Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ovat kaikki melkolailla samassa hintaluokassa tasavertaisia, joten ei voi ihan kamalasti mennä metsään missään. Luontokuvia jos ottaa, niin toki olisi hyvä pistää kylkeen laadukas jalusta, mutta taas laadukas jalusta kunnon kuulapäällä maksaa tuplat mitä runko.Mitä järjestelmäkameraa suosittelisit perus kuvauksesta innostuneelle, tyyliin luonto tms kuvat...
Laitetaan vaikka hintakatoksi 700e.
Hieman hankalaa itse päättää kun tuollainen pitäisi lahjaksi ostaa ja ei mitään hajua noista laitteista.
Ei kyllä hekuttanut.Hehkuttiko Halmo innoissaan siirtymistään uudella aikakaudelle? Oliko sillä hyvä luuri?
En kommentoinut, enkä nostanut faceen, eikä kyllä kiinnostakaan paskaakaan. Enkä edes pidä sitä keissiä kummoisena, ihmiset eroilee ja se on elämää se. Takamaa taas kaivelee jotain 10 vuotta vanhoja juttuja oikeuttaakseen ton asian fleimaamisen facessa. Koko nosto oli mun mielestä vain vittumainen veto.Eipä tainnu Mike hirveästi kommentoida Takamaan kohua muutama viikko taaksepäin, joten ymmärrettävästi tommonen vituttaa.
Kyllä mä arvostan taitavia luontokuvaajia, melkoiset hermot niillä ainakin on.Mike, mitä mieltä oot luontokuvaamisesta, ja arvostatko sitä huipputasolla? Ja kumpi kolahtaa enemmän, maisemat vai eläinkuvat?
Lintukuvaamisessa on kyllä jotain mystisen upeeta..
![]()
(Kuva, Markus Varesvuo)
Nyt pitää sanoa, että rehellisesti en jaksa vastata.Floyd Mayweather, Jr?
Muhammad Ali?
Mike Tyson?
Yö?
Popeda?
Dingo?
Juice Leskinen?
Irwin Goodman?
Pumping Iron?
Howard Stern?
ROAST?
David HasselHoff?
Jim Carrey?
Eddie Murphy?
Rowan Atkinson?
Dana Linn Bailey/videot?
Sacha Baron Cohen?
NightWish/solisteista?
HIM?
Stratovarius?
Sonata Arctica?
Hanoi Rocks?
Klamydia?
ABBA?
Roxette?
E-type?
Pandora?
Nike?
Puma?
Adidas?
Karhu?
ICEPEAK?
Rukka
Reebok?
EverLast?
Levis?
Diesel?
Axel Rose?
Slash?
Seat & Skoda?
Tesla?
Mulla on niiden versoja vastaavat, ollut käytössä useamman kuukauden jo ja ihan hyvät ovat.Onko kokemusta Tafferin grippereistä, tai oletko kuullut keltään kokemuksia niistä? Muutkin saa kyllä vastata.
Ootko koskaan seurannut nyrkkeilyä? Onko ketään suosikkia?
Maken kanssa olis ihan kiva vetää kun ei varmaan lopettais kesken. Mut ai että kun kohta saa reenata taas täysiä, ollaan hiljalleen kovennettu treenejä ja otettu pari tahatonta pakkotoistoakin ja jopa pari superia.Kenelle haluaisit vetää Peterin kanssa yyber jalkatreenin ja katsoa mihin tästä tyypistä on?
Domsseja voi olla luvassa :D
No aivan varmaan eka kierto on melkoista tuskaa kun alkaa paukuttaan. Omaan semmoiset domssit kovista treeneistä muutenkin, että morjens kun alkaa kevennyksen jälkeen puskeen kunnolla, niin jalkatreenin jälkeen ei kävellä sitten viikkoon.