Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä Mikessä ois ainesta ihan selvästi kehonrakennukseen, lihasmassaa löytyy ja mallikin näyttää hyvältä.
Ensivuonna lavalle Mike, noviisien mestaruus on jo taskussasi
En nyt muista koska semmoisella viimeksi olen tehnyt.Mitä mieltä Mike olet technogymin laitteista?
Pelottaa aina kun olen konttien lähellä. Mut yleensä mulla on mukana iso bodari.Pelottiko konttineekerit ku kuvasitte viimeisintä wlogia? :D
En voi vetää muuta kuin Enjuicen mentholia.Oletko Mike tästä kaupasta tilannus suitsukkeita piippuusi?
Tuossakin olisi alennuksessa pieni vesivahinko tuote
"Vesivahinko" Halo Torque 56 12mg | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Nautilus mini ja sille joku VV-modi.Mikelle kyssäri liittyen vapotteluun, nii mikä ois oiva valinta ensikertalaiselle vapottelijalle (noita on nii maa pirusti)?
Melkoisen hyvä.Mitä tykkäät Destinystä?
Vajaan tonnin.Paljo Mike sanoit, että sulla makso ne täydelliset verikokeet? Jossain Wlogissa mainitsit asiasta.
En tiiä, sarjatkin riippuu ihan miten rauhassa teen ja aina on jotain extraa mukana.Mo, paljo penkki? Ykköstä tuskin koitettu, ni sit paras sarja.
En mä kyllä nelosta enää ostais.Mitä mieltä oot Mike onko järkevää enää tässä vaiheessa hankkia iphone 4s:ää? Esim. kaikkia päivityksiä ei vissiin tule enään kyseiselle puhelimelle ja ios8 ei kuulemma toimi kunnolla? Verkkokaupasta lähtis viikonloppuna hintaan 100€, joten olisi omalle budjetille sopiva.
Mitä mieltä oot Mike onko järkevää enää tässä vaiheessa hankkia iphone 4s:ää? Esim. kaikkia päivityksiä ei vissiin tule enään kyseiselle puhelimelle ja ios8 ei kuulemma toimi kunnolla? Verkkokaupasta lähtis viikonloppuna hintaan 100€, joten olisi omalle budjetille sopiva.
Mitä mieltä oot Mike onko järkevää enää tässä vaiheessa hankkia iphone 4s:ää? Esim. kaikkia päivityksiä ei vissiin tule enään kyseiselle puhelimelle ja ios8 ei kuulemma toimi kunnolla? Verkkokaupasta lähtis viikonloppuna hintaan 100€, joten olisi omalle budjetille sopiva.