62 tonnia se maksoi, en mä tiedä onko se halpa vai kallis.
Mites se vastiksen penkkitouhu, miks se siirrettiin maksulliselle puolelle? Liian suosittu ja ahneus iski?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
62 tonnia se maksoi, en mä tiedä onko se halpa vai kallis.
En juuri koskaan.Kuika usein Mike käyt saunassa?
Se siirrettiin sinne siksi, että sua vituttaisi se.Mites se vastiksen penkkitouhu, miks se siirrettiin maksulliselle puolelle? Liian suosittu ja ahneus iski?
Se on vippipuolella. Ihan naurettavaa pelleilyä.
Osaatko vinkata mistä tarkalleen? Aikani pläräilin vippipuolta kun olisin lukenut, mutta ei sattunut silmään. Hyvää viihdettä se oli parhaimmillaan vaikka levisikin nolosti käsiin loppua kohden.
Fulgoris, Hana mini, Sigelei 100W.Mitä muita VW-boxmodeja sulla on ku tuo 50W iStick? Entä clearoja Subtankin lisäksi?
Ootko ikinä ajatellu Maganusta hommata?
Saako tuota papuna jostakin? Olen yrittänyt etsiä kaikkialta mutta ei ole mistään löytynyt.
Vitut sanon minä. Tuo on just tota kun ei vaan haluta oppia käyttämään uutta. Sama juttu kun vanhukset ei mukamas opi lähettämään sitä tekstiviestiä tai käyttämään internettiä. Ei siinä ole mitään vaikeaa, vaan kyse on asenteesta uutta asiaa kohtaan.Enpäs muuten tiedä? Ei välttämättä saa..
Onko kävijämäärä laskenu uudistuksen myötä pakkiksella? Ite ei ainakaan enää pysy perässä täälä, kun ei ole tapatalkkia ja etusivua :/
Vitut sanon minä. Tuo on just tota kun ei vaan haluta oppia käyttämään uutta. Sama juttu kun vanhukset ei mukamas opi lähettämään sitä tekstiviestiä tai käyttämään internettiä. Ei siinä ole mitään vaikeaa, vaan kyse on asenteesta uutta asiaa kohtaan.
Ei mitään tietoa vielä.Mites Mike viettää juhannuksen?
Ei huono!
kova etuolkapää.