Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä mieltä olet hitaasti tehdyistä toistoista, eli n. 3-5s toisto ylös ja alas? On tullut muutama kerta nyt kokeiltua reisiojennuksessa ja vinopenkissä, ainakin tuntuma ja tekniikka on sarjan aikana kohdallaan :D Pisti vaan mietityttämään tänään t-nationia lukiessa, että onko touhussa sitten mitään järkeä. Oli sattumalta aiheesta otsikko heti etusivulla, ja jutussa aika tehokkaasti haukuttiin koko systeemi.

Kokeilin myös kerran reisiojennuksessa tehdä sarjat vuorotellen räjähtävästi isommalla painolla / hitaasti 10kg pienemmällä painolla, minuutin palautuksella joka sarjan välissä, jesuus että oli hajalla seuraavana päivänä..

Mike, onko jo ikävä japanilaista super-vessanpönttöä? Tai ostaisitko joskus sellaisen jos vaikka pannari tankkauksen jälkeen menee oma pönttö hajalle :D

mutta joissain liikkeissä hidas nega on kova sana.

Joissain? Eikö se nyt kaikissa liikkeissä ole hyödyksi tehdä negatiivinen hitaasti, lukuunottamatta nyt jotain mavea. Jos meinasit extra hidasta negatiivista niin sitten ei mitään, toisaalta en nää syytä miksei tekisi extrahidasta negaa jokaisessa liikkeessä, tuskin se huono asia on, suurin osa vaan ei malta kolmea sekunttiakaan siihen alaslaskuun kuluttaa kun pitää painoja pudotella ja ego kärsii. Myös koko toiston hitaammin tehtynä voisi kuvitella, että lihas työkentelee enemmän kun suoritus kestää kauemman aikaa kun nopeasti pumpatessa. :)

No jossain kulmasoudussa ja ylätaljassa se homma ei oikein toimi kun jarrutus tapahtuu melkoisesti hauiksilla.

Kulmasoutu nyt on vittumaista jos alkaa liikaa hidastelemaan, ottaa alaselkään melkosesti. Taljoissa oon kyllä silloin tällöin noita extra hitaita tehnyt ja eipä ne enempää ole käsiin ottanut kuin muutenkaan versa gripeillä.

Voishan semmoisen joskus laittaa, jos hinta olis alhaisempi. Pelkkä persesuihku nyt ei viiden tonnin arvoinen ole.
Hetkinen! Perssuihkun arvo on kyllä rahassa mittaamaton. Ei ole yhtäkään viikkoa kulunut, ettenkö olisi ainakin pariin otteeseen ikävöinyt Japanin aikoja. Varsinkin silloin kun tavara ei tule sulavana pakettina ulos vaan about muuttaa vessan yhdeksi mokkapalaksi.

Laita pöntön viereen lasipurkki ja tunge 5 euroa sinne jokaisen käynnin yhteydessä. Vuoden päästä olisit jo puolivälissä kustannusten suhteen. Ja mieti millaiset säästöt tulee wc-paperinkin kohdalla.

Itseasiassa taidankin laittaa tilaukseen. Mistä näitä saa?

EDIT: Ja se lämmitetty istuin, aijaijai!

Plus paskalla tulee kyllä istuttua jonkin verran elämästä joten kyllähän siihen kannattaa panostaa....
No okei 5 tonnia on kyllä ihan hullun hommaa perseenruiskuttimesta :D

Hetkinen! Perssuihkun arvo on kyllä rahassa mittaamaton. Ei ole yhtäkään viikkoa kulunut, ettenkö olisi ainakin pariin otteeseen ikävöinyt Japanin aikoja. Varsinkin silloin kun tavara ei tule sulavana pakettina ulos vaan about muuttaa vessan yhdeksi mokkapalaksi.

Laita pöntön viereen lasipurkki ja tunge 5 euroa sinne jokaisen käynnin yhteydessä. Vuoden päästä olisit jo puolivälissä kustannusten suhteen. Ja mieti millaiset säästöt tulee wc-paperinkin kohdalla.

Itseasiassa taidankin laittaa tilaukseen. Mistä näitä saa?

EDIT: Ja se lämmitetty istuin, aijaijai!

Geberitillä on ainakin semmonen malli ko Aquaclean. Paras malli taitaa olla Aquaclean 8000+ :D
Googlella löytyy ja ainaki vantaan toimipisteessä pääsee kokeileen.

Norski86 sanoi:
Kehtasko joku arvostella sen kroppaa? Tai peräti vaan keskikropan hallintaa? Ammatin valinta kysymyksiä. Ei tuolla lätkässäkään kukaan soittele, et sulkekaan mun ketju,tulee pahamieli.

