Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pysyppä nyt housuissas. Oliskohan nyt kuitenki tarkottanu nuita VANHOJA podcasteja parin kolmen vuoden takaa, mitä sieltä tubesta ei löydy.

En ole, Instagram huutaa sanaa AMATEUR. Sama kun flickr.Mike, sulla ei kai ole Instagram tiliä? Aiotko koskaan perustaa sellaista? Voisit laitella esim photareita mitä teet ja random kuvia ja taustoja mitä kuvailet. Ja miksei vaikka kuvia/pätkiä Peterin ja sinun treeneistä. Keräisi varmasti seuraajia ympäri maailmaa. Materiaalia sinulla kuitenkin on yllin kyllin.
Lasi rikki, vaikkakin toimii normaalisti.Laitatko vanhan Vitoses kaupaksi? t. Kiinnostunut
Ihan aikuisen oikeasti, olisi ihan kiva jos selittäisit näiden minikaloreiden tarpeellisuutta/hyöydyllisyyttä normi pakkislaisen kannalta. Vai onko kyse ainoastaan ikääntyneen treenaajan hidastuneesta aineenvaihdunnasta?
Jos se olis valkoinen barbaari ja laulais neekereistä, niin se ei varmana olisi päässyt Ylen pääuutisiin.Mitä tykkäät Mustasta Barbaarista?
Mikä tossa nyt on niin vaikeeta. Jos mä olen vain huomannut, että tolla tasolla mun kalorit pitää olla tällä kulutuksella. Me ollaan katsokaas kaikki erilaisia yksilöitä. Eihän mulla ole mitään muuta kulutusta kuin treeni kerran päivässä.
No ohan tonnin kalorit aika helvetin vähän vaikka ei kävis edes puntilla ollenkaan.
Tuohon tonniin saa kuitenkin syyä 500g kanaa 50g riisiä (keittämätön) ja maitorahkan päälle, sekä kasviksia niin paljo kun jaksaa.
Kyllähän tuollaisella setillä elää ja treenaa vaikka vähät on kalorit.