Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kuinka paljon penkkikisoissa jää yleensä jossittelun varaa? Esimerkiksi keihäänheitossa kun pääsee monesti sanomaan tyyliin että oli vaan huono päivä, niin kuinkas paljon näissä voimalajeissa on tulos päivästä kiinni?

Kuinka paljon penkkikisoissa jää yleensä jossittelun varaa? Esimerkiksi keihäänheitossa kun pääsee monesti sanomaan tyyliin että oli vaan huono päivä, niin kuinkas paljon näissä voimalajeissa on tulos päivästä kiinni?
Voimalajeissa ei todellakaan ole niin teknisiä nostoja mitä esim keihäänheitossa suoritus on. Jos siis ollaan täysin terveitä, niin voimalajeissa ei voi ryssiä niin pahasti mitä esim keihäänheitossa, jossa parin sentin virhe heitossa vaikuttaa metritolkulla.

Minulla on ainaki penkki niin päivästä kiinni jos puhutaan maximi penkistä. Jos on syönyt pariki päivää huonosti eli vähän nii tuntuu et voima kadonnut.. Mielialalla on kyllä vaikutus ainakin minulla..:)

Osaatko Mike vastata tähän kysymykseen minkä esitin tuolla face ketjussa..?
Mites tuo tekijänoikeussuoja toimii tuolla facessa on? Yritin ettiä mutta eipä mitään tarkkaa vastausta löytynyt. Tilanne esim. teen videon omista kuvista ja lisään musiikiksi biisin x joka on ostettu iTunes Storesta. Onko minulla oikeutta jakaa tuota videota tuolla biisillä? Olenhan sen kappaleen laillisesti ostanut mutta....miten on?

Ja milloin ilmestyy tuo Wlog rintatreenistä? :hyper: Kiitos jo etukäteen!

Osaatko Mike vastata tähän kysymykseen minkä esitin tuolla face ketjussa..?

Ja milloin ilmestyy tuo Wlog rintatreenistä? :hyper: Kiitos jo etukäteen!

Et saa käyttää sitä musiikkia missään tekeleessäsi. Se on vain sun henkilökohtaiseen käyttöön, ei levitykseen. Wlogi tulee tässä parin päivän sisään.

- - - Updated - - -

Ootko ikinä kokeillut citrulinne malatea? Itellä toimii pirun hyvin.
Josksu varmaan oon, en muista.

^Olihan tuolla Peterin ketjussa pari sivua takaperin tuo.

107897d1384114619t-peter-wilenius-img_3549.webp

Nyt tulee kysymysten aatelia:

Kun muokkaat kuvia, niin ootko farkut jalassa vai pidätkö jotain löysempiä housuja?
Ei ole mitään photoshoppaushousuja. Mitkä nyt sattuu olemaan jalassa.

Intrassahan taitaa olla sitrulliini malaattia jos en väärin muista.
Käsitin lähinnä, että vedänkö semmoisenaan sitä yksittäisenä.

Käsitin lähinnä, että vedänkö semmoisenaan sitä yksittäisenä.

Joo näin kyllä itsekin ajattelin, kunhan totesin :) Itsellä mukana omassa intrasekoituksessa bcaan ja gatoraden kanssa. Mitään vaikutusta sen lisäämisestä en oo huomannu kylläkään, mut nää on melkeinpä henkimaailman asioita tämmösten lisäravinteiden toimivuudet :D

Joo näin kyllä itsekin ajattelin, kunhan totesin :) Itsellä mukana omassa intrasekoituksessa bcaan ja gatoraden kanssa. Mitään vaikutusta sen lisäämisestä en oo huomannu kylläkään, mut nää on melkeinpä henkimaailman asioita tämmösten lisäravinteiden toimivuudet :D

Ei kaikissa ravinteissa suoraan huomaa vaikutusta, otetaan nyt esimerkkinä vaikka heraproteiini. Esim mulla ei Shock nyt sen kummemmin vaikuta kuten ei moni muukaan boosteri, mutta siinä taas on ainesosia, jotka kuitenkin ovat hyödyllisiä kuten kreatiini. En mä Intrallakaan huomaa mitään eroa treenissä, mutta käytän kuitenkin kun aminohapoista on kiistatta etua lihaksen purun minimoimisessa. Samoin joku ZMA, kun sitä nappasee, niin ei sitä nyt tuskin koskaan mitään merkittävää hyötyä huomaa vaikka siitä pientä hyötyä mahdollisesti onkin. Ei nää mitään lääkkeitä kuitenkaan ole. Jo pelkästään steroideilla saa vedellä hyvän aikaa ennenkuin alkaa huomaamaan merkittävää vaikutusta ja ne sentään on aika rajuja verrattuna lisäravinteet.

Mä olin vähän aikaa ilman BCAAta ja kyl mä huomasin kuinka alko puhti loppuu treenin loppupuolella.Sit taas kun ostin purkin ni ekasta treenistä asti huomas sen eron kuinka jaksaa treenata oikeesti loppuun asti eikä ne vikat 15min oo sellasta pakkopullaa

Kokeilin vitargoa treenin aikana ja älyttömän hyvin autto jaksamaan jopa 50g annoksella koko treenin ihan erilailla. Pumppikin oli aivan eri luokkaa ja pysy treenin alusta loppuun. Aiotko Mike kokeilla? Millo wlögiä?

Ollu jo pitkään mielessä hommata vapo vaikka en polta röökiä, jotta voisin baarireissuilla käydä muiden seurana imuttelemassa mentolihöyryjä. Nyt pitää varmaan alkaa tuumasta toimeen kun näin viime yönä unta jossa kysyin sulta jotain vapoista ja esittelit jotain laitetta. Tiedustelin myös laitteen hintaa ja kun sain kuulla että maksoi jotain 1000€ päätin että vähän liian tyyris sijoitus. :D

Eihän ne noin paljon maksa, joten kysytään nyt irl, voitko heittää jotain suositusta? Käsittääkseni vapot on sellaisia pelejä että niiden kanssa joutuu useimmiten säätämään vitusti, mitä en jaksa alkaa tekemään, joten mikä olisi edullisin setti jossa säätö jäisi mahdollisimman vähiin? Esim joku tankki tms. systeemi että voi sitten ladata täyteen baari-iltaa varten eikä tarvi sen enempää säätää. Jos edullisista laitteista ei löydy mitään kovin säätövapaata peliä, mikä olisi hintaluokka mistä löytyy, ja mitä kaikkea pakettiin kannattaa tilata ja mistä kaupasta?

Back
Ylös Bottom