Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Peter on muuten sanonut, ettei ole ihan sinut tasapenkin kanssa, miksikäs hän sitten tota liikettä on niin kovin kehunut, jos se on sama asia kuin tasapenkki? Tuo kulma on erilainen kuin tasapenkissä, ainaki sen verran, että on luontevampi laskea tuo tanko rinnan yläosaan, tasapenkissä se lasketaan alemmas, jos halutaan treenata pectoralis majoria.

Savolainen sanoi myös että kotitöiden teko on lihasten kehittymisestä pois. Lisäksi Make neuvoi tekemään kohautuksia 500 kilolla niin, että hauis repee.

Hei oikeesti onko tästä nyt vähän turha enää vääntää? Make teki virheitä aktiiviurallaan ja on senkin niin helvetin monta kertaa itse myöntänyt, että sitä tuskin tarvii enää tähän vetää. Jos Make ois aikasemmin ollu yhtä fiksu kuin nyt niin kuka tietää missä karkeloissa herra ois tällä hetkellä. Ja noi puheet vinopenkistä on melko tuoreita.

Mike tossa jo perusteli sillä, että he tekevät räntsiä ton jälkeen niin ei ole niin justiinsa kompensoiko vinopenkkiä vähän loiventamalla kulmaa persettä nostamalla vai ei. Se nyt on selkeetä, että jos pallea on vinopenkin ala-asennossa ylempänä kun tanko niin ei se ihan täysin vinopenkki ole, mutta räntsin kovalla kulmalla sekin paikataan.

Niin no ei mun tarkotus ollu Makea mitenkään halveerata vaan osoittaa, että tämä "sanohan se itse savolainenki, et jos rintaa lähtee kaartaan vinopenkissä, niin siitä tulee tasapenkki." perustelu on vähän hatara.

Hyvin näytti kisoissa riittäneen toi väärä metodi:rock:

Ja sinä teet heti perässä saman mitä peter tekee, koska tämä on suomenmestari kehonrakennuksessa? Sanon vaikka ei varmaan sais sanoa, että jos kehonrakentajalle joku asia toimii vaikka ei sitä ihan pilkulleen teekkään, niin älä sinä kuitenkaa tee heti perässä! Kukaan ei minusta ole väittäny, että se ei olis toiminu, vaan fakta on se ettei vinopenkkiä nuin tehdä oikeaoppisesti, mutta sen voi kyllä tehdä jos haluaa ja joilekki voi toimia.

Kukaan ei minusta ole väittäny, että se ei olis toiminu, vaan fakta on se ettei vinopenkkiä nuin tehdä oikeaoppisesti, mutta sen voi kyllä tehdä jos haluaa ja joilekki voi toimia.

En ota kantaa miten se oikeaoppisesti tehdään, mutta omalla salilla on just tuo sama Kraftwerkin vinopenkki ja itselläkin tahtoo vähän väkisin mennä samannäköiseksi tuo asento kuin Peterillä. En sitten tiedä johtuuko siitä, että jotenkin tuo istumaosa on omasta mielestä kirjaimellisesti päin persettä kun sen kulmaa selkänojaan nähden ei saa mitenkään säädettyä tuosta ysikympistä.

Itse asiassa tuohon kraftwerkin penkkiin mulla meni aikansa tottua ja kulman jyrkkyyskin ehkä inan liian pysty meikäläiselle. Aikanaan kun tuli tehtyä irtopenkillä räkissä, niin asento pysyi paremmin.

Siinä vasta oliski intro wlogille, Peter hurjastelee Miken golffilla k-cittarin maastossa ja Mike kuvaa sekä nyppii käsijarrusta. Ei välttämättä olis huono edes kuvata introa välillä jossain uudessa ympäristössä. :)

Kerään pussiin aina, ripulia en ala keräämään.

Mitä niitä aina keräämään, maatuuhan se paska. Eriasia tietenkin jotkut puistot yms omakotitalojen edustojen ojat/ruohikot joihin nyt on aika typerää jättää paskoja lojumaan. Mutta en käsitä miksi esim. jonkun autotien pientareen vierestä tai muusta vähempipätöisestä paikasta pitäisi alkaa koiran paskoja poimimaan kun ei varmasti liikuta ketään. Tosin kun siellä isolla kirkolla keskustassa asuu, niin varmaan melkeempä jokapaikasta kerättävä paskat, täällä takapajulassa ei oo niin justiinsa.

Joulu tulee, oletko valmis? :D Ootko siis jouluihmisiä ?
Mitä tulee duunattua joulun aikoihin?
Kuuluuko hautausmaalla käynti ja tuttujen (sukulaisten tai kavereiden) tapaaminen perinteisiin vai istutko naisystävän ja muksun kanssa kuusen ääreen availemaan paketteja?

Back
Ylös Bottom