Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike, sulla ei kai ole Instagram tiliä? Aiotko koskaan perustaa sellaista? Voisit laitella esim photareita mitä teet ja random kuvia ja taustoja mitä kuvailet. Ja miksei vaikka kuvia/pätkiä Peterin ja sinun treeneistä. Keräisi varmasti seuraajia ympäri maailmaa. Materiaalia sinulla kuitenkin on yllin kyllin.
En ole, Instagram huutaa sanaa AMATEUR. Sama kun flickr.
Laitatko vanhan Vitoses kaupaksi? t. Kiinnostunut
Lasi rikki, vaikkakin toimii normaalisti.

Ihan aikuisen oikeasti, olisi ihan kiva jos selittäisit näiden minikaloreiden tarpeellisuutta/hyöydyllisyyttä normi pakkislaisen kannalta. Vai onko kyse ainoastaan ikääntyneen treenaajan hidastuneesta aineenvaihdunnasta?

Tähän mäkin kaipaan vähän lisää valoa. Mike, avaa salainen arkkusi!

Luulen että monia, itseni mukaan lukien, ihmetyttää miten pystyt ylläpitämään (jopa lisäämään/nostamaan) lihasmassaa ja voimatasoja noin vähällä energialla. Toki lihasmuistilla on varmasti osansa kun olit kuitenkin pitkään treenaamatta, mutta vaikuttaa tuo silti erikoiselta.

Morjes, sainpa tässä idean mieleen gymlogeista. Jahka 50 logia tulee täyteen, voisitte tehdä väliin yhden pari-kolmeminuttisen koosteen ''50 years of gymlog'' ? Kyseinen kooste sisältäis 3-10s pätkiä vanhoista logeista, itkua, naurua, nyyssölän tanssia, yökkäilyä ja muuta leikkimistä mitä ootte kuvausten ohella touhunnut, video vois loppua 5s pätkään jossa ootte kahvilla ja teette ding ding:it :D Tuossa voi olla tietty hieman tekemistä leikellä koostepätkiä mutta olis kyllä vaivan arvoista.

Mikä tossa nyt on niin vaikeeta. Jos mä olen vain huomannut, että tolla tasolla mun kalorit pitää olla tällä kulutuksella. Me ollaan katsokaas kaikki erilaisia yksilöitä. Eihän mulla ole mitään muuta kulutusta kuin treeni kerran päivässä.

No ohan tonnin kalorit aika helvetin vähän vaikka ei kävis edes puntilla ollenkaan.

Tuohon tonniin saa kuitenkin syyä 500g kanaa 50g riisiä (keittämätön) ja maitorahkan päälle, sekä kasviksia niin paljo kun jaksaa.

Kyllähän tuollaisella setillä elää ja treenaa vaikka vähät on kalorit.

Back
Ylös Bottom