitonnuksella puolestaan saa aktivoitua ja vahvistettua pakaraa ja sitä voi käyttää esimerkiksi apuliikkeenä ehkäisemään polvien sisäänpäin kääntymistä kyykyssä. Tietty ei noista laitteista ole hirveästi hyötyä, jos pakka loppuu johonkin 40kg ja sillä pystyy vemputtelemaan 50 toiston sarjoja samalla Body-lehteä lukien.

Olenkohan ainoa jonka mielestä Mike ansaitsisi jonkun palkinnon ansioikkaasta työtä bodyscenen saralta? Jotenkin tuntuu että nykyinen "bodyscene" kulminoituu suoraan pakkotoistoon josta melkein kaikki hakee tarvittavan tiedon. Olen myös huomannut että julkisuudella on varjopuolensa. Olen ihmetellyt sitä paska tulvaa mitä Mike on saanut muilla foorumeilla. Mikä olisi hyvä tunnustus tästä ansiokkaasta työstä? En ole varmasti ainut mielipiteeni takia?

Olenkohan ainoa jonka mielestä Mike ansaitsisi jonkun palkinnon ansioikkaasta työtä bodyscenen saralta? Jotenkin tuntuu että nykyinen "bodyscene" kulminoituu suoraan pakkotoistoon josta melkein kaikki hakee tarvittavan tiedon. Olen myös huomannut että julkisuudella on varjopuolensa. Olen ihmetellyt sitä paska tulvaa mitä Mike on saanut muilla foorumeilla. Mikä olisi hyvä tunnustus tästä ansiokkaasta työstä? En ole varmasti ainut mielipiteeni takia?

Jos olis olemassa Body-skaala, ottaisi Mike illan isoimman pystin.
Sen verran ukko tehnyt hommia koko suomen punttijunttien eteen, että toista samanlaista tuskin vastaan tulee. Pakkis, wlogit, gymlogit, kisakuvat.... Näistä varmaan kaikki kuntosaliharrastajat ja miksei etevämmätkin treenaajat ovat saaneet itselleen jotain uutta infoa ja motivaatiota omaan hommaansa. Itselleni Becoming a champion antoi niin kovan motivaatiopiikin, että muistan tilanteen edelleenkin.

Kiitos.

Tuskimpa olet ainoa. Vaikka lehtiä ja joskus kirjojakin on tullut luettua, niin kyllä se pakkis on se paikka, josta ekana tulen asiaa kysymään tai etsiin tietoa. Juuri muutama päivä sitten isä kysyi tiedänkö jotain jostain kehon happo-emäs-tasapaino -aineesta. Ja homma ratkes sillä, että googleen tuotteen nimi + perään pakkotoisto.

Löytyy niin julmetusti tietoa kaikesta ruokavalioon liittyvästä ja reenistä. Samoin muutkin aihealueet mahdottoman hyviä.

Siksi kyselen kun tuollaiset laitteet on olemassa niin kai niille joku käyttötarkoituskin on :eek: harvemmin kukaan bodari niitä käyttää :)
Itse oon nähnyt Mentulan käyttävän, kun aikoinaan treenailin WFC:llä. Lisäksi Savolainen muistaakseni jossakin muutaman vuoden takaisessa videossa liputti kyseisten kapistusten puolesta.

Back
Ylös Bottom