Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Viime aikoina olen odotellut uusia viedoita, mutta joulu ja uusivuosi lienee suurimmaksi osaksi vaikuttanut. No, jos on ollut itsellä aikaa, niin olen katsellut joitakin videoita useampaan kertaan. Varsinkin tykkään katsella, millä tekniikalla ja temmolla itse kukin treenaa.

Photo Q&A
Mitä neuvoja sinulla on antaa immeiselle, joka haluaa tehdä valokuvausta työkseen? Jos omistaa jo jotain peruskalustoa esim. järkkäri, jalusta, käsisalama, photari plus kuvaustaidon, mutta ei aasiakkaita.

Jatkoa sketaleen photo q&a.

Pidätkö tuosta valmistujaiskuvasta? Olisitko tehnyt jotain toisin? Itseäni häiritsee jälkikäteen lisätty "flare valo pallukka" taustaan. Minulta ainakin vie huomion pois itse henkilöstä. Plus olisin siirtänyt kameran oikealla puolella olevaa strippivaloa tai ehkä jopa jättänyt sen kokonaan pois, jotenkin taas häiritsee omaa silmää. Mutta nämähän ovat makuasioita, joista on melko vaikea kiistellä. Hieno kuva tuo on, mutta Miken mielipide olisi kiva kuulla ja jos olisit tehnyt jotain toisin vai ei.

Photo q&a : mikä linssi sopisi konserttikuvaamiseen klubitiloissa? Entäs festareilla?
Mihin käyttötarkoitukseen 26-92mm linssi on? Mitkä ovat hyvät perusasetukset yleiskuviin esim. Häissä?
Mikä on suurin tavoitteesi valokuvaamisen alalla?

Jatkoa sketaleen photo q&a.

Pidätkö tuosta valmistujaiskuvasta? Olisitko tehnyt jotain toisin? Itseäni häiritsee jälkikäteen lisätty "flare valo pallukka" taustaan. Minulta ainakin vie huomion pois itse henkilöstä. Plus olisin siirtänyt kameran oikealla puolella olevaa strippivaloa tai ehkä jopa jättänyt sen kokonaan pois, jotenkin taas häiritsee omaa silmää. Mutta nämähän ovat makuasioita, joista on melko vaikea kiistellä. Hieno kuva tuo on, mutta Miken mielipide olisi kiva kuulla ja jos olisit tehnyt jotain toisin vai ei.

Moi, poimin tuon kuvan lähinnä sen takia, että kuvausteknisesti se oli aukastu mukavasti sivulle. Näki valojen sijainnit ja laadun. Musta Miken kuvissa on pelattu upeasti valolla ja pointtina olikin siis saada joku mestarin ajatus valaistuksen sijoittelusta. Ja määrästä.

Photo Q&A
Osaatko sanoa, mitä freeware/opensource kuvankäsittelyohjelmia suosittelisit satunaiselle harrastelijalle? Jos kuvaa ihmisiä (koko kuvia ja myös mm. kasvokuvia) huonetiloissa ja satunaisesti isoimmissa sisätiloissa (häissä tms.), niin kumpaako kiinteävälistä objektiivia suosittelet, 35mm:stä vai 50mm:stä (kamerana Nikonin järkkäri)? Nykyisin käytettävissä Nikkor 18-110mm, mutta olen pohtinut, olisiko kiinteävälinen parempi edellä mainittuihin olosuhteisiin.

Photo Q&A

Kiinnostaako kuvaaminen quadcoptereilla tai niiden hyödyntäminen kuvauksessa?

Tuollaisella 100W spotilla näyttää saavan aika makeita valaistuksia varsinkin yöaikaan. Stillejä 2:37 eteenpäin...

On muuten aivan jumalattoman vaikeita häkkyröitä lentää. Hetken saa harjoitella pelkkää lentoa ennen kuin voi edes kuvitella käyttävänsä kuvauksissa..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Photo Q&A: Millaista oli ottaa videohommia haltuun, kun tietotaito oli still-maailmasta? Miten opettelit, mikä oli hankalaa ja millaisia oivalluksia tuli? Mitä neuvoja antaisit nyt vastaavassa tilanteessa oleville?

Sanoppas olkapäille joku hyvä liikekombo kikkoineen mitä koittaa ens olkapäätreenissä, olkapäät tulee treenattua muitten lihasryhmien tapaan kaksi kertaa viikossa ja volyymipäivälle olisi kiva joku perkeleenmoinen tapporulianssi.

Sanoppas olkapäille joku hyvä liikekombo kikkoineen mitä koittaa ens olkapäätreenissä, olkapäät tulee treenattua muitten lihasryhmien tapaan kaksi kertaa viikossa ja volyymipäivälle olisi kiva joku perkeleenmoinen tapporulianssi.
Vipunostojen 15 maksimipainot:
Istuen failure puhtaasti - Seisten failure rumemmin - Istuen etuvipari - Seisten etuvipari.

Onko yhtä hyvät? Ajattelin versat tilata mut ei mistään suomesta omaa kokoa ainakaan tunnu löytyvän ni jos sit tollaset.

On hyvät, one size vielä.

Back
Ylös Bottom