Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Voin yhtyä ylempiin, sunnuntaina tein jalat ja ai saatana kun on ollut tuskaista tämä päivä, torstaina olis jo uudestaan vuorossa.

Kummasta tykkäät enemmän, perus tanko kulmasoudusta vai t-tankosoudusta levytangolla? Ite oon nyt tuota t-tankosoutua tehnyt muutaman kuukauden ajan vähän aktiivisemmin, ja saa kyllä mielestäni paremmin latseilla rutistettua mitä normi kulmiksessa.

Olis hienoo jos saisitte Heinosen Tompan messiin johonkin Wlogiin. Tulis aivan varmasti mielenkiintoista settiä.

No eiköhän ne supistavat aiheuta kanssa, on mulla monesti hauikset paskana vaikkei sen treenauksessa venytys ole se olennainen.

Mulla taas menee niin, jos teen vaikka takareisille pelkästään supistavia ja työntäviä ei tuu takareidet mitenkään erikoisesti kipeeks, mut jos teen sjmv niin tulee aikamoiset domsit.

Kummasta tykkäät enemmän, perus tanko kulmasoudusta vai t-tankosoudusta levytangolla? Ite oon nyt tuota t-tankosoutua tehnyt muutaman kuukauden ajan vähän aktiivisemmin, ja saa kyllä mielestäni paremmin latseilla rutistettua mitä normi kulmiksessa.
Kummatkin ovat hyviä, ihan päivän ja fiiliksen mukaan valitaan.

No eiköhän ne supistavat aiheuta kanssa, on mulla monesti esim hauikset paskana vaikkei sen treenauksessa venytys ole se olennainen.

Paskana varmasti, mutta seuraavana, vai sitä seuraavana päivänä?

Itse on tehnyt nyt selkäpäivinä pulloveria taljassa välivenytyksin pudotussarjoin, niin aika mehukkaat DOMS:t tulee myös. Samoin tuntuu repeävän ihokin latseista, mieletöntä...

Kovan selkäpäivän jälkeen mikään ei ole parempaa kuin domssit. Jumalainen olo!

Jaloissa kipu vain on vittumaista siitä en niin välittäisi mutta sitäkin tulee säännöllisesti ohjelmaa muuttaessa. Mitäs muuta? No oikeastaan epäkkäät kun oikein kunnolla saa "kipeiksi" niin sekin fiilis on aika upea. Sillä fiiliksella tulee heti 10 kg lisää lihasmassaa plus tähän vielä selän domssit samaan aikaan niin on semmoiset melonit kainaloissa!

:puntti::pano:

Paskana varmasti, mutta seuraavana, vai sitä seuraavana päivänä?

Itse on tehnyt nyt selkäpäivinä pulloveria taljassa välivenytyksin pudotussarjoin, niin aika mehukkaat DOMS:t tulee myös. Samoin tuntuu repeävän ihokin latseista, mieletöntä...

Sekä että :D Jaloissa ne domssit on mulla yleensä pahimmillaan 48h eteenpäin kuten nyt, mutta esim eilen tein selkää ja latsit on nyt aivan paskana ja huomenna tuskin enää juurikaan. Mikähän tossa on, että jaloissa se kipu tuntuu kauimman aikaa vaikka luulisi, että kun jalat on tottunu rasitukseen normielämässä ja tulee käveltyä niin silti ovat paskana pisimmän aikaa, ne tulee kuiteski treenattua suoraan 2x viikossa kuten muutkin lihat.

Tapaako Mike käydä keikoilla?

Mike, teikalaisen melkoisen dramaattinen transformaatio viimeisen parin vuoden aikana on ollut erittain inspiroitavaa ja mielenkiintoista seurattavaa.

Tiedan etta nama kaikki on vastattu jossain muualla mutta ne on vahan hankala loytaa kun ne on pirstaloituneena niin moneen paikkaan. Eli ajattelin kysya etta millaisia on:

a) tyypillinen paivittainen ruokavalio
b) tyypillinen viikottainen treeni
c) millaisella TRT annoksella mennaan nykyaan

Mitäs mieltä mike on halmon fysiikasta? Teetkö ikinä vinopenkkiä sillä tavalla että tanko jää hieman rinnasta irti? Joillakin kevyempi olkapäille näin, mutta jos ei tunnu kipuja niin suositko tanko rintaan tyyliä?

Kehuit jossain Helsingin kahvila kulttuuria. Mitkäs on top kaffelat Helsingissä?
Kaffe centralenit kaikki, Kaakaopuu, Red cafe.

Tapaako Mike käydä keikoilla?
Ei enää oikein kiinnosta, joskus kävin kuvaamassa.

Mike, teikalaisen melkoisen dramaattinen transformaatio viimeisen parin vuoden aikana on ollut erittain inspiroitavaa ja mielenkiintoista seurattavaa.

Tiedan etta nama kaikki on vastattu jossain muualla mutta ne on vahan hankala loytaa kun ne on pirstaloituneena niin moneen paikkaan. Eli ajattelin kysya etta millaisia on:

a) tyypillinen paivittainen ruokavalio
b) tyypillinen viikottainen treeni
c) millaisella TRT annoksella mennaan nykyaan
Ruokavalio koostuu melkoisesti rahkasta, anananaksesta, mustikoista, jauhelihasta, kalasta ja kasviksista.
Treenit tulee selviksi Wlogeista, semmoista se on aina.
250mg noin 8 päivän välein kun nyt muistaa.

Ootko koskaan ollu festareilla?
Kolme kertaa Ranta rockissa :D

Paljo hintaa?
150 euroa / pala.

Mitäs mieltä mike on halmon fysiikasta? Teetkö ikinä vinopenkkiä sillä tavalla että tanko jää hieman rinnasta irti? Joillakin kevyempi olkapäille näin, mutta jos ei tunnu kipuja niin suositko tanko rintaan tyyliä?
Halmolla riittää lihaa, massiivinen kaveri. En jätä vajaaksi alhaalta vinopenkissä, enkä tasapenkissä. Jos kipuilee rinnan kiinnityskohdat, niin en tee punnerruksia ollenkaan.

Back
Ylös Bottom