Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mistä tuo paita on ostettu, joka avatar kuvassa ?
Itselläni L koon paidat yleensä liian tiukkoja ja hihat ovat aika tiukat, ja xl
paidat monesti liian pitkät. Ja tarkoitan treenipaitoja.
Laihan läskin kun vaikea löytää sopivia paitoja, koska ei missään isolta:)
Salilla kun peilien takia näkee kyniksen kokoajan.
Eli jos vinkkejä esim. Helsingin seudun liikkeisiin tai hyviä nettimyymälöitä?

Mistä muuten vanhaan aikaan 10v. sinulla koostui ravintoa ja treeni ?

Tapahtuuko muutoksia ravintoon sinulla kun Peterin off alkaa ? Vai jatkatko normi setillä.

Tämän hetken mielenkiintoisin ulkomaalainen valmentaja ?
Paita on saatu sponssina Body Actionilta. Kannattaa käydä zekkaamassa niiden liike Ruoholahdessa.

Aikanaan treeni ja ravinto oli kyllä perseestä verrattuna nykyiseen. Suoria sarjoja ja liian rasvaista ruokaa. En aio pahemmin korottaa kaloreita Peterin dieetin jälkeen.

Aika kovat äänet Wilfassa, pakko tulla hyvää kahvia. Otappa joku kerta videoo kun duunaat caput Silvialla.
Äänet on kyllä kivat siinä.

Todella paljon kiitoksia Mikelle hienosta sisällöstä, jota olet tuottanut/tuotat. Tekee hyvää tälle yhteisölle, jatka ihmeessä samaan malliin! Kysyn vielä perään kysymyksen:

Suosittelisitko iltapalalla syömään hiilareita, jos se on ainut ateria treenin jälkeen ennen nukkumaanmenoa? Poislukien palautusjuoma, joka tulee heti treenin perään ja sisältää hiilaria. Vai meneekö iltapalasta saatu energia hukkaan, jos heti aletaan nukkumaan, vaikkakin treenistä ei ole kulunut kuin 1-2h?
Melkein jättäisin hiilarit pois jos palkkarissa niitä jo oli.

Täysin hulluja noi. Aurejärvikin on yksi maailmanluokan idiootti. Toi sama viidennen kerroksen juttu oli jo vuosi takaperin uutisissa. Siinä ei ole järjen hiventäkään. Samaan aikaan kun noi kusinaamat tappelee tupakka- ja lääkeyhtiöiden puolesta, tappaa oikea tupakka 6 miljoonaa ihmistä vuodessa.

Onko Miken reidet kasvanu vanhoihin aikoihin verrattuna tuolla teidän nykyisellä treenityylillä? :kuvia: Ajattelin kun kädet ovat ainakin turvonneet kivasti.

Onhan siitä heti uutisoitava kun porukka siirtyy vaihtoehtoiseen hommaan, mutta ilman 4000 haitallista ainetta. Aurejärvi tajunnut että siinähän voisi laskea vaikka lääkärikulut.

Sitten tulee tämä: E-cigarettes could save over 50,000 lives in the UK, experts say | Society | The Guardian

Ja se kertookin e-savukkeista sen oleellisen. Voivat olla haitallisia, mutta ovat kuitenkin selvästi vähemmän haitallisia kaiken todennäköisyyden perusteella kuin tavalliset savukkeet. Se säästää ihmishenkiä.

Onhan siitä heti uutisoitava kun porukka siirtyy vaihtoehtoiseen hommaan, mutta ilman 4000 haitallista ainetta. Aurejärvi tajunnut että siinähän voisi laskea vaikka lääkärikulut.

Aurejärvihän kommentoi ihan fiksusti mutta se on tuo otsikko joka on perseestä. Siinä irrotettiin retoriikka aiheesta ihan toimittajan toimesta.

Aurejärvi tarkoitti että sähkötupakointi ei ole yhtä vaarallista kuin tupakointi mutta silti vaarallista. Mitään konkretiaa kerroksista hyppäämisen ja polttamisen/vapottelun välillä ei ollut vaan kyse oli puhtaasta retoriikasta. Toimittaja vain on päätynyt sensaatiohakuiseen sekoiluun.

En usko että Mike vastaa Hulkin jutuista. Mike voi korjata jos oon väärässä. Tulee sitten kun tulee

Jos ajattelit toimia Miken pikku apupoikana, niin suosittelen pitämään korvat paremmin höröllä. Siitä on nimenomaan ollut puhetta, että Mike kuvaa ja kyselee seuraavassa Q&A:ssa. Ja miksi kuvittelet Seireenin avanneen itse oman ketjun koskien Hulkin seuraavaa kyselysessiota? Eli jos Mike ei kyseisessä sessiossa tule olemaan, niin se on jotain uutta - ei se, että hän siinä olisi.

