Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuntuu aina, että törmää tähän samaan argumentiin että bodareilla/voimaurheilijoilla ei ole mitään elämää, silloin kun he panostavat kyseiseen urheiluun tosissaan. Harvoin kuulee samaa esim. himo pyöräilijöistä, lenkkeilijöistä tai ihan mistä muusta urheiluharrastuksesta. Jos joku haluaa olla koko ikänsä vahvassa kunnossa, näyttää hyvältä ja ennenkaikkea pitää/rakastaa siitä mitä tekee niin tämä on sitten ilmeisesti jotenkin paha asia?.

Niin sitä voisi luulla, mutta kun nyt ollaan Suomessa. Suomalainen kun vain näkee, että tuossa on tuollainen lihaksikas henkilö, joka suorastaan kerskailee olemuksellaan. Ero maratoonariin onkin siinä, että kovaa maratoonaria ei oikein katukuvasta erota, bodari sen sijaan näkyy, varsinkin hieman kovempi sellainen. Suomalainen umpeensa kateellinen kaikkitietävä karjalalippispäinen Jarno päätteleekin nopeasti, että bodari oikein vittuilee hänelle henkilökohtaisesti lihaksillaan. Pentele vielä näyttää iloiseltakin kaiken pilkan lisäksi! ¨

Uskoisin, että bodarien vihaaminen onkin pohjimmiltaan tämän suuntaista. Lajissa itsessään ei mitään vikaa ole, mutta jos sattuu niin huonosti käymään, että lihakset kasvavat, niin katsotaan heti kieroon jollain tasolla. Jotenkin tuntuu, että ihmiset pitävät tuota kehoa jonkinlaisena mitalina, jota sitten esitellään. "Kehtaakin olla tuollainen! Ei meidän Jani-Petterikään kävele ala-asteen hiihtokilpailu pronssimitali kaulassa pitkin kyliä!!"

Ja jotta en suututtaisi Pakkiksen Jarnoja, maratoonareita, Jani-Pettereitä ja ylpeitä karjalalippiksen omistajia: Teksi oli karrikoitua.

Omassa elämässä on luultavasti jotain vialla, jos netissä tarvitsee itkeä siitä miten muut oman elämänsä elää.

Tämä pätee myös "oikeaan elämään". Mitä tarkoitan on se, että jos joku tykkää viikonloppuisin käydä ulkona ja ottaa pari olutta siinä sivussa, ei bodaustaan tosissaan ottavan tarvitse siitä avautua. Sama pätee myös toisin päin. Jokainen nauttii eri asioista ja jos ne ovat laillisia, ei niistä tarvitse kenenkään valittaa.

Ärsyttää tämä naurettava vastakkainasettelu eri elämäntapojen välillä tällä foorumilla. Harrastetaan me kaikki sitä omaa juttua ja annetaan kaikkien kukkien kukkia. Peace and out!

Varsin osuvasti sanottu. Itse olen seurannut melkeimpä junnusta asti parin bodariystäväni elämää ja siitä tylsempää elämänmuotoa ei ihmisellä enää olla voi. 7 vrk viikossa, 365 vrk vuodessa pyörii enempi vähempi vain ja ainoastaan sen patin kasvattamisen ympärillä eivätkä arkipäivät eroa viikonlopuista tavallisemman tallaajan silmin katsottuna millään lailla, imo ihan vitun tylsää elämää. Jossain vaiheessa jokaiselle tulee iän myötä se vaihe ettei se pala enää olekaan niin iso eikä kroppa enää kestä kemikaaleja, tässä vaiheessa karu totuus paljastuu näille elämännuoransa vain salin ja treenaamisen ympärille keskittäneille kun ei todellisuudessa olla saatu mitään konkreettista aikaiseksi. Voi sitten korkeintaan vanhoilla päivillä katsoa jotain videoklippiä että olempas mä ollut "kova" jätkä kun olen voinut tehdä penassa 150 kg:lla sarjaa. Näiden samaisten heppujen vuoden kohokohdat ovat tyyliin expon kaltaiset tapahtumat joissa tyhjäpäiset bikinikumitissimissit keikistelevat korkkareisaan halpojen lorttojen lailla ja niitä sitten touhutippa hepin päästä kuolataan. Empä muista aikoihin nähneeni jonkun ns. hc-bodarin vierellä muita naistyyppejä kuin enempi vähempi näitä meikkimissejä. Mitä lapsien hankkimiseen/saantiin tulee niin moni ns. nappihirmu ei niitä valitettavasti enää myöhemmällä iällä välttämättä edes kykene saamaan vaikka ajatusmaailma muuttuisikin kun ne viikunat ei vain enää kaiken jäljiltä toimi kunnolla.

Tämän takia nimimerkkisi onkin hillittyhiha eikä hillitönhiha. Light weight yeeeah buddyy!!

