Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

faceoff2.webp

Onko sarjapainoissa tullut viimeisen parin kuukauden aikana kehitystä, vai oletko hakenut progressiota voluumin kautta? Mikä sun paino on tällä hetkellä? Mikä metabooliskabokhandeleista on vittumaisin?

No ei kyllä ole geenejä pätkääkään, enkä varmaan jaksa kuukauttakaan pidempään kuten tuossa joku marakatti on jo JohnnyB:n poistamassa viestissä laukonut. Mutta kiviäkin kiinnostaa, käyn nyt vähän lätkyttelemässä, en kovin turhempaa hommaa tässä vaiheessa elämääni tiedä kun punttisali.

On ollut kyllä paljon mukavampaa olla tällä puolen, että tuo muita kehoja esille.

Eksyin 5 vuotta taaksepäin ja bongasin kivan jutun. Ajattelitko tuona aikana että vittu mä oon vielä joskus kovemmassa kunnossa, kun roina-aikoina. Vai ajauduitko kovaankuntoon puoli vahingossa pjoottorin avulla?

Eksyin 5 vuotta taaksepäin ja bongasin kivan jutun. Ajattelitko tuona aikana että vittu mä oon vielä joskus kovemmassa kunnossa, kun roina-aikoina. Vai ajauduitko kovaankuntoon puoli vahingossa pjoottorin avulla?
No selkeesti en ajatellut. Mut nyt ollaan ja kovan työn avulla.

Tietääkös ketään, millaisesta yhteystiedosta Wellua voi tavotella? Penkkipunnerruksen sivuilta löytyvä puh.numero viime vuodelta ei ole enään käytössä:/

E: jos jollain tietoa, voisiko vaikka yv:llä pistää.

Mayorsin facebookista:

Wellu Niskanen hieroo Mayor's Gym:llä 26.8. alkaen tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin!
Varaa aikasi Wellulta numerosta 046 570 2950.

Ois kiva nähä monellako sarjalla tää menis nykyhetkenä läpi!

Mäpäs kiskasen kolmella keltasella lämppärksi ton ens kerralla ja tehdään samalla Wlogi, niin saadaan nauhalle. Vähän veikkaan, että aika helpolla menee ilman että pudotan yhtään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom