Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vnikkejä kun tuntuu vinopena smithissä tehtynä ottavan lähinnä ojentajille ja etuolkapäille? Varovasti leveempää otetta? Teen smithissä nimenomaan siksi, että saisin parempaa tuntumaa/ paremman venytyksen.

Vnikkejä kun tuntuu vinopena smithissä tehtynä ottavan lähinnä ojentajille ja etuolkapäille? Varovasti leveempää otetta? Teen smithissä nimenomaan siksi, että saisin parempaa tuntumaa/ paremman venytyksen.
No ilmeisesti et saa parempaa tuntumaa jos menee ojentajille. Jätä ylhäältä vajaaksi tai ota puolikas, kokonainen, puolikas jne. Punnerruksissa hirveen tärkeetä on tangon kontrolointi venytyksessä. Aikaa siellä alhaalla pitäis käyttää enemmän mitä ylhäällä. Teet esim väärinpäin toistot, ne lähtee alhaalta ja vain käy ylhäällä.

Anteeksi kun tulen tänne kuokkimaan, mutta tätäkin voi ehkä kokeilla, vaikka se tuntuu vähän nurinkuriselta. Mä saan olkapäitä pelistä pois oikein kunnolla kun en laske tankoa ihan alas. Jos otan ihan rinnalta asti ja koitan venyttää, niin olkapäistä loppuu ekana ruuti. Jos jätän viisi senttiä vajaaksi, saan ajettua rinnan paremmin loppuun. Siihen en ota kantaa onko se nyt kuitenkaan sitten sen tehokkaampaa, mutta rintaahan siinä tarkoitus on treenata eikä etuolkapäitä.

Oletko Mike harkinnut ostavasi:
Eco Cups, Custom Coffee Cups, Eco Friendly Cups | KeepCup

Ilmeisesti kuitenkin käytät aika paljon takeaway pahvikuppeja, tuo on siis kannellinen muovinen kuppi, jonka voi pestä ja käyttää uusiksi, säästää luontoa, muistaakseni 1 tuollainen vastaa 20 pahvikupin valmistusta. On viralliset mitat sisällä merkittynä, itse ainakin saanut ottaa tuohon kahvini mukaan.

edit. Niin siis ainakin treella noita saa joistain kahviloista ostettua, ei tarvitse välttämättä tilata.

Oletko Mike harkinnut ostavasi:
Eco Cups, Custom Coffee Cups, Eco Friendly Cups | KeepCup

Ilmeisesti kuitenkin käytät aika paljon takeaway pahvikuppeja, tuo on siis kannellinen muovinen kuppi, jonka voi pestä ja käyttää uusiksi, säästää luontoa, muistaakseni 1 tuollainen vastaa 20 pahvikupin valmistusta. On viralliset mitat sisällä merkittynä, itse ainakin saanut ottaa tuohon kahvini mukaan.

edit. Niin siis ainakin treella noita saa joistain kahviloista ostettua, ei tarvitse välttämättä tilata.
Mul on jo.

Paljonko menee riisikakkuja päivässä?
Noin vajaa 10kpl.

pelottaako Putinin aikeet tulevaisuudessa ja se että joutuuko vielä rintamalle? Mitä mieltä Suomen Nato jäsenyydestä?
Nato-jäsenyys on lähinnä vain muodollinen juttu, tarpeetonta siihen liittyä, pitäis pysyä ryssien kaverina jos se kerran niitä ärsyttää. Venäjällä ei esim muslimit hypi silmille, joten tekis Suomelle hyvää kun johtoon tulis ihmisiä, joilla on munat. Vituiksi tää menee joka tapauksessa, niin mieluummin sitten ollaan venäläisiä kuin vitun Ahmedeja. Suomen pahin vihollinen on se itse kun se syö itse omaa jalkaansa meidän täysin mielipuolisen valtion johdon takia.

Venäjä on kuitenkin Kiinan kanssa hyvää pataa ja niille kahdelle yhdessä ei pärjää kukaan. Ydinaseet ja järjettömät asevoimat kummallakin

[video=youtube_share;2CYVw4dne-0]http://youtu.be/2CYVw4dne-0[/video]

[video=youtube_share;tLSXU4Xcql4]http://youtu.be/tLSXU4Xcql4[/video]

Venäjän vallan alla vaan kävis äkkiä niin, että pakkis ja sun kampin asunto olis yhtä-äkkiä venäläisen omistuksessa, Suomalaiset olis ns.kakkosluokan kansalaisia.

Itse koen kyllä järkevinpänä ratkaisuna ulkomaille muuton tilanteen kärjistyessä.

Nato-jäsenyys on lähinnä vain muodollinen juttu, tarpeetonta siihen liittyä, pitäis pysyä ryssien kaverina jos se kerran niitä ärsyttää. Venäjällä ei esim muslimit hypi silmille, joten tekis Suomelle hyvää kun johtoon tulis ihmisiä, joilla on munat. Vituiksi tää menee joka tapauksessa, niin mieluummin sitten ollaan venäläisiä kuin vitun Ahmedeja. Suomen pahin vihollinen on se itse kun se syö itse omaa jalkaansa meidän täysin mielipuolisen valtion johdon takia.

