Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Teittekö niitä koskaan erikseen normitreeneistä?
Ne on aina osa treeniä ja lähinnä vain metaboliaa boostaamassa dieetillä. Tuskin kamalasti tehdään kun offi alkaa Peterillä.

Kuinka usein treenaat tällä hetkellä viikossa ja kuinka kauan yleensä sulla kestää treeni?
Samaa vauhtia mitä champion. Nyt ollut vähän rauhallisempaa kisojen takia, eli kevyitä treenejä, mutta ens viikolla alkaa taas ralli.

Ehkä vähän turhan laaja kysymys, mutta millaista / miten paljon / milloin teette lihashuoltoa Peterin kanssa? Venyttely / hieronta?
Kyllä tuota tulee tehtyä. Käyn tosin hieronnassa vain kun alkaa paikat jumaamaan, en ennakoivasti. Venyttelytunneilla käyn välillä, viimeksi eilen.

Wlog E101 puhelit mikistä, kun ei nappaa kunnolla ääntä mikin takaa. Ymmärtääkseni sinulla on käytössä haulikkomikki tällä hetkellä.
Stereo mikillä saisi tuota ääntä vähän laajemmalta alueelta äänitettyä.
Jos perse kestää, niin tällainen Rode on tulossa: RODE Stereo VideoMic X (SVMX ) - Digitarvike.fi
Tai sitten vähän halvempi ratkaisu: Röde Stereo videomikrofoni Pro | ippulaadukas stereomikrofoni DV-kameroille ja DSLR...
Thanks, toi edullisempi löytyy heti varastosta Verkkokaupasta reilusti halvemmalla. Mut sitten taas huonompi puoli tossa on se, että se nappaa ambient äänet kyllä melkoisesti mukaan. Mut kai se on otettava kun ei tosta äänestä tule mitään nyt ainakaan kun kuitenkin kaksi ihmistä puhuu, niin samalle tasolle pitäis saada.

Optimaalisinta olisi käyttää figure 8 -mikkiä, joka suuntaa sekä eteen- että taakse. Sivuilta ei siis tule liiemmin vuotoa. Tunnen nää jutut vaan musapuolelta niin en osaa suoralta kädeltä sanoa mitään kameroihin sopivia.

Kokeile kompressoida* audiota kevyesti ja filteroida turhia taajuuksia pois, esim kaikki alle 100Hz.

*Tarkoitan siis dynamiikan kompressointia, en bitraten

ImageUploadedByTapatalk1414451507.294093.webp

Minulla ei ole mitään "oikeata" asiaa tähän ketjuun, mutta sanonpahan kuitenkin, koska on alalta joitain vuosia kokemusta.

Väärämetodimiken treenikaverijutut ei voisi kakampaa olla, joko ei tehdä volyymia(=raskasta), tai sitten lopetetaan juuri kun aletaan tekemään intensiivistä= osumaan kasvattavaan hermoon (eli aletaan runkkaamaan) Niin kuin legendaarinen Boogie sanoisi. Legendaarinen Boogie-pienipainorunkkari, runkkasi kuitenkin pienipainotreenillä joitain bodititteleitä vaikka ei bodausurallaan nostanut koskaan erityisen raskaasti. (Kuitenkin kävi huvikseen voimakisoissa).

Se, että mike-utti-peter-trio on onnistunut tekemään lihaa 26kg kahdessa vuodessa, ei perustu mihinkään puolitoistahidastettuaneljännesosasekuntiintoistoa -juttuun, vaan siihen, että meillä on erittäin lahjakas yksilö kiintopisteenä, jonka kroppa vastaa bodaustreeniin erityisen hyvin. Todennäköisesti olisi ilman utti-mike-sähellystä voittanut helposti sarjansa ja tehnyt lihaa saman verran. (Olisi vaan jäänyt deltsi-yläselkäpainotus pois treeneistä, just ne osa-alueet, jotka oli jo CBB:ssä Peterin vahvuus, miksi ylikorostaa?)

Saa olla erimieltä. Oma puolisenttiseni.

Unohdit sen, että sattuu tämä treenikaverikombo toimimaan mullakin erittäin hyvin. Olen paremmassa kunnnossa mitä koskaan aikaisemmin. Suurin ja ainoa isoin tekijä mun kehitykseen on Peter ja Utti. Uttia ei saa unohtaa koskaan, sillä mies suunnittelee meidän treenikierrot ja hyvin aktiivisesti niitä muuttelee. Me toteutetaan sitten kimpassa Utin suunnitelmia ja tehdään kaikkea päätöntä extraa. Suurin syy onnistumiseen todellakin tulee tästä, että ollaan yhdessä kärsitty satoja treenejä ja tunnetaan toistemme rajat melkoisen hyvin.

Unohdit sen, että sattuu tämä treenikaverikombo toimimaan mullakin erittäin hyvin. Olen paremmassa kunnnossa mitä koskaan aikaisemmin. Suurin ja ainoa isoin tekijä mun kehitykseen on Peter ja Utti. Uttia ei saa unohtaa koskaan, sillä mies suunnittelee meidän treenikierrot ja hyvin aktiivisesti niitä muuttelee. Me toteutetaan sitten kimpassa Utin suunnitelmia ja tehdään kaikkea päätöntä extraa. Suurin syy onnistumiseen todellakin tulee tästä, että ollaan yhdessä kärsitty satoja treenejä ja tunnetaan toistemme rajat melkoisen hyvin.

