Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jahas, jätkät kävi taas "tyhmäilemässä". Siis ihan jäätävä nosto, näkee että voima puhuu. Niin rauhallista tekemistä. Hienoo Mike, 200 vielä puhkee!

Aika raskaalta näytti kun se 180 tulee ihan heilahtamalla ylös :eek:
Vaikka mua ei kukaan uskonutkaan siinä vastis-ketjussa, vaan mulle vittuiltiin kun sanoin, että uskokaa vain, ne kilot painaa perkeleesti lähellä maksimia 200 pinnassa, niin ihan totta se on. Kannattaa mennä lukemaan se ketju ja katsoa sitä vittuilun määrää kun vähän kerroin penkkaamisen haasteista. Ja tossa ojentajat oli kovilla kun toissapäivänä ne kovaa tehtiin ja domssit päällä meen ykköstä ottamaan.

Vaikka mua ei kukaan uskonutkaan siinä vastis-ketjussa, vaan mulle vittuiltiin kun sanoin, että uskokaa vain, ne kilot painaa perkeleesti lähellä maksimia 200 pinnassa, niin ihan totta se on. Kannattaa mennä lukemaan se ketju ja katsoa sitä vittuilun määrää kun vähän kerroin penkkaamisen haasteista. Ja tossa ojentajat oli kovilla kun toissapäivänä ne kovaa tehtiin ja domssit päällä meen ykköstä ottamaan.
Sama homma se on itselläkin. 80 nousee ihan ok, mutta 90 on niin saatanan raskas :D

Meni näköjään Peterin ketjuun mun kyssäri ku piti täälä kysyä. Eli onko sitä teijän pohje härdelliä missään? Miten usein teette sitä?

Voisit kuvata tuonne epic meal vippiin Petterin tankkauspäivän sille ku tuntuu tuo safka uppoavan. podcastin 13l riisiä kuullosti jo niin hullulta.

Back
Ylös Bottom