Venäjä on kuitenkin Kiinan kanssa hyvää pataa ja niille kahdelle yhdessä ei pärjää kukaan. Ydinaseet ja järjettömät asevoimat kummallakin

[video=youtube_share;2CYVw4dne-0]http://youtu.be/2CYVw4dne-0[/video]

[video=youtube_share;tLSXU4Xcql4]http://youtu.be/tLSXU4Xcql4[/video]

Kannattaa muistaa, että todellisuus ei yllä videoiden tasolle. Suomen PV tunkee vastaavia toimintavideoita tubeen, mutta todellisuus on ihan muuta.

Toki ryssällä näyttää kalusto olevan kohillaan. Luulisi tuolla kalustolla vievän Ukrainaa 6-0. Mutta olisiko sittenkin taidoissa vajavaisuutta? Itse pelkään videolta ainoastaan noita ohjuksia. Niitä on hankala torjua mitenkään.

Ennemmin Venäjän alla kuin kuolleeksi kivitettynä. Venäjä haluaa vallata maita, muslimit haluaa tappaa kaikki.

Kannattaa käydä juttelemassa balttiassa venäjän vallan alla olemisen ihanuudesta. Se minkä ottamisessa Venäjällä kestää kaksi viikkoa, ottaa muslimeilla aikaa ainakin 20 vuotta. Siinä aikana kerkeää saamaan vaikka kasvatettua selkärangan tähän maahan.

Mieluiten itsenäisenä kuin Venäjän alusmaana tai muslimi valtiona.

Saa nähdä kuinka kauan Oligarkit katselee tätä Putinin touhua kun länsi lyö löylyä pakotteilla. Totuus taitaa kuitenkin olla se ,että ei edes äiti venäjä kestä kovin kauaa jos aletaan ihan oikeasti iskemään pankki sektorille. Putin painaa venäjän sellaiseen suohon ,että toivottavasti saadaan pois vallasta ja nopeasti.

Eikös se yhden teorian mukaan menny niin että kylmä sota voitettiin ihan puhtaasti taloudellisilla resursseilla?Jenkit ajo kilpavarustelun niin pitkälle että ryssiltä yksinkertaisesti loppu leipä pöydästä.

Kiina ja ryssät ei länsivalloille pärjää edes yhdessä.Kyllä ne idässäkin tosiasiat ymmärtää,jos johtaja tulee liian hulluks sille pannaan nappi otsaan.

Nii, Kiina ei halua, että Jenkkilä menee konkkaan. Silloin tämä ei ainakaan voisi maksaa suunnattomia velkojaan Kiinalle.

Venäjä kosiskelee Kiinaa vaihtelevalla menestyksellä. Samaa se tekee nyt jopa Tunisian kanssa. Jostain olisi saatava kavereita. Ole mun kaveri tai saat turpaas.

Nouseva ja kansallis- ja uskonnollistuntoinen Turkki on myös uhka Putlerille, eikä tunnu lämpenevän Venäjään päin. Viimeksi Syyrian konfliktissa maat olivat ja lienevät yhä eri puolilla.

Saapas nähdä, mitä Putler muutaman lähioligarkinsa kanssa tuumaa sen jälkeen, kun Ukrainan rannikko on vallattu ja merenalaiset rikkaudet hallussa plus itäisen Ukrainan suht' suuri teollisuus saatu parempaan haltuun. Venäjä-mielinen ja -kielinen väestöhän Itä-Ukrainassa on. Eestillä ei ole raaka-aineita palavan kiven lisäksi, vaan jonkun verran hyvähköä peltoa, eikä juuri kummoista teollisuutta elintarvikealan lisäksi. Jää enää saalistus saalistuksen vuoksi, jos Putler Eestiä haikailee. Narva ja Sillamãe ovat venäläisiä kaupunkeja asukkaiden osalta - jospa he sitten liityvät äiti-Venäjään.

Suomi kovalla innolla venäläistää Lappeenrantaa. Ja onhan toi itäinen Helsinkikin aika venäläinen jo. Se Lpr mennee ensimmäisenä Venäjälle, kunhan sinne päästetään "separatistit" jylläämään (suurin osa eduskunnasta ei halua leimautua venäläisvastaisiksi). Sellaista henkeä haistelen Suomen venäläisistä, että Putlerin natsi-propaganda puree muiden maiden lisäksi Suomen venäläisväestöön, siis suht' tuoreeseen sellaiseen. En tarkoita emigrantteja ja heidän jälkeläisiään, enkä yli 5-kymppisiä, jotka ovat päässeet aikoinaan ahtaista oloista vapaampiin.

Täysin samaa mieltä Miken kanssa.

Onko sellasta juttua tulossa missä poseeraat Peterin kanssa läpi jokasen pakollisen posen? Nähtäis samalla sun kunto!

Back
Ylös Bottom