Oliko foorumilaiset tänä vuonna tuhmia kun ei tullut joululahja wlogia? Viime vuonna niitä tuli kaksin kappalein.
Tossa exporttaa just yli tunnin mittainen kaksi treeniä sisältävä Wlog E114
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko foorumilaiset tänä vuonna tuhmia kun ei tullut joululahja wlogia? Viime vuonna niitä tuli kaksin kappalein.
Litkitte Peterin kanssa vitargoa treenin aikana, niin mitä olet mieltä siitä kun Matti ""Guru" Halonen kirjoittaa Body-lehden numerossa 08/14 Vitargosta ja maltosta sekä toteaa artikkelin lopuksi että:
"Painoharjoittelun aikana aikaisella hiilihydraattien nauttimisella heikennetään glykogeenisyntetaasi-entsyymin vähenemisen kautta ns. anabolisin ikkunan toimivuutta treenin jälkeen. Tämä puolestaan hidastaa palautumista. Siksi malton tai Vitargon käyttö on tarpeetonta saliharjoittelun aikana."
Viimeksi ainakin syy tuohon oli se, että pohjetreeni ei ole niitä sanoisiko mielenkiintoisimpia treenejä katsoa. Ukot tyyliin istuu paikallaan ja vääntelee naamaansa näin kärjistetysti :D
Fulgoris jonka saa Pakkiksen mieheltä Diablo mods. 250 euroa hinta.Minkä hintanen on toi sun nykyinen "sähkötupakka" härveli, joka oli uusimassa wlogissa! meni merkki ja malli ohi?
Hyvin voisin.Voisitko kuvata jto:n kanssa opetusvideon perusliikkeiden tekniikoista ja liikkuvuusharjoituksista esim. kyykkyä varten?
Reilu mies. Zekkaan.Huomasin että mulla on vipit vielä voimassa, voisko tarkistaa että onko unohtunu ottaa pois. Voisin kuvitella että ovat menneet vanhaks.
Normipäivä muiden joukossa. Uudet vuodet sullekin.Mitenkäs Big Mike julisti uutta vuotta? Onko sulla ollut mitään traditioita kyseisen päivän osalta vai onko sekin vai päivä muiden joukossa?
Toivottelen samaan syssyyn erittäin lihaisaa vuotta 2015 sinulle![]()
Aika liki riittävät massat on hankittu jo kansainväliselle tasolle, nyt pitää pakettia jalostaa ja kasvattaa tiettyjä paikkoja. Yleismassaa ei tavoitella enää niinkään.Paljonko uskot Wileniuksella olevan mahdollista kasvattaa lihasmassaa esim. seurasvien 4:n vuoden aikana? Olettaen tietenkin että treenit jatkuu vähintää yhtä kovina kuin nykyisin.
Vaikka normaalit kiitokset lämmittävät mun mieltä melkoisen paljon, niin kyllähän tämä menee sinne kärkipäähän. En mä liiemmin mitään positiivista kerää netissä ja jotenkin siihen tottunut jo. Sit nää yllättää.Mike,
Saat niin paljon paskaa niskaan kaikesta mitä teet, että on taas pakko avautua.
Kiitos kaikesta materiaalista mitä tuotat suunnattoman määrän meille ILMAISEKSI! En tiedä sponsori ym. sopimuksiasi, mutta esim. minulle se on ILMAISTA.
Kenen kukkaro kärsii jos Mike laittaa vapokuvan instaan?
Käsi pystyyn joilta se on pois.
Oisin enemmän huolissani "firmamme" tavasta tehdä Suomesta kreikan kaltainen velkalandia.
Vaikka täällä idiootit sinulle päätä aukovat, niin silti teet meille hienoa materiaalia päivästä toiseen, kiitos siitä. Ja totuus on, että tyytyväiset ovat yleensä hiljaa. Ruikuttajien pitää ruikuttaa.