Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ohoh, siellähän on kova kaveri taustalla.

Valvon öisin kun se on tehokkainta ja luovinta aikaa. Heräilen aamuisin kun huvittaa, yleensä 10-12 aikaan ellei ole jotain sovittu aamuksi, enkä usein mitään halua sopia. IMO nukkumaanmeno on yliarvostettua ja herääminen on saatanasta. Pyrin heräämään aina luonnollisesti, enkä kelloon, pidentää varmaan ikää, pitää terveenä ja nuorekkaana. Mun pitäis asua jossain New Yorkissa, jossa aina on mestat auki. Suomessa kaikki kuolee viimeistään 2200.

Tuusaan öisin kaikkee, yleensä photoshoppitreeniä, suurimman osan kuvista olen duunannut öisin. Senkut päähän ja menoksi, upeaa aikaa.

Jos taas pitää tappaa aikaa, niin pelaan tai katon leffoja. Pakkiksella pyörin pitkin vuorokautta melkoisen paljon luonnollisesti.

Käsittääkseni et aina ole elättänyt itseäsi pakkiksella ja kuvilla. Minkälaista työtä teit ennen pakkista?
Vähän kaikkee, postissa lajittelussa, ovella jne.
Deep octa, iso octa, strip softboxi vai beauty dish?

Jos yksi pitäisi valita?
Iso octa.

Mistä oot Mike löytänyt noi sun Faceen pistämät retromainoskuvat youtubesta ym.? Pirun makeita. Kunnon Fallout shittiä.

Sullahan on iPad autossa? Pidätkö sitä aina kylmässä autossa vai kannatko sisälle välillä?

Mistä oot Mike löytänyt noi sun Faceen pistämät retromainoskuvat youtubesta ym.? Pirun makeita. Kunnon Fallout shittiä.
Pakkiksen kuvaketjussa oli. Diggaan ihan helvetisti, just tommoinen fallout-teema on mun mielestä upeeta retroa-tulevaisuutta.

Sullahan on iPad autossa? Pidätkö sitä aina kylmässä autossa vai kannatko sisälle välillä?
Auto ei ole juuri koskaan kylmässä kun pidän sitä lämpimässä hallissa. Kuvauksiin kun meen, niin autossa se on talvellakin.

Ok. Mietityttää vaan viittiikö pitää autossa esim. Koulussa kun on pari tuntia kylmässä autossa. iPhone 3gs ainakin halusi "viilennellä" kun oli vähän aikaa kylmässä autossa.

Pakkiksen kuvaketjussa oli. Diggaan ihan helvetisti, just tommoinen fallout-teema on mun mielestä upeeta retroa-tulevaisuutta.

Auto ei ole juuri koskaan kylmässä kun pidän sitä lämpimässä hallissa. Kuvauksiin kun meen, niin autossa se on talvellakin.
Eikö pelota, että joku runkkari pistää lasin paskaksi ja vie ipadin? Multa pistettiin sivulasi paskaksi kesällä ja saalis oli vanha puhelin ja muutama kymppi rahaa..

Eikö pelota, että joku runkkari pistää lasin paskaksi ja vie ipadin? Multa pistettiin sivulasi paskaksi kesällä ja saalis oli vanha puhelin ja muutama kymppi rahaa..
Ei se ole kiiinteesti kiinni, on aina poissa kun auton pistän parkkiin minne tahansa. Ei siinä konsolissa ole kun takakuori.

Back
Ylös Bottom