Varsin osuvasti sanottu. Itse olen seurannut melkeimpä junnusta asti parin bodariystäväni elämää ja siitä tylsempää elämänmuotoa ei ihmisellä enää olla voi. 7 vrk viikossa, 365 vrk vuodessa pyörii enempi vähempi vain ja ainoastaan sen patin kasvattamisen ympärillä eivätkä arkipäivät eroa viikonlopuista tavallisemman tallaajan silmin katsottuna millään lailla, imo ihan vitun tylsää elämää. Jossain vaiheessa jokaiselle tulee iän myötä se vaihe ettei se pala enää olekaan niin iso eikä kroppa enää kestä kemikaaleja, tässä vaiheessa karu totuus paljastuu näille elämännuoransa vain salin ja treenaamisen ympärille keskittäneille kun ei todellisuudessa olla saatu mitään konkreettista aikaiseksi. Voi sitten korkeintaan vanhoilla päivillä katsoa jotain videoklippiä että olempas mä ollut "kova" jätkä kun olen voinut tehdä penassa 150 kg:lla sarjaa. Näiden samaisten heppujen vuoden kohokohdat ovat tyyliin expon kaltaiset tapahtumat joissa tyhjäpäiset bikinikumitissimissit keikistelevat korkkareisaan halpojen lorttojen lailla ja niitä sitten touhutippa hepin päästä kuolataan. Empä muista aikoihin nähneeni jonkun ns. hc-bodarin vierellä muita naistyyppejä kuin enempi vähempi näitä meikkimissejä. Mitä lapsien hankkimiseen/saantiin tulee niin moni ns. nappihirmu ei niitä valitettavasti enää myöhemmällä iällä välttämättä edes kykene saamaan vaikka ajatusmaailma muuttuisikin kun ne viikunat ei vain enää kaiken jäljiltä toimi kunnolla.