Juotko ollenkaan maitoa? Jos et, niin miksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En.Mike, ootko kattonut Dexter tv sarjaa?
Vain kun tankkaan corn flakeseja.Juotko ollenkaan maitoa? Jos et, niin miksi?
No ilmeisesti et saa parempaa tuntumaa jos menee ojentajille. Jätä ylhäältä vajaaksi tai ota puolikas, kokonainen, puolikas jne. Punnerruksissa hirveen tärkeetä on tangon kontrolointi venytyksessä. Aikaa siellä alhaalla pitäis käyttää enemmän mitä ylhäällä. Teet esim väärinpäin toistot, ne lähtee alhaalta ja vain käy ylhäällä.Vnikkejä kun tuntuu vinopena smithissä tehtynä ottavan lähinnä ojentajille ja etuolkapäille? Varovasti leveempää otetta? Teen smithissä nimenomaan siksi, että saisin parempaa tuntumaa/ paremman venytyksen.
Anteeksi kun tulen tänne kuokkimaan, mutta tätäkin voi ehkä kokeilla, vaikka se tuntuu vähän nurinkuriselta. Mä saan olkapäitä pelistä pois oikein kunnolla kun en laske tankoa ihan alas. Jos otan ihan rinnalta asti ja koitan venyttää, niin olkapäistä loppuu ekana ruuti. Jos jätän viisi senttiä vajaaksi, saan ajettua rinnan paremmin loppuun. Siihen en ota kantaa onko se nyt kuitenkaan sitten sen tehokkaampaa, mutta rintaahan siinä tarkoitus on treenata eikä etuolkapäitä.Vnikkejä kun tuntuu vinopena smithissä tehtynä ottavan lähinnä ojentajille ja etuolkapäille? Varovasti leveempää otetta? Teen smithissä nimenomaan siksi, että saisin parempaa tuntumaa/ paremman venytyksen.
Mul on jo.Oletko Mike harkinnut ostavasi:
Eco Cups, Custom Coffee Cups, Eco Friendly Cups | KeepCup
Ilmeisesti kuitenkin käytät aika paljon takeaway pahvikuppeja, tuo on siis kannellinen muovinen kuppi, jonka voi pestä ja käyttää uusiksi, säästää luontoa, muistaakseni 1 tuollainen vastaa 20 pahvikupin valmistusta. On viralliset mitat sisällä merkittynä, itse ainakin saanut ottaa tuohon kahvini mukaan.
edit. Niin siis ainakin treella noita saa joistain kahviloista ostettua, ei tarvitse välttämättä tilata.
Noin vajaa 10kpl.Paljonko menee riisikakkuja päivässä?
Nato-jäsenyys on lähinnä vain muodollinen juttu, tarpeetonta siihen liittyä, pitäis pysyä ryssien kaverina jos se kerran niitä ärsyttää. Venäjällä ei esim muslimit hypi silmille, joten tekis Suomelle hyvää kun johtoon tulis ihmisiä, joilla on munat. Vituiksi tää menee joka tapauksessa, niin mieluummin sitten ollaan venäläisiä kuin vitun Ahmedeja. Suomen pahin vihollinen on se itse kun se syö itse omaa jalkaansa meidän täysin mielipuolisen valtion johdon takia.pelottaako Putinin aikeet tulevaisuudessa ja se että joutuuko vielä rintamalle? Mitä mieltä Suomen Nato jäsenyydestä?
Nato-jäsenyys on lähinnä vain muodollinen juttu, tarpeetonta siihen liittyä, pitäis pysyä ryssien kaverina jos se kerran niitä ärsyttää. Venäjällä ei esim muslimit hypi silmille, joten tekis Suomelle hyvää kun johtoon tulis ihmisiä, joilla on munat. Vituiksi tää menee joka tapauksessa, niin mieluummin sitten ollaan venäläisiä kuin vitun Ahmedeja. Suomen pahin vihollinen on se itse kun se syö itse omaa jalkaansa meidän täysin mielipuolisen valtion johdon takia.
Venäjä on kuitenkin Kiinan kanssa hyvää pataa ja niille kahdelle yhdessä ei pärjää kukaan. Ydinaseet ja järjettömät asevoimat kummallakin
[video=youtube_share;2CYVw4dne-0]http://youtu.be/2CYVw4dne-0[/video]
[video=youtube_share;tLSXU4Xcql4]http://youtu.be/tLSXU4Xcql4[/video]
Ennemmin Venäjän alla kuin kuolleeksi kivitettynä. Venäjä haluaa vallata maita, muslimit haluaa tappaa kaikki.