Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka mua ei kukaan uskonutkaan siinä vastis-ketjussa, vaan mulle vittuiltiin kun sanoin, että uskokaa vain, ne kilot painaa perkeleesti lähellä maksimia 200 pinnassa, niin ihan totta se on. Kannattaa mennä lukemaan se ketju ja katsoa sitä vittuilun määrää kun vähän kerroin penkkaamisen haasteista. Ja tossa ojentajat oli kovilla kun toissapäivänä ne kovaa tehtiin ja domssit päällä meen ykköstä ottamaan.Aika raskaalta näytti kun se 180 tulee ihan heilahtamalla ylös![]()
Sama homma se on itselläkin. 80 nousee ihan ok, mutta 90 on niin saatanan raskas :DVaikka mua ei kukaan uskonutkaan siinä vastis-ketjussa, vaan mulle vittuiltiin kun sanoin, että uskokaa vain, ne kilot painaa perkeleesti lähellä maksimia 200 pinnassa, niin ihan totta se on. Kannattaa mennä lukemaan se ketju ja katsoa sitä vittuilun määrää kun vähän kerroin penkkaamisen haasteista. Ja tossa ojentajat oli kovilla kun toissapäivänä ne kovaa tehtiin ja domssit päällä meen ykköstä ottamaan.
Naurattaa vain että tällä treenillä tulee voimaakin.
Aina pitää välillä katsella vanhojakin videoita. Mikellä rajoitin hakkaa hyvin. Tututututuu
jos se on se paukkujärjestelmä mikä prötää? :oEi, en vain aina jaksa vastaa.Mike! Ärsyttääkö koskaan kun jengi tivaa että milloin tulee podcastia ja milloin mitäkin?
Se on vippipuolella. Ihan naurettavaa pelleilyä.
62 tonnia se maksoi, en mä tiedä onko se halpa vai kallis.Miks se sinne siirrettiin?
Mitä sun audiin tulee, niin ei tarvi jännittää, se on sisäänajettu kyllä jo ihan kunnolla ;)
Ilmeisesti sait halvalla.
Pauligin Parisien on paras.