Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä mieltä tämmöisestä sisustuksesta? omasta mielestä aivan törkeen siistin näköinen
http://hesanhelmeksi.blogspot.fi/2011/04/pillit-pussiin.html
Mielettömän hieno sisustus. Pitää alkaa vaimolle ehdottelemaan, että jos sitä seuraavaan kämppään.. Taitaa olla vain toiveajattelua koska vaimo tykkää pikkurihkamasta ja koriste-esineistä ja minun mielestä tuo äskeinen oli hienoin sisustus mitä olen ikinä nähnyt.

Mielettömän hieno sisustus. Pitää alkaa vaimolle ehdottelemaan, että jos sitä seuraavaan kämppään.. Taitaa olla vain toiveajattelua koska vaimo tykkää pikkurihkamasta ja koriste-esineistä ja minun mielestä tuo äskeinen oli hienoin sisustus mitä olen ikinä nähnyt.
Jumalauta että vihaan rihkamaa ja kukkia sun muuta epämääräistä paskaa. Kaikki tasot pitää olla 90% tyhjiä, seinillä ei saa olla mitään kuin korkeintaan tykkikangas.

Jumalauta että vihaan rihkamaa ja kukkia sun muuta epämääräistä paskaa. Kaikki tasot pitää olla 90% tyhjiä, seinillä ei saa olla mitään kuin korkeintaan tykkikangas.

Toisaalta taas tyhjät seinät kusee akustiikan aika tehokkaasti jos tykkää pikkusenkaan hifistellä. Itellä hirvee ongelma just kun ei mitään haluaisi seinille mutta olkkari on vittumainen kaikukoppa.

Sama homma täällä, olen kelannut semmoisia sisustukseen istuvia akustolevyjä mitä tossa lähellä olevassa hifikaupassa myydään. Ei paljoo ole pehmeetä olkkarissa. Noilla sais ees jotain aikaan.

Screen Shot 2013-03-30 at 1.41.09.webp

Screen Shot 2013-03-30 at 1.41.51.webp

Noita kattellu itekkin, jääny vaan vähän epäselväks että kuinka iso osa esim. takaseinästä pitäis peitellä että toimis oikeesti kunnolla. Hinta on kuitenkin isohko kynnys noissa valmislevyissä.

Mites Mike sun porukat ja sukulaiset on suhtautunu bodailuun? Onko sukujuhlissa yms. tullu kyselyitä/vihjailua dropittelusta? Jos on niin miten oot vastaillu?

Pääsyt vain käymään niin, suurin osa mullan alla. Jotain kummisetää, tätiä, serkkua, siskoa, mutsi ja faija elossa. Mummot ja papat kuolleet aikoja sitten, toisia en koskaan edes nähnyt, olivat jo poissa kun synnyin. Serkkuja nähnyt joskus 15 vuotta sitten, lähisukulaisia sitten kerran vuodessa ehkä. Soitellaan kyllä. Anoppia nään varmaan eniten vaikka ei tuo varsinainen sukulainen ole.

Sama homma täällä, olen kelannut semmoisia sisustukseen istuvia akustolevyjä mitä tossa lähellä olevassa hifikaupassa myydään. Ei paljoo ole pehmeetä olkkarissa. Noilla sais ees jotain aikaan.
Hmmm, noihan ovat ihan asiallisen näköisiä. Pitää muistaa, että on saatavilla ok näköisiä akustolevyjä, kunhan jaksan rueta säätämään av-laitteistoa nykyistä selvästi paremmaksi.

Ketju ei ole mikään Peterin yksityiselämänruotimisketju, vaan se on tätä kisauraa varten. Johan sieltä on jo kymmeniä täysin ohimeneviä kommentteja poistettu.

Pahoittelut, ei ollu tarkotus tulla sikailemaan Peterin topicciin. Sehän on totta ettei minulla ollut oikeuksia kuvaan. Eli parempi näin.

Back
Ylös Bottom