Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo valmentaja.Paljonko Mike veloitat treenistä kanssasi?
Liukkarilla vai ilman?Paljonko Mike veloitat yöstä kanssasi?
Mun pitäis asua jossain New Yorkissa, jossa aina on mestat auki. Suomessa kaikki kuolee viimeistään 2200.
Vähän kaikkee, postissa lajittelussa, ovella jne.Käsittääkseni et aina ole elättänyt itseäsi pakkiksella ja kuvilla. Minkälaista työtä teit ennen pakkista?
Iso octa.Deep octa, iso octa, strip softboxi vai beauty dish?
Jos yksi pitäisi valita?
Pakkiksen kuvaketjussa oli. Diggaan ihan helvetisti, just tommoinen fallout-teema on mun mielestä upeeta retroa-tulevaisuutta.Mistä oot Mike löytänyt noi sun Faceen pistämät retromainoskuvat youtubesta ym.? Pirun makeita. Kunnon Fallout shittiä.
Auto ei ole juuri koskaan kylmässä kun pidän sitä lämpimässä hallissa. Kuvauksiin kun meen, niin autossa se on talvellakin.Sullahan on iPad autossa? Pidätkö sitä aina kylmässä autossa vai kannatko sisälle välillä?
Eikö pelota, että joku runkkari pistää lasin paskaksi ja vie ipadin? Multa pistettiin sivulasi paskaksi kesällä ja saalis oli vanha puhelin ja muutama kymppi rahaa..Pakkiksen kuvaketjussa oli. Diggaan ihan helvetisti, just tommoinen fallout-teema on mun mielestä upeeta retroa-tulevaisuutta.
Auto ei ole juuri koskaan kylmässä kun pidän sitä lämpimässä hallissa. Kuvauksiin kun meen, niin autossa se on talvellakin.
Ei se ole kiiinteesti kiinni, on aina poissa kun auton pistän parkkiin minne tahansa. Ei siinä konsolissa ole kun takakuori.Eikö pelota, että joku runkkari pistää lasin paskaksi ja vie ipadin? Multa pistettiin sivulasi paskaksi kesällä ja saalis oli vanha puhelin ja muutama kymppi rahaa..