Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän kunnon auton pitää olla, jos ei mahdoton, niin ainakin haastava ajettava. Eihän siitä muuten mitään kiksejä saa, ellei joka hetki pelkää edes vähän kuolevansa!Mulla on taas toisin päin. Jos voittaisin sen 50 miltsiä eurojackpotista (jota en pelaa :lol2: ), niin Ferrari tai Lambo olisi viimeinen ostos, jonka tekisin. Kilometrin päähän kuuluu "hei kattokaa mua", kun päristelee Ferrarilla ihan liian pienellä vaihteella niin kuin moni tuntuu tekevän. Haluaisin ehdottomasti jonkun sleeperin. Esim. Audi RS6, jossa lukisi takana 2.0 TFSI ja pakoputket olisi piilotettu helman alle sojottamaan alas. :lol2:Amisten muovisukkuloita noi nissanit. En kovin mielelläni moisesta riisikiposta yleisellä paikalla könyäisi![]()
Mulla on taas toisin päin. Jos voittaisin sen 50 miltsiä eurojackpotista (jota en pelaa :lol2: ), niin Ferrari tai Lambo olisi viimeinen ostos, jonka tekisin. Kilometrin päähän kuuluu "hei kattokaa mua", kun päristelee Ferrarilla ihan liian pienellä vaihteella niin kuin moni tuntuu tekevän. Haluaisin ehdottomasti jonkun sleeperin. Esim. Audi RS6, jossa lukisi takana 2.0 TFSI ja pakoputket olisi piilotettu helman alle sojottamaan alas. :lol2:

Jos voittaisin sen 50 miltsiä eurojackpotista (jota en pelaa :lol2: ) ... Esim. Audi RS6, jossa lukisi takana 2.0 TFSI
Kyllä todellakin osaavat tehdä! Lexus LFA on myös hyvä esimerkki, mutta kohderyhmä on ehkä enemmänkin parikymppiset IT-miljonääri fruittarit, sekä näköjään joku innolla jarruvarjoaan pakkaava jenkki, joilla ei ole mitään käsitystä autojen tai minkään muunkaan tekniikasta, ja joille auto esineenä/taideteoksena ei merkitse mitään muuta, kuin että saat I-luurin kivasti pillihousut märkänä paritettua siihen tosi fantsuun ifortainment-systeemiin jossa on kaikkia hauskoja vipstaakeja, ja vilkkuvia valoja!Monella väärä kuva japanilaisista autoista. Ne oikeesti tietää miten autoja tehdään! GTR omakin lemppari eikä ole hinnalla pilattu.

Nissan GT-R on upea auto. #1 unelma-auto, kun ei kuitenkaan maksa monia satoja tuhansia. Nissan GT-R Black Edition Tehokaampi versio!!! 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto

Jos pitäisi mainita nykyisistä uusista autoista ne kaikkein huonoiten viimeistellyt, niin Chevrolet on aika vahvoilla, huolimatta siitä, onko kyseessä 23 000 euron Cruze vaiko 60 000 euron Camaro. Olipa itse asiassa siinä uudessa Corvettessakin hämmästyttävän tuttuja piirteitä, kuten esim. se ne rattiin istutetut muoviset ohjausnamiskat. :lol2:
edit. Tässä esim. vm. 2013 Camaro. Eipä kauheasti eroa Cruzeen ellei paria muotoiluyksityiskohtaa lasketa. Mittariston ajotietokonekin on samaa tasoa mitä Mersuissa oli jo 15 vuotta sitten. :lol2:
katso liitettä 122475
Jos pitäisi mainita nykyisistä uusista autoista ne kaikkein huonoiten viimeistellyt, niin Chevrolet on aika vahvoilla, huolimatta siitä, onko kyseessä 23 000 euron Cruze vaiko 60 000 euron Camaro. Olipa itse asiassa siinä uudessa Corvettessakin hämmästyttävän tuttuja piirteitä, kuten esim. se ne rattiin istutetut muoviset ohjausnamiskat. :lol2:
edit. Tässä esim. vm. 2013 Camaro. Eipä kauheasti eroa Cruzeen ellei paria muotoiluyksityiskohtaa lasketa. Mittariston ajotietokonekin on samaa tasoa mitä Mersuissa oli jo 15 vuotta sitten. :lol2:
katso liitettä 122475
Tuo auto näyttäisi olevan tampereella, TML:n postauksesta päätellen.![]()
Agreed.Käy Mike tsekkaamassa se Interstellar ihan teatterissa. Oli nimittäin sen verran hienoa kamaa...