Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

^ [emoji2]

^^ Peter oli Fastin osastolla ainaki pari tuntia.

Oltiin alueella siinä 12-14 aikoihin ja Peter oletettavasti kisa-alueella. Mentiin jonottaa joskus 1530 ja sitä ennen kiersin vielä Fastin alueen läpi, ei näkynyt. Just ennen neljää näin vilauksen pinkki pipo päässään aulassa.

No, viime vuoden expossa sain Mike-Peter kuvan Fastin osastolta joten tyytyväinen fani :D

Eipä ole mua näinä vuosina koskaan ennen näin kovalla volyymilla pysäytetty kisoissa ja pyydetty yhteiskuvaa ja onniteltu. Ikäänkuin olisin itse jotain voittanut. Tässä on vain oltu niin vahvasti Peterin matkassa, että mua kiitellään siinä sivussa melkoisesti.

Eikös ole mukava saada välillä positiivistakin kannustetta, eli eihän kaikki sentään negaa ! Ja etköhän ole huippu treeni kaverina auttanut peteriäkin matkassa melkoisesti, mikäli peteriltä kysytään. Videoista ja työstäsi kiitos ainakin omasta puolesta, jatkakaa samaan malliin !!

Ensi viikosta puhui.

Ensin kun katseli Bodyn kuvia kisoista, sitten nyt kun katsoi Miken kuvia kisoista, niin huhhuh mikä ero. Ammattilainen on ammattilainen. Kiitos Mikelle hyvästä ja runsaasta materiaalista.

Pakko kysyä vaikka en oleta saavani vastausta: Paljonko lehdet sulle lupaa kuvasta? Viitaten tuohon omasta mielestäni täysin asialliseen ja hyvään kommenttiin lehtien kuviin viitaten facessa.

Onko siis Suomessa vielä joku joka soittaa ja kysyy, että saako sun kuvaa käyttää ilmaseks "kun kato sähän saisit näkyvyyttä" tms.

Eikös ole mukava saada välillä positiivistakin kannustetta, eli eihän kaikki sentään negaa ! Ja etköhän ole huippu treeni kaverina auttanut peteriäkin matkassa melkoisesti, mikäli peteriltä kysytään. Videoista ja työstäsi kiitos ainakin omasta puolesta, jatkakaa samaan malliin !!

Kyllähän se nyt on mukavampi ottaa positiivista kun on niin tottunut negaan. Vastaavasti jos olis tottunut positiiviseen, niin varmaan olis kiva saada joskus negaa.

Pakko kysyä vaikka en oleta saavani vastausta: Paljonko lehdet sulle lupaa kuvasta? Viitaten tuohon omasta mielestäni täysin asialliseen ja hyvään kommenttiin lehtien kuviin viitaten facessa.

Onko siis Suomessa vielä joku joka soittaa ja kysyy, että saako sun kuvaa käyttää ilmaseks "kun kato sähän saisit näkyvyyttä" tms.

Kalleimmillaan olen pyytänyt noilta pikkulehdiltä muodollisen 50 euroa plus alv. Mut ne ei suostu maksamaan edes 20 euroa. Ilmaiseksi pitäis saada.

Kuin kauan sulla on pahimmillaan ollu kävelykyky kadoksissa jalkajumpan jälkeen?

Nimim. kolmatta päivää vuodelevossa ja huomenna ehkä työterveyslääkärin juttusille :face:

Eihän kolme päivää nyt ole mitään jos jonkun älyttömän jalkatreenin vetää. Mulla jaloissa domsit on pahimmillaan vasta 48h päästä treenistä.

Eihän kolme päivää nyt ole mitään jos jonkun älyttömän jalkatreenin vetää. Mulla jaloissa domsit on pahimmillaan vasta 48h päästä treenistä.

No on mullaki ollu monesti jalat kipeenä mut nyt ku saatana ei pysty yksin jääkaapilta hakemaan ruokaa eikä käymään paskalla nii ei oo ihan pienet DOMSit. Eilen meinasin ambulanssin soittaa itelleni ku varpaat puutu ja jalat meni tunnottomiksi, ja oon ihan varma että jollaki tavalla johtuu muutaman päivän takaisesta treenistä.

Yöllä voi tyytyväisenä nukkua ilman kipuja mutta sit ku silmät aukeaa nii alkaa reisiä särkeä ja tuntuu että on jopa vaikee hengittää. En enää ikinä tee yli kolmen toiston sarjoja jaloille.

No on mullaki ollu monesti jalat kipeenä mut nyt ku saatana ei pysty yksin jääkaapilta hakemaan ruokaa eikä käymään paskalla nii ei oo ihan pienet DOMSit. Eilen meinasin ambulanssin soittaa itelleni ku varpaat puutu ja jalat meni tunnottomiksi, ja oon ihan varma että jollaki tavalla johtuu muutaman päivän takaisesta treenistä.

Yöllä voi tyytyväisenä nukkua ilman kipuja mutta sit ku silmät aukeaa nii alkaa reisiä särkeä ja tuntuu että on jopa vaikee hengittää. En enää ikinä tee yli kolmen toiston sarjoja jaloille.

Ootko joskus kokeillut lihashuoltoa?

Heti vaa reeniä kun jalat vähänkin palautuneet, siitä ne tottuu :)

Tunnen Apulus tuskasi, onnittelut tulehtuneiden lihasten johdosta :D. Vaikka naurettavalta kuulostaa, niin kerrankin tulehduskipulääkkeet saattavat tarjota vaivaasi apua. Aina toisinaan saan varsinkin etureiteni "rikottua" sekä tulehtumaan ja perus panacod on todettu toimivaksi avuksi.

Tunnen Apulus tuskasi, onnittelut tulehtuneiden lihasten johdosta :D. Vaikka naurettavalta kuulostaa, niin kerrankin tulehduskipulääkkeet saattavat tarjota vaivaasi apua. Aina toisinaan saan varsinkin etureiteni "rikottua" sekä tulehtumaan ja perus panacod on todettu toimivaksi avuksi.

Eihän panacod mikään erikoisen vahvalääke ole, mutta mistä lähtien opiaattipohjaiset lääkket ovat olleet peruslääkkeitä?

Back
Ylös Bottom