Ja just sunlaiset apinat siellä hoki samaa päivästä toiseen, ikäänkuin kerran ei riitä. Vittu uudestaan ja uudestaan samoja juttuja piti jauhaa.

Toipa just kummastuttaa että jos joku ei tykkää jostain kisaajasta niin miksi siellä ketjussa pitää roikkua dissaamassa henkilöä joka päivä. Keskittyis semmosiin ketjuihin mihin voi kirjoittaa positiivisia kommentteja.

Mikelle kyssäriä! Onko koskaan treeniurasi aikana ilmennyt ponnistuspäänsärkyä? Itselle pamahti kovassa prässisarjassa ja eilisessä rintatreenissä ilmoitti jälleen olemassa olostaan.

Ootko kokeilu/nostanu enemmänkin aikoinasi penkkipaidan kanssa?
En, mutta kumeja koitin kerran kun WSB-jätkät sekoili salilla niiden kanssa. Muistaakseni 245kg kohdalla lopetin ja sanoin, "täähän on ihan naurettavaa".

En mä ikinä jaksanut paitaa koittaa kun todellakin pidän paitanostoja täysin omana lajinaan eikä niillä ole MITÄÄN tekemistä penkkipunnerruksen kanssa. Koko konsepti on aivokääpiöiden keksimä. Miksei samointein sitten vain lyhennetä nostorataa ja nostetaan kisat pinnoilta jollain vitun viritelmällä, jossa vaikka saa pienen alkupotkun siihen. Sit hiljalleen tehdään uusia liittoja, joissa jokaisessa sitten lyhennetään nostomatkaa ja loppujen lopuksi penkkipunnerruksen maailmanmestari jossai haistavittuliitossa nostaa 1050kg kun nostomatka on siinä liitossa 1mm.

Sit kun kritisoin aikanaan paitanostoja, että se jeesaa ihan vitusti ja raudat menettää merkityksensä, niin mulle sanottiin "no laita se paita tohon penkille, ei se yksin nosta". Johon mä sitten, tossa sulle 350kg, alappa nosteleen ilman paitaa.

Fakta on se, että ilman paitaa noi romut mitä tällä hetkellä on tangossa kovimmissa nostoissa, tappais jengiä jos ne pitäis laskea(lue vapaapudottaa) rinnalle.

En, mutta kumeja koitin kerran kun WSB-jätkät sekoili salilla niiden kanssa. Muistaakseni 245kg kohdalla lopetin ja sanoin, "täähän on ihan naurettavaa".

En mä ikinä jaksanut paitaa koittaa kun todellakin pidän paitanostoja täysin omana lajinaan eikä niillä ole MITÄÄN tekemistä penkkipunnerruksen kanssa. Koko konsepti on aivokääpiöiden keksimä. Miksei samointein sitten vain lyhennetä nostorataa ja nostetaan kisat pinnoilta jollain vitun viritelmällä, jossa vaikka saa pienen alkupotkun siihen. Sit hiljalleen tehdään uusia liittoja, joissa jokaisessa sitten lyhennetään nostomatkaa ja loppujen lopuksi penkkipunnerruksen maailmanmestari jossai haistavittuliitossa nostaa 1050kg kun nostomatka on siinä liitossa 1mm.

Sit kun kritisoin aikanaan paitanostoja, että se jeesaa ihan vitusti ja raudat menettää merkityksensä, niin mulle sanottiin "no laita se paita tohon penkille, ei se yksin nosta". Johon mä sitten, tossa sulle 350kg, alappa nosteleen ilman paitaa.

Fakta on se, että ilman paitaa noi romut mitä tällä hetkellä on tangossa kovimmissa nostoissa, tappais jengiä jos ne pitäis laskea(lue vapaapudottaa) rinnalle.

hyvä että joku avautuu tosta asiasta minä olen aivan samaa mieltä asiasta.mua on naurattanu pitkän aikaa muutenki toi saatanan touhu eri liittojen kanssa eri säännöillä. vittu miksei kaikki nosta niin kun painonnostossa yksillä säännöillä ilman rättejä niin katottas kuka on oikeesti hyvä nostamaan.

Samaa mieltä. Sehän noilla paitapenkkaajilla on aina argumenttina, että ilman sitä repee rinta. Minusta kannattaisi siinä vaiheessa kaventaa otetta, koska täysleveällähän noi rinnat aina paukkuu.

Samaa mieltä. Sehän noilla paitapenkkaajilla on aina argumenttina, että ilman sitä repee rinta. Minusta kannattaisi siinä vaiheessa kaventaa otetta, koska täysleveällähän noi rinnat aina paukkuu.
Tottakai se rinta repeää painoilla, jotka on aivan liikaa ja joita ei kykene senttiäkään nostamaan. Kenen tahansa paikat hajoaa jos laitetaan 500% yli maksimin.

Back
Ylös Bottom