Johtuuko siitä, että aloitit vuosien jälkeen treenaamaan?

- - - Updated - - -

Siis, niinku tosissaan.

Ei, vaan aloin treenaamaan oikein ja ylittänyt Peterin avustuksella itseni niin monta kertaa, etten osaa laskea. Se ei ole sama, että siinä on joku antamassa Pakkotoistoja, vaan treenikaveriin luotto pitää olla maksimissa ja kun toisen rajat ja ylivedon rajat tiedetään, voidaan mennä henkisen ja fyysisesen kapasiteetin ylitse kerta toisensa jälkeen ja se on se, mikä kasvattaa.

- - - Updated - - -

Siis, niinku tosissaan.

Kuten sanoin. Ei ole mitään oikeata asiaa tähän ketjuun (en ole cbb- enkä bb-kisaaja).

Peterille metodit toimii ja hyvä niin!

- - - Updated - - -

Kuten sanoin. Ei ole mitään oikeata asiaa tähän ketjuun (en ole cbb- enkä bb-kisaaja).

Peterille metodit toimii ja hyvä niin!

Kuitenkin pistäisin avut enemmän Peterin genetiikan piikkiin kuin Utin, tai Miken valmennuksen piikkiin.

Tietysti saa olla erimieltä, ja en väitä olevinaankaan olevani oikeassa, ihan sivullisena Wlogien - Kisojen seuraajana.

Itekkin väitän, että jos peter ois tehny vaan pari vuotta arskan kultasta kuusikkoo progressiolla, niin nyt sillä ois enemmän lihasta kuin bullilla.

Tässä vain minun 20centtiäni (ei penis)

Tuleeko sinulle yllätyksenä, että jos treenaa kovaa niin on kovassa kunnossa?
No kun pointti onkin siinä, että yksin ei voi treenata niin kovaa kuin luotettavan kaverin kanssa. Se ei vain ole mahdollista. Ja että se kaveri on mukana AINA, niin siinä onkin sitten etua jo aika paljon semmoiseen verrattuna, joka treenaa yksin. Se nyt vain on faktaa, että kun jatkuvasti on luotettava kaveri mukana puskemassa eteenpäin, niin paskoina kuin hyvinä päivinä, niin pidemmän päälle siitä on etua kovasti. Ihan perusjärkeä kun käyttää, niin pointti avautuu.

Mä en olis kyennyt treenaamaan näin kovaa ilman Peterin jatkuvaa avustusta. Voinhan mä ottaa randomin kaverin antamaan pakkotoistoja, mutta randomi kaveri ei tiedä miten paljon voi antaa, missä kohtaa autetaan, mikä on liikaa ja mikä liian vähän. Ja randomi kaveri ei omaa samanlaista historiaa mun kanssa kuin kaveri, jonka kanssa on väännetty 2 vuotta. Siinä on painoarvoa enemmän kokeneella treenikaverilla.

No kun pointti onkin siinä, että yksin ei voi treenata niin kovaa kuin luotettavan kaverin kanssa. Se ei vain ole mahdollista. Ja että se kaveri on mukana AINA, niin siinä onkin sitten etua jo aika paljon semmoiseen verrattuna, joka treenaa yksin. Se nyt vain on faktaa, että kun jatkuvasti on luotettava kaveri mukana puskemassa eteenpäin, niin paskoina kuin hyvinä päivinä, niin pidemmän päälle siitä on etua kovasti. Ihan perusjärkeä kun käyttää, niin pointti avautuu.

Mä en olis kyennyt treenaamaan näin kovaa ilman Peterin jatkuvaa avustusta. Voinhan mä ottaa randomin kaverin antamaan pakkotoistoja, mutta randomi kaveri ei tiedä miten paljon voi antaa, missä kohtaa autetaan, mikä on liikaa ja mikä liian vähän. Ja randomi kaveri ei omaa samanlaista historiaa mun kanssa kuin kaveri, jonka kanssa on väännetty 2 vuotta. Siinä on painoarvoa enemmän kokeneella treenikaverilla.

Itselläni ei ole perusjärkeä.

Tuskin kukaan täysjärkinen alkaa kenenkään bodyimaamin kanssa väittelemään treenaamisesta.

- - - Updated - - -

Itselläni ei ole perusjärkeä.

Tuskin kukaan täysjärkinen alkaa kenenkään bodyimaamin kanssa väittelemään treenaamisesta.

Tässä on nyt kaksi leiriä; Savolaisen leiri, tai Mustosen leiri. Toinen treenasi tosissaan, JA HEI, toinenkin treenasi tosissaan.

Vähän eri metodeilla, raskaasti (paljon painoa), raskaasti (vähemmän painoa, mutta loppuun), mutta metodeita on monia. Tiedäthän sinä, luultavasti paremmin kuin minä.

Back
Ylös Bottom