Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kolmen 30 tuuman näytön käytännöllisyyttä. Ja tähän päälle kaikki spacet, joissa sitten omat layoutit kaikissa riippuen onko kuvankäsittely-space, ftp-space vai mikä.

screenit.webp

Mistäs löysit ylläolevan?
Eka piti netistä kattoo, mut Humacissa oli.

- - - Updated - - -

Ootko maistanut Löfbergsin Kharismaa? Mielestäni parempaa kuin mikään Pauligin kahvi.
En nyt muista. Tommoisen bongasin tänään kaupassa ja pitihän se testiksi ostaa. Hinta oli 8,99.

IMG_1504.webp

Maistanut kaverin tilattua, vahvasti paahdettu ja maultaan pyörii samassa luokassa pauligin black labelin kanssa. Tuo törkeä kofeiinimäärä on kyllä huomattavissa ainakin allekirjoittaneella, yksi kuppi kolmen aikoihin vei seuraavan yön unet.

Ei ilmeisesti joo, olis se hauska varmaan monelle kun dissaan taide-skenee. Suomen taide-skene on kuvottavan vastemielinen. Tossa just joku oli saanut jonnekin Italiaan näyttelyn, jossa oli kuvia kukista ja sitten niiden varjoista. Taiteilija lässytti kuten genressä pitääkin jotain "kuva puhuttelee ihmistä, menneisyys, tulevaisuus lässynlässyn ihmisen samaistuminen olemisen olemattomuuteen". Mua vituttaa eniten noissa paskataiteissa se, että kuva ei enää kerro enemmän kuin tuhat sanaa, vaan tuhannella sanalla maalataan paskaa kuvaa kun semmoisenaan sen on pelkkä susipaska räpsy tai sudin sutasu.

^Erittäin hyvin sanottu Mike. Swiddu olin vuos pari sitten espanjan kurssin kanssa Barcelonassa ja tietenkin piti jossain taidemuseoissa käydä. Olisko ollu Gaudin museo, siellä on semmonen 2x3m taulu jossa on 5 pientä sinistä pistettä. Siis halkaisija ½-1cm/piste. Ohessa saatanallinen teksti/analyysi taulusta ja siitä kuinka Anttoni diggailee pienistä asioista. WTF

Ja hyvin vallitseva trendi on se, että mitä paskempi teos, sitä kalliimpi se on.

Ja mä voin todistaa tässä nyt kaikkien läsnä koko paskataiteen valheellisuuden ja miten se on pelkkää paskaa suurimmilta osin.

Otetaan joku 30 tonnia maksava taulu jostain näyttelystä. Menen sen taulun viereen ja huudan kaikille sitä katsoville "Jos tässä taulussa olisi mun nimi, olisi se lähes arvoton, nyt se maksaa 30 tonnia, mitä se kertoo taiteesta?"

Taide on pitkälti piirien sisällä no-skill amatöörien räpeltämistä, todelliset skillit löytyy kaupalliselta puolelta.

"Malevitš itse koki Mustan neliön maalaamisen niin järisyttävänä, ettei pystynyt sen maalattuaan syömään, juomaan eikä nukkumaan viikkoon" :D

Ennen:
http://www.historylink101.com/art/FamousLandscapePaintings/images/502010.jpg

Nykyään:
http://www.astiataivas.fi/files/astiataivas.tarjoaa.fi/Arabia/Seinalautaset/aa776.jpg

Käsittämätöntä miten tuollaset tussilla ja jollain vesiväreillä nopeesti töherretyt taulut menee niin hyvin kaupaksi. Pitäis alkaa varmaan ihan bisnesmielessä tekemään tommosia, ja sitten kun olis vähän "nimeä" niin siirtyis vähitellen takasin kunnon taiteeseen. Sais vähitellen aivopestyä ihmiset takasin järkiinsä, eli arvostamaan aitoa taidetta.

Back
Ylös Bottom