Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä järjestelmäkameraa suosittelisit perus kuvauksesta innostuneelle, tyyliin luonto tms kuvat...
Laitetaan vaikka hintakatoksi 700e.

Hieman hankalaa itse päättää kun tuollainen pitäisi lahjaksi ostaa ja ei mitään hajua noista laitteista.
Ovat kaikki melkolailla samassa hintaluokassa tasavertaisia, joten ei voi ihan kamalasti mennä metsään missään. Luontokuvia jos ottaa, niin toki olisi hyvä pistää kylkeen laadukas jalusta, mutta taas laadukas jalusta kunnon kuulapäällä maksaa tuplat mitä runko.

Hehkuttiko Halmo innoissaan siirtymistään uudella aikakaudelle? Oliko sillä hyvä luuri?
Ei kyllä hekuttanut.

Eipä tainnu Mike hirveästi kommentoida Takamaan kohua muutama viikko taaksepäin, joten ymmärrettävästi tommonen vituttaa.
En kommentoinut, enkä nostanut faceen, eikä kyllä kiinnostakaan paskaakaan. Enkä edes pidä sitä keissiä kummoisena, ihmiset eroilee ja se on elämää se. Takamaa taas kaivelee jotain 10 vuotta vanhoja juttuja oikeuttaakseen ton asian fleimaamisen facessa. Koko nosto oli mun mielestä vain vittumainen veto.

Mike, mitä mieltä oot luontokuvaamisesta, ja arvostatko sitä huipputasolla? Ja kumpi kolahtaa enemmän, maisemat vai eläinkuvat?
Lintukuvaamisessa on kyllä jotain mystisen upeeta..
featured_01_best.jpg

(Kuva, Markus Varesvuo)

Mike, mitä mieltä oot luontokuvaamisesta, ja arvostatko sitä huipputasolla? Ja kumpi kolahtaa enemmän, maisemat vai eläinkuvat?
Lintukuvaamisessa on kyllä jotain mystisen upeeta..
featured_01_best.jpg

(Kuva, Markus Varesvuo)
Kyllä mä arvostan taitavia luontokuvaajia, melkoiset hermot niillä ainakin on.

Mitä mieltä Mike on

Floyd Mayweather, Jr?
Muhammad Ali?
Mike Tyson?
Yö?
Popeda?
Dingo?
Juice Leskinen?
Irwin Goodman?
Pumping Iron?
Howard Stern?
ROAST?
David HasselHoff?
Jim Carrey?
Eddie Murphy?
Rowan Atkinson?
Dana Linn Bailey/videot?
Sacha Baron Cohen?
NightWish/solisteista?
HIM?
Stratovarius?
Sonata Arctica?
Hanoi Rocks?
Klamydia?
ABBA?
Roxette?
E-type?
Pandora?
Nike?
Puma?
Adidas?
Karhu?
ICEPEAK?
Rukka
Reebok?
EverLast?
Levis?
Diesel?
Axel Rose?
Slash?
Seat & Skoda?
Tesla?

Floyd Mayweather, Jr?
Muhammad Ali?
Mike Tyson?
Yö?
Popeda?
Dingo?
Juice Leskinen?
Irwin Goodman?
Pumping Iron?
Howard Stern?
ROAST?
David HasselHoff?
Jim Carrey?
Eddie Murphy?
Rowan Atkinson?
Dana Linn Bailey/videot?
Sacha Baron Cohen?
NightWish/solisteista?
HIM?
Stratovarius?
Sonata Arctica?
Hanoi Rocks?
Klamydia?
ABBA?
Roxette?
E-type?
Pandora?
Nike?
Puma?
Adidas?
Karhu?
ICEPEAK?
Rukka
Reebok?
EverLast?
Levis?
Diesel?
Axel Rose?
Slash?
Seat & Skoda?
Tesla?
Nyt pitää sanoa, että rehellisesti en jaksa vastata.

Onko kokemusta Tafferin grippereistä, tai oletko kuullut keltään kokemuksia niistä? Muutkin saa kyllä vastata.
Mulla on niiden versoja vastaavat, ollut käytössä useamman kuukauden jo ja ihan hyvät ovat.

Ootko koskaan seurannut nyrkkeilyä? Onko ketään suosikkia?

No ei voi olla tykkäämättä Tysonin ottelutyylistä ja vähän harmittaa miten kaverin ura tuhottiin ihme venkoilulla. Mut tyhmäilihän se itsekin, mut silti, sääli. Ei taida olla penaalin terävin kynä hänkään.

Kenelle haluaisit vetää Peterin kanssa yyber jalkatreenin ja katsoa mihin tästä tyypistä on?
Maken kanssa olis ihan kiva vetää kun ei varmaan lopettais kesken. Mut ai että kun kohta saa reenata taas täysiä, ollaan hiljalleen kovennettu treenejä ja otettu pari tahatonta pakkotoistoakin ja jopa pari superia.

Domsseja voi olla luvassa :D

No aivan varmaan eka kierto on melkoista tuskaa kun alkaa paukuttaan. Omaan semmoiset domssit kovista treeneistä muutenkin, että morjens kun alkaa kevennyksen jälkeen puskeen kunnolla, niin jalkatreenin jälkeen ei kävellä sitten viikkoon.

No aivan varmaan eka kierto on melkoista tuskaa kun alkaa paukuttaan. Omaan semmoiset domssit kovista treeneistä muutenkin, että morjens kun alkaa kevennyksen jälkeen puskeen kunnolla, niin jalkatreenin jälkeen ei kävellä sitten viikkoon.

Vaikka kovasti sanoovat ettei domssit ole mikään kehityksen mittari, niin kyllä itse ainakin tykkään, että tietää sen pari päivää treenin jälkeen, et mitä on tullu tehtyä.

edit. mittari varmaan hiukan huono sana, mutta eiköhän tuosta selvän saa mitä tarkoitan

Juu, ei domssit ole mikään tae tai tarvittava asia kehityksen saavuttamiseksi. Esim Peterillä ei ole koskaan domsseja, ei edes kovimmista vedoista ja hyvin kehittyi. Mulla taas on kipeet lihakset aina. Ainoa, että tietää tosiaankin minne se treeni meni perille. Hyvin tarpeellinen mittari sikäli esim selän treenaamisessa.

Toi on aika jännä kun mulla hyppää pahimmat jalkatreeistä päivä yli, eli jos ma teen niin vasta ke ovat paskana.
Olen kyllä samaa mieltä tossa mittari jutussa, ai että tekee hyvää kun latsit on kunnolla kipeät.

DOMSSIhan tulee juuri nimenomaan vähän jälkikäteen treenistä. Sen kertoo jo nimikin, eli DELAYED ONSET MUSCLEPLAAPLAASORENESS(viivästynyt lihaskipu)...

Ja DOMS:ia jos haluaa, niin venyttäviä liikkeitä tekemään.

Back
Ylös Bottom