Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Minkälainen purkki kyseessä?
Sen verran on WLOGeista saatu iloa irti, että eiköhän täältä voisi sellasen lähettää.

Pinkki Gatsbyn vaha Spiky edge.

2013-new-font-b-GATSBY-b-font-font-b-Wax-b-font-Hair-Styling-font-b.jpg

Ainakin 10 tarttis, ei maksa japaniassa kun hiksen 6 egee. Briteistä saa tilaamalla 15 eurolla.

Oon niin paljon rääpinyt päätäni sulle viime aikoina, että kerrotaan nyt jotain hyvääkin. Tuo Enjuicen Menthol Ice Primo on muuten helkutin hyvää litkua, et huonoa ole kehunut.

Jos haluut kokeilla hyviä vahoja (tai liimoja) Suomesta, niin tässä 10v empiiriseen tutkimukseen perustuen 2 parasta. Saa käyttää, mut ei o pakko.

vahat.webp

Liitteet

• vahat.webp
    vahat.webp
    242,7 KB · Katsottu: 3 938
[ES];4723999 sanoi:
Näähän on geelejä? Jättää hiukset imo limaisen näköiseksi, vai jättääkö mattapinnan?

Ei ole geelejä, vaan liimoja (Glue). Jos liikaa laittaa, niin tulee rasvatukka-look, mutta sopivasti annosteltuna matta...lakkaa vielä päälle ni saa tukan just tasan siihen muotoon ku haluaa.

Mike spotattu tavallista elämää sarjassa äsken. Kuvailit fitnesspimuja laika boss siellä.
W000t, miten multa on voinut mennä ohitte jos joku kamera kuvaa? Missä olin kuvaamassa?

- - - Updated - - -

Oon niin paljon rääpinyt päätäni sulle viime aikoina, että kerrotaan nyt jotain hyvääkin. Tuo Enjuicen Menthol Ice Primo on muuten helkutin hyvää litkua, et huonoa ole kehunut.
Se on joo kyllä puhtain menttooli mitä on tullut vedettyä ja olen sitä kiskonut sen 4 vuotta jo eikä kyllästy.

Siellähän se :D

Suosittelisitko muuten omien kokemuksiesi perusteella ovimiehen hommia?
En suosittelis.

Mite ei oo voinu huomata ku tosta ihan naaman vierestä kuvattu [emoji1]
Nyt muistan, oli vain niin pieni kamera, että en mä tiennyt sen menevän televisioon saakka.

Back
Ylös Bottom