Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Muuttuuko ruokavalio millätavalla nyt kun dieetti pättyi ? Lähetkö nostamaan painoa ?

Erittäin järkevää mennä siltä seisomalta kroppaa totuttelematta tai mitään sen luokan rääkkiin millasen tuon voisi aatella olevan. Onko se nyt ihme, jos treenaa perus 3x8 kahe minsan palautuksilla ja sitten johonkin tappotreeniin, että paikat saattavat mennä aika helvetin muussiksi ja pitkäksi aikaa.

Järkevää tai ei en kadu sekunttiakaan. Ootko enemmänki seurannu mun treenejä.

Järkevää tai ei en kadu sekunttiakaan. Ootko enemmänki seurannu mun treenejä.

Ei nyt kannata ottaa henkilökohtaisesti. Laitoit tiedon julkisesti tänne, joten kyllä oletuksena on, että sinua tuntemattomat tai seuraamattomat ihmiset voivat myös kommentoida tekemisiäsi.

Ei nyt kannata ottaa henkilökohtaisesti. Laitoit tiedon julkisesti tänne, joten kyllä oletuksena on, että sinua tuntemattomat tai seuraamattomat ihmiset voivat myös kommentoida tekemisiäsi.

En mä mitää henkilökohtasesti ottanu, no worries kysyinpä vaa ku näytti mut tuntevan niin hyvin [emoji2]

Kävin varastossa ja löysin mun pentuna kasatun Korkkarikokoelman. 1970 luvulta saakka Korkeajännityksiä. 1987 vuosikerta kokonaisena jne.

Samoin löysin takin, jota käyttänyt 4 vuotta sitten, röökiaski taskussa.

10719466_10152551687124550_1623363169_n.webp10721293_10152551677044550_1932380967_n.webp

Me laitettiin Peterille joku 1,5 vuotta sitten kutosnousussa alataljassa tavoite, että koko 160kg pakka 10kg korotuksilla läpitte kutosilla. Tänään duunattiin se ja Peter teki viimeisessä 10+4. Mielenkiintoista setissä oli se, että mä tein koko paskan kanssa 160x6 saakka. Harvoin mä olen mitenkään erityisen tyytyväinen, mutta tää on niin siistiä, että painelen heittämällä roina-aikojen ohitte nytten. Savolaisen videolla vetelin isot rojut päällä 120kg:lla sarjan Mayorin taljassa.

Ja tossa kutosnousussa tehdään siis nopeaan tahtiin vuorotellen x6

40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, 140, 150, 160.

Tulee lämppärit progella samassa, kaverin sarjan aikana nopeita venytyksiä latseille ja kahvoihin sit kii. Ton jälkeen aletaan sitten treenaamaan.

En ole varma muistanko oikein, mutta sanoitko 1-2v sitten että kuvaat Peterin kuntoa pitkin tätä projektia, mutta kuvat julkaistaan vasta kisojen jälkeen, en ole ihan varma tästä joten kysyin.

"Ton jälkeen aletaan sit treenaamaan". Ei helvetti, onne äijjiä! Tuliko kuvattua tuota alataljan kutos nousua?
Niinja mites Marlboro askille kävi? :D

[ES];4716152 sanoi:
En ole varma muistanko oikein, mutta sanoitko 1-2v sitten että kuvaat Peterin kuntoa pitkin tätä projektia, mutta kuvat julkaistaan vasta kisojen jälkeen, en ole ihan varma tästä joten kysyin.

Tämä tuli itsellekin tänään mieleen. Olisi siistiä nähdä miten kehitys on tullut, jos kuvia on tallella.

Perinteet kunniaan :D

ImageUploadedByTapatalk1413325246.670909.webp

"Ton jälkeen aletaan sit treenaamaan". Ei helvetti, onne äijjiä! Tuliko kuvattua tuota alataljan kutos nousua?
Niinja mites Marlboro askille kävi? :D
Aski jäi varastoon.

- - - Updated - - -

Ja sit vielä, kuin hieno video ja biisi.

[video=youtube_share;T3DKA0rnM_s]http://youtu.be/T3DKA0rnM_s[/video]

Kovasti on Mike kehittynyt! Komea selkä!

- - - Updated - - -

Olisikohan Mikellä ulkomuistista heittää jokin kova harjoitus selälle?

Maastavetoa en pysty tekemään, katkennut takareisi rajoittaa tekemistä.

Onko teamilta mahdollista saada treeniohjelmia?

Back
Ylös Bottom