Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Millasen kokonaisuuden tekisit jalkareeniin, jos tekisitte koko jalat kerralla? Ja millasilla erikoistekniikoilla vetäisit siinä? On itellä kova yritys saada jalat kokonaisvaltasesti tapettua jalkapäivänä, mutta ei oikeen oo helppoo

Jos sitä saliuraa on takana pari vuotta, niin kannattaa ihan vaan keskittyä perustreeniin ja nousujohteisuuteen ja jättää ne hirveet kikkailut myöhemmälle kun on edes jonkinsorttinen pohja luotu... 120kg kyykkymaksimilla ei pahemmin kannata alkaa miettimään, miten saada jalat tuhottua sadalla eri liikkeellä ja viittäkymmentä erikoistekniikkaa käyttäen.

Tämä nyt ei pelkästään ja suoranaisesti sulle tarkoitettu, vaan yleensäkin kun tuntuu että täällä pari viikkoa salilla käyneet kyselee Mikeltä neuvoa WLOG-treenihuuruissa.

Tapatalkin tuen puuttuminen on kyllä iso miinus. Onko tuki tulossa mahdollisesti myöhemmin?
Iso miinus on joo ja tarjoavat vain Tapatalkin kilpailijaa Forum runneria natiivina. Se on paremman näköinen, mutta en tiedä miten se toimii kun en ole käyttänyt sen kummemmin. Ollaan kelattu myös Xenforoon siirtymistä, mutta vBulletin cloudissa sais sitten vB v5 connectin helposti päivitettyä kun sen saavat paremmaksi.

Millasen kokonaisuuden tekisit jalkareeniin, jos tekisitte koko jalat kerralla? Ja millasilla erikoistekniikoilla vetäisit siinä? On itellä kova yritys saada jalat kokonaisvaltasesti tapettua jalkapäivänä, mutta ei oikeen oo helppoo
Kova setti vetää erikoistekniikoilla jalat kokonaan. Melkein tekisin superina hack/sjmv, ojennus/koukistus jne.

En mä kyllä teiltä kysyny. Tänää kyykyssä 130-140 viis työsarjaa. Prässi 200-300 kg pyramidi 10-15 toisto joku kuus sarjaa. Koukistus ojennus superina ja ekstrahitaina. Vaakaprässi kolmesta kulmasta kutosen nousuilla. Pohkeita ja sjmvtä. Halusin kuulla mikeltä millanen ois hänen unelma tuho jaloille...

Vaikka Tapatalk Androidin puolella muutettiin just reilusti huonompaan suuntaan, olisi kyllä silti suuri miinus jos katoaa pois.

Tokihan varmasti sen tuen rakentavat vbulletin cloudiin myös. Eli jos on vain vähän aikaa tuen puute niin ei se katastrofi ole.

Xenforossa näemmä Tapatalk tuki. Jostain syystä MuroBBS joka juuri siirtyi Xenforoon vBulletinista ei ottanut sitä heti käyttöön, kai ne ensin setvii muut siirtymisen bugit.

Jos tapatalkista joutuu luopumaan niin ehdottomasti tilalle joku muu vastaava jos on... Puhelimella ainut järkevä tapa seurata foorumia. Itse menen laiskuuttani mieluummin puhelimella pakkotoistolle kuin koneella, ihan sen simppelyyden vuoksi. :(

Pakkis varmaan siirtyy vBulletin cloudiin, tekee paljon simppelimmäksi ja turvallisemmaksi tämän systeemin. Automaattiset päivitykset tulee myös. Mutta näin alussa niillä ei ole tukea Tapatalkkiin, joka on vähän harmitus.

Oletko huomannut, että jos menet linkin kautta pakkikselle niin selain ehdottaa joka kerta asentamaan Tapatalkia vaikka se olisi asennettuna. Onkohan tämä joku foorumin asetus vai onko iOS vaan niin vitun tyhmä vielä tänäkin päivänä?

Oletko huomannut, että jos menet linkin kautta pakkikselle niin selain ehdottaa joka kerta asentamaan Tapatalkia vaikka se olisi asennettuna. Onkohan tämä joku foorumin asetus vai onko iOS vaan niin vitun tyhmä vielä tänäkin päivänä?

Eipä ainakaan mun kummatkaan ios-laitteet tuollaista tee

Onko tapana käydä jouluisin hautausmaalla? Sieltä vois saada hienoa kuvaa, itse tulee käytyä ihan sen näkymän takia kun tuhansia kynttilöitä palaa samaan aikaan.

Litkitte Peterin kanssa vitargoa treenin aikana, niin mitä olet mieltä siitä kun Matti ""Guru" Halonen kirjoittaa Body-lehden numerossa 08/14 Vitargosta ja maltosta sekä toteaa artikkelin lopuksi että:

"Painoharjoittelun aikana aikaisella hiilihydraattien nauttimisella heikennetään glykogeenisyntetaasi-entsyymin vähenemisen kautta ns. anabolisin ikkunan toimivuutta treenin jälkeen. Tämä puolestaan hidastaa palautumista. Siksi malton tai Vitargon käyttö on tarpeetonta saliharjoittelun aikana."

Moro Mike.

Onkos nuo käyttämäsi salihousut Better Bodies ''Casual pant, black/orange'', vai mitkä?

Hyvät joulut !
Taitaa olla just noi.

Onko tapana käydä jouluisin hautausmaalla? Sieltä vois saada hienoa kuvaa, itse tulee käytyä ihan sen näkymän takia kun tuhansia kynttilöitä palaa samaan aikaan.
Eipä juurikaan tule käytyä.

Litkitte Peterin kanssa vitargoa treenin aikana, niin mitä olet mieltä siitä kun Matti ""Guru" Halonen kirjoittaa Body-lehden numerossa 08/14 Vitargosta ja maltosta sekä toteaa artikkelin lopuksi että:

"Painoharjoittelun aikana aikaisella hiilihydraattien nauttimisella heikennetään glykogeenisyntetaasi-entsyymin vähenemisen kautta ns. anabolisin ikkunan toimivuutta treenin jälkeen. Tämä puolestaan hidastaa palautumista. Siksi malton tai Vitargon käyttö on tarpeetonta saliharjoittelun aikana."
No empiirisesti ollaan todistettu, että hiilihydraatilla treenin aikana on siis selkee etu palautumiseen. Mitä enemmän, sen parempi se palautumisen kannalta Vitargon osalta on. Mä tukisin suurimmaksi osaksi aina käytäntöön, koska teoriassa kaikesta saa kaivettua marginaalisia pointteja, joita voidaan sitten toitottaa, vaikka ne olisivatkin käytännössä merkityksettömiä. Mä voin vakuuttaa, että meidän treenitahti on melkoinen ja hyvin me tässä palaudutaan vaikka hiilihydraattia otetaankin. Ja mitä kovempi treeni on tiedossa, esim jalat, sitä enemmän sitä hiilaria minäkin vedän.

Voitte arvata, että aivan jokaiseen käytännössä järkevään ratkaisuun löytyy tieteellisesti joku marginaalitutkimus joka kumoaa muka sen hyödyt. Ja tämä pätee aivan kaikkeen painoharjoittelussa ja ravinnossa. Kova jalkatreeni laskee testoja, toisen tutkimuksen mukaan nostaa, käytännössä kova jalkatreeni on kuitenkin pakollista lihaskasvun kannalta. Ja näitä esimerkkejä on just ihan helvetisti joten kannattaa ihan itse testata noita, sillä jos menee jokaisen tieteellisen tutkimuksen mukaan, on edessä vain iiiiso kasa dilemmoja.

Back
Ylös Bottom