Miten näytät noin väsyneeltä [emoji1]
Siitä tulee vain väsynyt vaikutelma kun ei ole sitä perinteistä vesihöyryä tuossa edessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten näytät noin väsyneeltä [emoji1]
Yleensä treenin jälkeen on vähän väsynyt olo.Miten näytät noin väsyneeltä [emoji1]
En ollut tunnistaa ilman usvaa.
Onko vaha loppunut? Tukka pystyy!
Korjataan asia. Harmillisesti japanin Gatsbyn vahat on finaalissa ja se on kyllä kokemusteni mukaan parasta.
Minkälainen purkki kyseessä?
Sen verran on WLOGeista saatu iloa irti, että eiköhän täältä voisi sellasen lähettää.
Jos haluut kokeilla hyviä vahoja (tai liimoja) Suomesta, niin tässä 10v empiiriseen tutkimukseen perustuen 2 parasta. Saa käyttää, mut ei o pakko.
katso liitettä 121792
[ES];4723999 sanoi:Näähän on geelejä? Jättää hiukset imo limaisen näköiseksi, vai jättääkö mattapinnan?
W000t, miten multa on voinut mennä ohitte jos joku kamera kuvaa? Missä olin kuvaamassa?Mike spotattu tavallista elämää sarjassa äsken. Kuvailit fitnesspimuja laika boss siellä.
Se on joo kyllä puhtain menttooli mitä on tullut vedettyä ja olen sitä kiskonut sen 4 vuotta jo eikä kyllästy.Oon niin paljon rääpinyt päätäni sulle viime aikoina, että kerrotaan nyt jotain hyvääkin. Tuo Enjuicen Menthol Ice Primo on muuten helkutin hyvää litkua, et huonoa ole kehunut.
Ainakin 14:19 kohdassa.
Tavallista elämää, osa 9 | Uutiset, viihdeohjelmat, elokuvat, dokumentit - TV5
En suosittelis.Siellähän se :D
Suosittelisitko muuten omien kokemuksiesi perusteella ovimiehen hommia?
Nyt muistan, oli vain niin pieni kamera, että en mä tiennyt sen menevän televisioon saakka.Mite ei oo voinu huomata ku tosta ihan naaman vierestä kuvattu [emoji1]