Varsin osuvasti sanottu. Itse olen seurannut melkeimpä junnusta asti parin bodariystäväni elämää ja siitä tylsempää elämänmuotoa ei ihmisellä enää olla voi. 7 vrk viikossa, 365 vrk vuodessa pyörii enempi vähempi vain ja ainoastaan sen patin kasvattamisen ympärillä eivätkä arkipäivät eroa viikonlopuista tavallisemman tallaajan silmin katsottuna millään lailla, imo ihan vitun tylsää elämää. Jossain vaiheessa jokaiselle tulee iän myötä se vaihe ettei se pala enää olekaan niin iso eikä kroppa enää kestä kemikaaleja, tässä vaiheessa karu totuus paljastuu näille elämännuoransa vain salin ja treenaamisen ympärille keskittäneille kun ei todellisuudessa olla saatu mitään konkreettista aikaiseksi. Voi sitten korkeintaan vanhoilla päivillä katsoa jotain videoklippiä että olempas mä ollut "kova" jätkä kun olen voinut tehdä penassa 150 kg:lla sarjaa. Näiden samaisten heppujen vuoden kohokohdat ovat tyyliin expon kaltaiset tapahtumat joissa tyhjäpäiset bikinikumitissimissit keikistelevat korkkareisaan halpojen lorttojen lailla ja niitä sitten touhutippa hepin päästä kuolataan. Empä muista aikoihin nähneeni jonkun ns. hc-bodarin vierellä muita naistyyppejä kuin enempi vähempi näitä meikkimissejä. Mitä lapsien hankkimiseen/saantiin tulee niin moni ns. nappihirmu ei niitä valitettavasti enää myöhemmällä iällä välttämättä edes kykene saamaan vaikka ajatusmaailma muuttuisikin kun ne viikunat ei vain enää kaiken jäljiltä toimi kunnolla.

Mitäs sä olet saanut aikaan?

hmm... mielenkiintoisia keskustelun aiheita. Tuo kilpaileminen on kyllä kieltämättä sellaista, että se rajoittaa elämää ihan helvetisti. Kyllä esim juurikin nyyssölät, kokkoset jne jne ns kovat nimet suomessa on lajilta myös saanut takaisin päin. Eli nämä ukot ovat saavuttaneet sillä helvetin askeettisella meiningillä myös jotain mistä olla ylpeä. Mutta... sitten on kolikon kääntöpuoli eli nämä, jotka kisaavat vuodesta toiseen saavuttamatta edes sitä kolmatta sijaa.. perustavat silti hommalle kaikkensa evätkä loppujen lopuksi edes saa mitään (meidän toisten silmissä). Pidän itse kehoilua juurikin erittäin sairaana lajina, koska siinä todellakin kärsii ns normaalit elämän askareet ja nuo ''kivat'' jutut todella paljon. Nyt joku voi tietysti sanoa, että ''vitut kärsi, vittu mitään paskamahoja olla ja vittuako kiinnosta olla mikään löllykkä kalja kädessä joka viikonloppu''. Mutta se on fakta, että ei nämä pullistelijat kovinkaan usein tuolla katukuvassa näy ottavan iisisti ja omat tuntemani ''bodarit'' todellakin viettävät viikonloppunsa rahkapurkkiensa ääressä.

Mika Nyyssölä on kuitenkin mun silmissä helvetin asiallinen kaiffari.. liha turpoaa ja sellanen rennon olonen meininki tohon hommaan. Kaveri ottaa välillä kaljaa...viiniä... syö pihviä ja hampurilaista ja käy myös ULKONA tuulettautumassa. Kaveri selkeästi pystynyt pitämään sen normaalin ihmisen elämäntyylin myös mukana vaikka meininki on totista ja vaatii paljon kaikilta osa alueilta

Pikkasen väärä foorumi tälle avautumiselle. Muutenkin eipä voisi enempää stereotypioida. Do you even..

...Mutta se on fakta, että ei nämä pullistelijat kovinkaan usein tuolla katukuvassa näy ottavan iisisti ja omat tuntemani ''bodarit'' todellakin viettävät viikonloppunsa rahkapurkkiensa ääressä.

Tarkoitatko siis että niitä ei näy ravintoloissa örveltämässä kännissä? Toista se on suurimmalla osalla 18-30 vuotiaista kun joka sunnuntai pitää väkisin yrittää syödä vaikka kuinka oksettaa, päätä särkee niin että ei uskalla silmiä avata, iltasella ku vähän henki pihisee kylillä evlistellää miten tuli ryypättyä ja tuhlattua rahat, ja lopuksi maanantaina töissä hikoillaan kuin saunassa ja työkavereille kehutaan miten on krapula.

Perkele että on taas rento olo kun tuli rentouduttua ravintolassa oikeen urakalla...

Suomalaisen elämän kuuluu olla täsmälleen sitä, että viikot kärvistellään epämiellyttävässä työssä ja viikonloput vedetään perseet, jotta päästään hetkeksi pakoon todellisuutta. Jos tästä poikkeat millään tapaa, edes että et käytä alkoholia, olet friikki jota pidetään huonompana kuin muita. Suomessa "arvostetaan" suunnattomasti sitä, että ollaan täsmälleen kuin muutkin, ei saa olla enempää eikä vähempää kuin muilla.

