Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**


Tampereella ainakin pyörii yksi tumma GT-R.
 
Ei tuo GT-R nyt mikään Veyron ole harvinaisuutensa puolesta. Kyllähän noita näkee. Yhdellä tutulla on tuollainen +700-heppainen. Moni varmasti tietääkin jannun.
 
Amisten muovisukkuloita noi nissanit. En kovin mielelläni moisesta riisikiposta yleisellä paikalla könyäisi :) Kyllähän kunnon auton pitää olla, jos ei mahdoton, niin ainakin haastava ajettava. Eihän siitä muuten mitään kiksejä saa, ellei joka hetki pelkää edes vähän kuolevansa!

[video=youtube_share;ZLNJ_RLWlmI]http://youtu.be/ZLNJ_RLWlmI[/video]
 
Amisten muovisukkuloita noi nissanit. En kovin mielelläni moisesta riisikiposta yleisellä paikalla könyäisi :)
Mulla on taas toisin päin. Jos voittaisin sen 50 miltsiä eurojackpotista (jota en pelaa :lol2: ), niin Ferrari tai Lambo olisi viimeinen ostos, jonka tekisin. Kilometrin päähän kuuluu "hei kattokaa mua", kun päristelee Ferrarilla ihan liian pienellä vaihteella niin kuin moni tuntuu tekevän. Haluaisin ehdottomasti jonkun sleeperin. Esim. Audi RS6, jossa lukisi takana 2.0 TFSI ja pakoputket olisi piilotettu helman alle sojottamaan alas. :lol2:
 
Mulla on taas toisin päin. Jos voittaisin sen 50 miltsiä eurojackpotista (jota en pelaa :lol2: ), niin Ferrari tai Lambo olisi viimeinen ostos, jonka tekisin. Kilometrin päähän kuuluu "hei kattokaa mua", kun päristelee Ferrarilla ihan liian pienellä vaihteella niin kuin moni tuntuu tekevän. Haluaisin ehdottomasti jonkun sleeperin. Esim. Audi RS6, jossa lukisi takana 2.0 TFSI ja pakoputket olisi piilotettu helman alle sojottamaan alas. :lol2:

Meitä on moneen junaan :thumbs:
Mekaanisen insinööripornon vankkumattomana kannattajana, jos auton ajaminen tuntuu Pleikkarilla pelaamiselta, niin ollaan ehkä vieraannuttu alkuperäisestä ideasta, mutta kehitys kehittyy. Mihin suuntaan, on taas melko subjektiivinen käsite :)

Jos taas itelle kilahtais lotossa (jota en myönnä pelaavani) muutama miljoona, niin ensimmäisenä joko Countach tai em. ferrari! Vielä hieman tiheämmät välit ykköselle, tankkiauto mukaan ja eikun kaupungille heittelemään iloisesti köyhiä kolikoilla :hyvä:
 
Itse olen suhtpaljon autotapahtumissa jne. läsnäolleena vakuuttunut GT-R:stä, pelkästään kehuja kuullut ajettavuudensa suhteen.


Ohessa pätkä amerikan poikien leikeistä :kuola:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Monella väärä kuva japanilaisista autoista. Ne oikeesti tietää miten autoja tehdään! GTR omakin lemppari eikä ole hinnalla pilattu.
Kyllä todellakin osaavat tehdä! Lexus LFA on myös hyvä esimerkki, mutta kohderyhmä on ehkä enemmänkin parikymppiset IT-miljonääri fruittarit, sekä näköjään joku innolla jarruvarjoaan pakkaava jenkki, joilla ei ole mitään käsitystä autojen tai minkään muunkaan tekniikasta, ja joille auto esineenä/taideteoksena ei merkitse mitään muuta, kuin että saat I-luurin kivasti pillihousut märkänä paritettua siihen tosi fantsuun ifortainment-systeemiin jossa on kaikkia hauskoja vipstaakeja, ja vilkkuvia valoja!
Tuon auton hinnalla saa jonkun jo ihan oikeasti sielukkaan ja silmiä hivelevän kulkineen (heitetään vaikka DBS) josta on iloa pidemmäksikin aikaa, eikä tarvitse muutaman vuoden päästä hävetä kun nissanin konttori näyttää ja kuullostaa vanhalta supralta :nolo:

Mutta makuasioitahan nämä auto mieltymykset aina ovat. Eikä sitä ei käy kieltäminen, etteikö japsit nopeita olisi!
 
Jos pitäisi mainita nykyisistä uusista autoista ne kaikkein huonoiten viimeistellyt, niin Chevrolet on aika vahvoilla, huolimatta siitä, onko kyseessä 23 000 euron Cruze vaiko 60 000 euron Camaro. Olipa itse asiassa siinä uudessa Corvettessakin hämmästyttävän tuttuja piirteitä, kuten esim. se ne rattiin istutetut muoviset ohjausnamiskat. :lol2:

edit. Tässä esim. vm. 2013 Camaro. Eipä kauheasti eroa Cruzeen ellei paria muotoiluyksityiskohtaa lasketa. Mittariston ajotietokonekin on samaa tasoa mitä Mersuissa oli jo 15 vuotta sitten. :lol2:

2013-chevrolet-camaro-zl1-convertible-steering-wheel.webp
 
Jos pitäisi mainita nykyisistä uusista autoista ne kaikkein huonoiten viimeistellyt, niin Chevrolet on aika vahvoilla, huolimatta siitä, onko kyseessä 23 000 euron Cruze vaiko 60 000 euron Camaro. Olipa itse asiassa siinä uudessa Corvettessakin hämmästyttävän tuttuja piirteitä, kuten esim. se ne rattiin istutetut muoviset ohjausnamiskat. :lol2:

edit. Tässä esim. vm. 2013 Camaro. Eipä kauheasti eroa Cruzeen ellei paria muotoiluyksityiskohtaa lasketa. Mittariston ajotietokonekin on samaa tasoa mitä Mersuissa oli jo 15 vuotta sitten. :lol2:

katso liitettä 122475

Hyi vittu ku on ruma :face:
 
Jos pitäisi mainita nykyisistä uusista autoista ne kaikkein huonoiten viimeistellyt, niin Chevrolet on aika vahvoilla, huolimatta siitä, onko kyseessä 23 000 euron Cruze vaiko 60 000 euron Camaro. Olipa itse asiassa siinä uudessa Corvettessakin hämmästyttävän tuttuja piirteitä, kuten esim. se ne rattiin istutetut muoviset ohjausnamiskat. :lol2:

edit. Tässä esim. vm. 2013 Camaro. Eipä kauheasti eroa Cruzeen ellei paria muotoiluyksityiskohtaa lasketa. Mittariston ajotietokonekin on samaa tasoa mitä Mersuissa oli jo 15 vuotta sitten. :lol2:

katso liitettä 122475

Tuohon Bilteman ah, niin ajattomaan neljän analogimittarin komboon ja työntötankojen verkkaiseen helinään kulminoituu melko surullisella tavalla koko jenkkikulttuurin rappio :(
Tommosella tuoreella Cruzarilla on tullut joku kilometri ajeltua, ja kyllähän se nyt eteenpäin menee, mutta materiaalit ja muotoilu tuovat kyllä mieleen enemmänkin kertakäyttömukin, kuin auton :D
 
Back
Ylös Bottom