Jos ajattelit toimia Miken pikku apupoikana, niin suosittelen pitämään korvat paremmin höröllä. Siitä on nimenomaan ollut puhetta, että Mike kuvaa ja kyselee seuraavassa Q&A:ssa. Ja miksi kuvittelet Seireenin avanneen itse oman ketjun koskien Hulkin seuraavaa kyselysessiota? Eli jos Mike ei kyseisessä sessiossa tule olemaan, niin se on jotain uutta - ei se, että hän siinä olisi.
No ton oon saattanut missata, mutta ei silti Mike sitä päätä vaikka kuinka olis osallisena vaan Hulkillakin on varmaan omia hommia eli tulee kun tulee.

No ton oon saattanut missata, mutta ei silti Mike sitä päätä vaikka kuinka olis osallisena vaan Hulkillakin on varmaan omia hommia eli tulee kun tulee.

Mitä sä nyt selvität? En mä ole tässä olettanutkaan, että Hulkki olisi Miken koira tai päinvastoin, vaan tiedustellut Mikeltä, että koska seuraava Q&A voisi mahdollisesti olla tulossa. Jos et ole autisti, niin käsität varmasti, että tavallinen vuorovaikutus on molemminpuolista. Tämä tarkoittaa sitä, että sekä Hulkki että Mike keskustelevat yhdessä siitä, koska molemmille passaa homman toteuttaminen, jos molemmat ovat sitä toteuttamassa. Minua siis kiinnostaisi tietää, onko tästä ollut puhetta, ja onko minkäänlaista päivämäärää vielä tiedossa. Tietenkin tulee kun tulee, jos siis on tulossa. Ei tule jos idea on peruttu. Tuon nyt tietää kaltaisesti älypääkin, mutta minua kiinnostaa se milloin on tulossa.

utti valittelee teksteissään ja videoissaan että sen jalat ei oo kehittyny niin hyvin mitä ois halunnu vaikka se on varmaan käyny kaikki muuailman treenimetodit läpi. onko tämä nyt sellainen "huonot geenit" tapaus ettei millään vaan kehity vaikka mitä tekis? vai liittyykö tämä siihen että on cbb kisaaja eikä kehonrakentaja?

No Utti nyt valittaa joka tapauksessa välillä vähän aiheettakin. Onhan Utilla ihan balanssissa ylä- ja alakerta ja toki siinä on ihan fyysisiä rajoitteita lihaskasvulle, ei ne määrättömästi voi kasvaa ja todella hidasta alkaa olemaan kasvu tossa vaiheessa treeniuraa kun otetaan huomioon laji. Utillahan on hyvät jalat, eikä mitkään tikut. Ei sekään olis hyvä keholajeissa jos jalat olis kamalat patukat ja yläkerta riisikeppi. Jalat pitää olla suhteessa yläkertaan.

Laitoin Mike sulle sähköpostilla kuitin VIP-maksusta. Ois hieno juttu jos voisit laittaa mulle vipit päälle pikapuoliin!

On muuten ukko turvonnu ja kiristyny nyt ku meijerillä pari kertaa ohimennen nähny (Juhon kans treenailen).

EDIT: Perkele, nehän meni jo päälle sillä välin ku olin kirjottamassa tätä :D Kiitos!

Nuppi on kovis. Mut sillä on aivan liian pieni takki.

Mulla on muuten semmoinen juttu, että:

Ajatellaan, että te ostaisitte oman ison tontin ja kiinnittäisitte sinne sitten ison mainostaulun, johon myisitte mainoksia. Tontilla kävis porukkaa ihan hulluna. Mysit siihen tauluun mainoksia ja sitten joku tulisi ja kiinnittäisi siihen ilman lupaa oman mainoksensa. Repisit sen irti ja kuuntelisit vittuilua sitten kun ei saanut kiinnittää mainosta. Selittäisit, että se kiinnittäminen maksaa. No sitten tämä sama tyyppi kiinnittäisi sen taulun takapuolelle omia mainoksiaan ja poistasit nekin. Tämän jälkeen tyyppi pystyttäisi sun tontille pienempiä kylttejä, jonne laittaisi taas omia mainoksiaan ilmaiseksi. Poistaisit nekin tontilta ja tämä tyyppi ei enää morjestaisi sua ja alkaisi vain vittuilemaan.

Kuin oikeutettua tuo tyypin toiminta on ja mitä te itse sanoisitte jos kerta toisensa jälkeen tämä vain tekisi vastoin ohjeita? Voidaanko tossa vaiheessa olettaa miltään osin, että sun sä olet toiminut väärin kun määräät omalla tontillasi miten siellä toimitaan?

Back
Ylös Bottom