Suomi on sun mielestä ilmeisen paska maa, mulkkuja ihmisiä ja verojakin joutuu maksamaan niin mikset muuta pois? Kuka / mikä vapaata miestä estää vapaassa Euroopassa? Jenkkeihinkin pääsee.

Ja kyllä, olen asunut ulkomailla ja tehnyt siellä töitä. Verojakin maksoin kyseiseen maahan.

Vastaus jerkun postiin: Ei, en tarkoita juurikaan tuota mitä sinä vedit taas tuon iän ikuisen näkökulman minkä bodari puolustukseksi vain heittää. Miten olisi Muutama bisse hyvässä seurassa istuen ja tilaa siinä ohessa jonkun kunnon hyvän mättö ruoan ja menee makuunin kautta ja ostaa pussin karkkia ja menee elokuviin. Ikävä kyllä, tuo on liikaa hyvinkin monelle keholleen uskoutuvalle.

Mutta mitä jos joku ei oikeasti nauti tuosta? Takuulla on maailmassa muitakin kuin kehonrakentajia, jotka eivät välitä kaljasta, heillä ei ole kavereita, eivät käy leffassa, eivät syö karkkia tai syö ulkona.

Suomi on sun mielestä ilmeisen paska maa, mulkkuja ihmisiä ja verojakin joutuu maksamaan niin mikset muuta pois? Kuka / mikä vapaata miestä estää vapaassa Euroopassa? Jenkkeihinkin pääsee.

Ja kyllä, olen asunut ulkomailla ja tehnyt siellä töitä. Verojakin maksoin kyseiseen maahan.
Voi kun se oliskin noin simppeliä, tosta vain pois.

Voi kun se oliskin noin simppeliä, tosta vain pois.

No itseasiassa valokuvaajalla luulis olevan hommia missä maailman kolkassa tahansa ja foorumin ylläpito onnistuu mistä vaan. Eipä se itselläkään ollut aikanaan sen kummempaa muuta kun putkikassi selkään, sillonen eukko mukaan ja menoksi.

Eipä ollut ruoho vihreämpää Saksan maallakaan. Ja palkasta meni jotain ihme korvauksia entisen Itä-Saksan jälleenrakentamiseen. Oleskeluluvan saanti oli vitun hankalaa jne. Oli siellä sentään kapakat auki aamuun asti ja viinaa sai 24x7 mistä vaan.

Oli siellä sentään kapakat auki aamuun asti ja viinaa sai 24x7 mistä vaan.
sekö oli se hieno asia ulkomailla asumisessa?

kehotat mikeä muuttamaan ulkomaille "siellä on parempi kuin suomessa jne" sit seuraavassa postissa kaikki siellä onkin perseestä :D paitsi tenuttajille baarit auki,on se mahtavaa ku saa istua pubissa ympärivuorokauden peltikiinni

"helppo se on lähteä,seku menee vaan" eka postissa ja sit seuraavassa " Oleskeluluvan saanti oli vitun hankalaa jne"

mielenvikaisuutta ilmassa iijoella?

Suomalaisen elämän kuuluu olla täsmälleen sitä, että viikot kärvistellään epämiellyttävässä työssä ja viikonloput vedetään perseet, jotta päästään hetkeksi pakoon todellisuutta. Jos tästä poikkeat millään tapaa, edes että et käytä alkoholia, olet friikki jota pidetään huonompana kuin muita. Suomessa "arvostetaan" suunnattomasti sitä, että ollaan täsmälleen kuin muutkin, ei saa olla enempää eikä vähempää kuin muilla.

Nuorten keskuudessa riittää kun sanot ettet vedä kännejä, vaan juot oluen silloin tällöin niin silloin sua katsotaan kieroon.

Vastaus jerkun postiin: Ei, en tarkoita juurikaan tuota mitä sinä vedit taas tuon iän ikuisen näkökulman minkä bodari puolustukseksi vain heittää. Miten olisi Muutama bisse hyvässä seurassa istuen ja tilaa siinä ohessa jonkun kunnon hyvän mättö ruoan ja menee makuunin kautta ja ostaa pussin karkkia ja menee elokuviin. Ikävä kyllä, tuo on liikaa hyvinkin monelle keholleen uskoutuvalle.
Vedin sen siitä kun tuollaista se vain tuppaa olemaan nuorilla. Mistä sinä tiedät vaikka ne bodarit kotona joisi pari olutta ja nauttisivat vaikka emännän seurasta? Tai kavereiden? En itsekkään käy elokuvissa koska teattereiden äänentoisto on paskaa. Itse tehty ruoka=vitusti parempaa kuin perus kebabmättö tms. Kaikki ei myöskää tykkää karkeista. Itse ainakin pidän maitorahkaa oikein hyvänmakuisena mitä syön mielelläni leffaa katsoessa.

Viisaita sanoja! pitää täysin paikkaansa.

Back
Ylös Bottom