Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuli katsottua uudestaan WLOG E88... Tuli mieleen olisiko mahdollista, että menisitte joskus vetämään treenin tuonne Voimalaitokselle ja tekisitte Wlogin siitä?

Litkitte Peterin kanssa vitargoa treenin aikana, niin mitä olet mieltä siitä kun Matti ""Guru" Halonen kirjoittaa Body-lehden numerossa 08/14 Vitargosta ja maltosta sekä toteaa artikkelin lopuksi että:

"Painoharjoittelun aikana aikaisella hiilihydraattien nauttimisella heikennetään glykogeenisyntetaasi-entsyymin vähenemisen kautta ns. anabolisin ikkunan toimivuutta treenin jälkeen. Tämä puolestaan hidastaa palautumista. Siksi malton tai Vitargon käyttö on tarpeetonta saliharjoittelun aikana."

Uusimmassa WLOG:ssa taidettiin vastata tähän mun kysymykseen koskien treenin aikaista hiilaria, eli kiitos siitä Mikelle.

Huomasin että mulla on vipit vielä voimassa, voisko tarkistaa että onko unohtunu ottaa pois. Voisin kuvitella että ovat menneet vanhaks.

Mitenkäs Big Mike julisti uutta vuotta? Onko sulla ollut mitään traditioita kyseisen päivän osalta vai onko sekin vai päivä muiden joukossa?
Toivottelen samaan syssyyn erittäin lihaisaa vuotta 2015 sinulle :)

Huomasin että mulla on vipit vielä voimassa, voisko tarkistaa että onko unohtunu ottaa pois. Voisin kuvitella että ovat menneet vanhaks.
Reilu mies. Zekkaan.
Mitenkäs Big Mike julisti uutta vuotta? Onko sulla ollut mitään traditioita kyseisen päivän osalta vai onko sekin vai päivä muiden joukossa?
Toivottelen samaan syssyyn erittäin lihaisaa vuotta 2015 sinulle :)
Normipäivä muiden joukossa. Uudet vuodet sullekin.

Mitäs hele.. kaatuko pakkis äskö (Klo 11.45) ku veti ruudun iha mustaks yhtäkkiä ja ei pystyny mitää tekee? Vai sekoiliko mun oma masiina.. :D

Paljonko uskot Wileniuksella olevan mahdollista kasvattaa lihasmassaa esim. seurasvien 4:n vuoden aikana? Olettaen tietenkin että treenit jatkuu vähintää yhtä kovina kuin nykyisin.

Paljonko uskot Wileniuksella olevan mahdollista kasvattaa lihasmassaa esim. seurasvien 4:n vuoden aikana? Olettaen tietenkin että treenit jatkuu vähintää yhtä kovina kuin nykyisin.
Aika liki riittävät massat on hankittu jo kansainväliselle tasolle, nyt pitää pakettia jalostaa ja kasvattaa tiettyjä paikkoja. Yleismassaa ei tavoitella enää niinkään.

Mike,

Saat niin paljon paskaa niskaan kaikesta mitä teet, että on taas pakko avautua.

Kiitos kaikesta materiaalista mitä tuotat suunnattoman määrän meille ILMAISEKSI! En tiedä sponsori ym. sopimuksiasi, mutta esim. minulle se on ILMAISTA.

Kenen kukkaro kärsii jos Mike laittaa vapokuvan instaan?
Käsi pystyyn joilta se on pois.

Oisin enemmän huolissani "firmamme" tavasta tehdä Suomesta kreikan kaltainen velkalandia.

Vaikka täällä idiootit sinulle päätä aukovat, niin silti teet meille hienoa materiaalia päivästä toiseen, kiitos siitä. Ja totuus on, että tyytyväiset ovat yleensä hiljaa. Ruikuttajien pitää ruikuttaa.

Mike,

Saat niin paljon paskaa niskaan kaikesta mitä teet, että on taas pakko avautua.

Kiitos kaikesta materiaalista mitä tuotat suunnattoman määrän meille ILMAISEKSI! En tiedä sponsori ym. sopimuksiasi, mutta esim. minulle se on ILMAISTA.

Kenen kukkaro kärsii jos Mike laittaa vapokuvan instaan?
Käsi pystyyn joilta se on pois.

Oisin enemmän huolissani "firmamme" tavasta tehdä Suomesta kreikan kaltainen velkalandia.

Vaikka täällä idiootit sinulle päätä aukovat, niin silti teet meille hienoa materiaalia päivästä toiseen, kiitos siitä. Ja totuus on, että tyytyväiset ovat yleensä hiljaa. Ruikuttajien pitää ruikuttaa.
Vaikka normaalit kiitokset lämmittävät mun mieltä melkoisen paljon, niin kyllähän tämä menee sinne kärkipäähän. En mä liiemmin mitään positiivista kerää netissä ja jotenkin siihen tottunut jo. Sit nää yllättää.

offia: Madonna luikauttanut uutta matskua, hieno nainen, arvostan.

[video=youtube_share;9PFmxIdvKEA]http://youtu.be/9PFmxIdvKEA[/video]

Mitäs mietteitä jiipee Pulkkinen herättää mikessä? Ilmeisesti myös valmentaa urheilijoita tosi laajassa skaalassa.

Jos peterillä menee kaikki nappiin jatkossa, niin onko Peterillä herännyt intoa ruveta ammattilaiseksi?

Back
Ylös Bottom